Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belga Sport -- Gilles Villeneuve

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Waar haalt ge die links vandaan?
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
      Watte, kunnen ze het origineel beeldmateriaal over MS niet gebruiken? Vreemd...
      Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Meende da nu echt?
      Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Das gewoon belachelijk, ze kunnen wel bakken geld geven aan programma's van woestijnvis (die niet meer zijn wat ze waren) maar een filmpje kopen...
      Er zij ook niet van elke inhaalactie beelden, vandaar dat ze het ook zelf doen.

      Comment


      • #43
        Ref die opmerking over Mass.

        Ik denk dat Mass gedaan heeft wat 'logisch' was. Het was een haakse linkse bocht en hij zat links op het circuit terwijl Villeneuve aan hoge snelheid aankwam. Logisch gezien gaat iemand dan van "Sh1t, weg uit de ideale lijn !".

        Wat daarop volgde is een 'normaal' ongeval in die zin dat men meestal een ongeval tussen twee wagens heeft omdat iemand een inschattingsfout maakt en niet verwacht dat de andere chauffeur een verschillend mannoeuvre gaat maken.

        De gevolgen zijn natuurlijk echt tragisch
        Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"

        Comment


        • #44
          Hartelijk dank voor de documentaire, ik heb hem nu in zijn geheel gezien.

          Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
          Ref die opmerking over Mass.

          Ik denk dat Mass gedaan heeft wat 'logisch' was. Het was een haakse linkse bocht en hij zat links op het circuit terwijl Villeneuve aan hoge snelheid aankwam. Logisch gezien gaat iemand dan van "Sh1t, weg uit de ideale lijn !".

          Wat daarop volgde is een 'normaal' ongeval in die zin dat men meestal een ongeval tussen twee wagens heeft omdat iemand een inschattingsfout maakt en niet verwacht dat de andere chauffeur een verschillend mannoeuvre gaat maken.

          De gevolgen zijn natuurlijk echt tragisch
          Ik ben niet zo zeker over wat de ideale lijn was, want als je een links bocht maakt, kom je meestal na de bocht gewoon aan de rechter kant uit als je hem op zijn snelst wilt nemen. Omdat er nu heel best snel weer een bocht naar rechts is, weet ik niet zo goed wat de ideale lijn dan zou zijn. Ik denk in het midden, of iets rechts daarvan. Om daarna snel weer naar links te gaan en de rechterbocht goed aan te snijden. Het was echt een dom ongeluk, waarvan Mass de schuldige is.

          Villeneuve zat al een hele tijd achter hem aan, ik denk een minuut, en dan gaat Mass in zijn uitloopronde langzaam op de ideale lijn rijden. Echt gevaarlijk. Net zoals in Maleisië 2008, alleen toen gebeurde er gelukkig niks. McLarens op de ideale lijn in een remzone. Ook gevaarlijk en dom.
          Last edited by ; 22/03/2009, 14:02.

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
            Had Villeneuve gewonnen in Imola, ging die zich erbij neergelegd hebben dat Pironi sneller was in de kwalificatieritten. Nu denk ik eerder dat Villeneuve zich wilde wreken om aan tonen: "Zie je wel dat ik de snelste ben".

            En Mass moest links blijven rijden,dan ging Villeneuve nooit diens rechterachterwiel geraakt hebben. De ideale lijn,net waar de impact gebeurt, is rechts (waar Mass rijdt). Om dan meteen links te gaan om de volgende rechtse aan te snijden.
            Maar idd, volgens mij is het een fatale inschattingsfout van Mass geweest

            Oorspronkelijk geplaatst door Ijsman Bekijk Berichten

            Ik ben niet zo zeker over wat de ideale lijn was, want als je een links bocht maakt, kom je meestal na de bocht gewoon aan de rechter kant uit als je hem op zijn snelst wilt nemen. Omdat er nu heel best snel weer een bocht naar rechts is, weet ik niet zo goed wat de ideale lijn dan zou zijn. Ik denk in het midden, of iets rechts daarvan. Om daarna snel weer naar links te gaan en de rechterbocht goed aan te snijden. Het was echt een dom ongeluk, waarvan Mass de schuldige is.

            Villeneuve zat al een hele tijd achter hem aan, ik denk een minuut, en dan gaat Mass in zijn uitloopronde langzaam op de ideale lijn rijden. Echt gevaarlijk. Net zoals in Maleisië 2008, alleen toen gebeurde er gelukkig niks. McLarens op de ideale lijn in een remzone. Ook gevaarlijk en dom.
            Komt ietwat overeen met wat ik op blz 1 postte.
            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

            Comment


            • #46
              Hallo Heinz_39,
              ik heb deze aflevering opgenomen op DVD. Indien je geinteresseerd bent, laat iets weten via
              spiroutje@gmail.com.
              Mvg,
              Spiroutje

              Comment


              • #47
                Vanavond heruitzending op Canvas
                Rond negenen.
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

                Comment


                • #48
                  Ah, er is dus een topic van.
                  Aangrijpende reportage! Echt mooi!

                  Comment


                  • #49
                    Zo sterven... De laatste tijd zie je niets anders dan mensen te snel heengaan.

                    Comment


                    • #50
                      Mooie reportage!

                      Ik werd er wel heel stil van...

                      Comment


                      • #51
                        had de reportage nog nooit gezien, elke keer als ik nu die bocht ga pakken, ga ik toch ff nadenken, die andere bocht , ben de naam ff vergeten (tegen de parking) is veel riskanter , daar gebeurt er regelmatig wel iets op trackday
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

                        Comment


                        • #52
                          Knappe reportage. Erg aangrijpend inderdaad, zou niet graag in Mass zijn schoenen staan.

                          Maar naar wat ik begreep van de dokter was ie zo goed als dood (heel diepe coma) door de hoge g-krachten tijdens zijn tol in de lucht (door downforce), waardoor hoofd en lichaam (dat vastzat in de auto) uit elkaar werden gerokken..?

                          Comment


                          • #53
                            Kan je het ergens nog bekijken?

                            Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                            Comment


                            • #54
                              Maart 2013 op Canvas

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                Knappe reportage. Erg aangrijpend inderdaad, zou niet graag in Mass zijn schoenen staan.

                                Maar naar wat ik begreep van de dokter was ie zo goed als dood (heel diepe coma) door de hoge g-krachten tijdens zijn tol in de lucht (door downforce), waardoor hoofd en lichaam (dat vastzat in de auto) uit elkaar werden gerokken..?
                                Ja idd, hij was zo goed als dood op de moment dat hij uit de auto vloog, doordat er wervels in zijn nek te ver uit elkaar zijn gekomen omdat zijn lijf vastzat in de wagen en het hoofd "vrij" was.
                                BMW X5 45e

                                Comment

                                Working...
                                X