Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De Rodenburgs
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenniemand met ne digicorder dat ons een screenshot kan geven? hahahaha
is eigenlijk wel een leuke reeks tot nu toe. tamelijk predictible wel, das spijtig
Comment
-
Comment
-
-
moeder en haar dochter leek me altijd wel een leuke combinatie voor een trio.
maarjah, een classy stiefmoeder en haar slutty stiefdochter wil ik me ook wel voor opgeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenhaha
alst moet, mag ze mijn pook in en hogere versnelling komen zetten ;-)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Mijn oma was aan het kijken naar die briel en ik zag baardmans in de Ferrari stappen. Ik bleef even kijken voor het geluid en ie zet aan opt gemak, maar toch maakt die auto zo'n lawaai. Vervolgens rijdt die één handje opt stuur en zit ie te bellen. Ze bleven maar het geluidje afspelen dat hij vergooit en es doortrekt. Terwijl ie maar 30-50 reed ofzo. Je zag nog niet eens die auto letterlijk versnellen. Dan heb ik maar verder gewandeld en voetbal verder gekeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenOok zalig dat die 430 opschakelt zonder dat hij aan de schakellepels hoeft te komen.
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenlol inderdaad.
het leuke is ook dat ze steedd instappen, aanzetten en vertrekken.
ik dacht dat zulke wagens eerst op temperatuur moesten komen (= eerst 10 minuten laten staan en motor laten draaien)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEerst 10min laten staan en motor laten draaien is slecht voor de motor. Direct beginnen rijden en rustig warmrijden is de boodschap.
R u sure?
Of was dat mss bij Lambo?
mijn vader heeft zo eens 2 lambo's, 3 ferrari's, een F1 enzovoort in beslag genomen op een goede middag. Van de officiële garage kregen ze de hint mee van ze niet te starten en direct mee te rijden maar eerst laten opwarmen en de leidingen goed onder druk laten komen.
Dit omdat alles zo fine tuned is dat het beter 'op zijn eigen' opwarmt en onder druk zet zonder er direct mee het kot open te trekken
uiteindelijk zijn ze toch maar op de remorke gemoeten zonder ze te starten, maargoed, das een ander verhaalLast edited by fblade; 22/10/2009, 17:26.Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk BerichtenR u sure?
Of was dat mss bij Lambo?
mijn vader heeft zo eens 2 lambo's, 3 ferrari's, een F1 enzovoort in beslag genomen op een goede middag. Van da officiële garage kregen ze de hint mee van ze niet te starten en direct mee te rijden maar eerst laten opwarmen en de leidingen goed onder druk laten komen.
Dit omdat alles zo fine tuned is dat het beter 'op zijn eigen' opwarmt en onder drulk zet zonder er direct mee het kot open te trekken
uiteindelijk zijn ze toch maar op de remorke gemoeten zonder ze te starten, meergoed, das een ander verhaal)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtendaarom ist nen automaat he
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAh, misschien dat Ferrari een speciale startprocedure heeft
Enkel bij de Formule 1's moet je stationair staan revven
Comment
Comment