Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kvind het wel sjiek dat zu die mensen hun auto's opknappen en daj dan kunt zien van voor & achter. Ma soms vink het er wel beetj over, nie ? Bedoel wa kun je nu aanvangn mee een brubbelbad achteraan in u camionette ? Of 15 beeldschermen in u koffer ?
't Is een zuiver amusementsprogramma en meestal volgens hetzelfde principe : één of ander jong gastje die enkele goede daden verricht in zijn vrije tijd of die aan geen lief geraakt zonder deftige wagen (?!?!). Ze hebben zelf geen geld om een wagen deftig te kunnen onderhouden (de wrakken die al de revue gepasseerd zijn, amai ...) en dan duwen ze die gasten een auto in hun handen waar ze niets meer mee kunnen doen : overdreven verlaagd, overdreven grote velgen en (meestal) verschrikkelijke kleuren en graphics. Voor hun hobby hebben ze ruimte nodig voor dit of dat en ze eindigen met een auto die zo goed als geen ruimte meer heeft in de kofferbak (ahja , ze hadden de ruimte nodig voor iets belachelijks als een opblaasbaar televisiescherm, een pooltafel of zelfs een jacuzzi ...).
En de mechaniek en onderstel van de wagen?? Wordt dat eigenlijk aangepakt? Want dat zien we zo goed als nooit!
Nu, ik kijk geregeld ook wel eens, dan kan ik nog eens goed lachen. En als je echt wilt over de grond rollen van het lachen, moet je eens kijken naar 'Pimp my Ride UK'. Met een wannabe-Amerikaans-Engelse DJ die denkt dat hij het taalgebruik en handgebaren van Xibit kan nadoen in het Engels .... Gewoon belachelijk, maar een hoog entertainment gehalte!
DeLorean
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
't Is een zuiver amusementsprogramma en meestal volgens hetzelfde principe : één of ander jong gastje die enkele goede daden verricht in zijn vrije tijd of die aan geen lief geraakt zonder deftige wagen (?!?!). Ze hebben zelf geen geld om een wagen deftig te kunnen onderhouden (de wrakken die al de revue gepasseerd zijn, amai ...) en dan duwen ze die gasten een auto in hun handen waar ze niets meer mee kunnen doen : overdreven verlaagd, overdreven grote velgen en (meestal) verschrikkelijke kleuren en graphics. Voor hun hobby hebben ze ruimte nodig voor dit of dat en ze eindigen met een auto die zo goed als geen ruimte meer heeft in de kofferbak (ahja , ze hadden de ruimte nodig voor iets belachelijks als een opblaasbaar televisiescherm, een pooltafel of zelfs een jacuzzi ...).
En de mechaniek en onderstel van de wagen?? Wordt dat eigenlijk aangepakt? Want dat zien we zo goed als nooit!
Nu, ik kijk geregeld ook wel eens, dan kan ik nog eens goed lachen. En als je echt wilt over de grond rollen van het lachen, moet je eens kijken naar 'Pimp my Ride UK'. Met een wannabe-Amerikaans-Engelse DJ die denkt dat hij het taalgebruik en handgebaren van Xibit kan nadoen in het Engels .... Gewoon belachelijk, maar een hoog entertainment gehalte!
DeLorean
Bwa, nu in seizoen 2 vervangen ze ook geheel de moter van de wagen als dit nodig is. Of dit ook zo was in het 1ste seizoen zouwk wel nie weten. En is da eigenlijk xibit zelf die al die rekeningen betaald voe da programma ?
ben meer fan van overhaulin'
Werken op een veel hoger niveau, zijn altijd een pak vettere bakken de ook onderhuids in orde gezet worden en ze laten de onnodige gadgets achterwege.
Ik heb een hekel aan zo'n tuningsooi, een oud wrak aanpassen door er 10plasma's,een laptop en 2x-boxen in te zetten...this belachelijk. Endan nog het feit dat die motor hetzelfde blijft is lachwekkend.
Overhaulin op disco is wel mooier, maar die velgen etc. not my cup of tea.
Comment