Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Rodenburgs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    Met dikke tetten inderdaad
    Wel gene topless gezien (of 'k zal dan net weggekeken hebben)

Comment

Toch wel, in't zwembad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
        niemand met ne digicorder dat ons een screenshot kan geven? hahahaha

is eigenlijk wel een leuke reeks tot nu toe. tamelijk predictible wel, das spijtig
        Toevallig tegengekomen op het net.

Mannenzaken forum - Mannenzaken.nl - Foto's van en discussies over bekende vrouwen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten

Yep 't is de deze met de dikke tetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
            Toevallig yeah right

Comment

Beetje sletterig type vind ik
              Voor mij liever de classy stiefmama graag
              2021 Taycan 4S
              2021 Lexus UX250h

Comment

moeder en haar dochter leek me altijd wel een leuke combinatie voor een trio.

maarjah, een classy stiefmoeder en haar slutty stiefdochter wil ik me ook wel voor opgeven

Comment

haha

alst moet, mag ze mijn pook in en hogere versnelling komen zetten ;-)
                  Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

haha

alst moet, mag ze mijn pook in en hogere versnelling komen zetten ;-)
                    OMG
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

allemaal kijken vanavond, wie weet worden we weer verwend :p

Comment

Ik kan er niet naar kijken.
                        Het is te belachelijk voor woorden.

Comment

Mijn oma was aan het kijken naar die briel en ik zag baardmans in de Ferrari stappen. Ik bleef even kijken voor het geluid en ie zet aan opt gemak, maar toch maakt die auto zo'n lawaai . Vervolgens rijdt die één handje opt stuur en zit ie te bellen. Ze bleven maar het geluidje afspelen dat hij vergooit en es doortrekt. Terwijl ie maar 30-50 reed ofzo. Je zag nog niet eens die auto letterlijk versnellen. Dan heb ik maar verder gewandeld en voetbal verder gekeken.

Comment

Ook zalig dat die 430 opschakelt zonder dat hij aan de schakellepels hoeft te komen .

Comment

lol inderdaad.

het leuke is ook dat ze steedd instappen, aanzetten en vertrekken.
                              ik dacht dat zulke wagens eerst op temperatuur moesten komen (= eerst 10 minuten laten staan en motor laten draaien)

Comment

Wel grappig:
                                "Volvo is voor masochisten en vertegenwoordigers"

"We hebben u een echte wagen gekocht." (BMW)
                                "Wat je nu hebt, daar kun je nu toch echt niet blijven mee rijden"
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                  Ook zalig dat die 430 opschakelt zonder dat hij aan de schakellepels hoeft te komen .
                                  daarom ist nen automaat he
                                  BMW X5 45e

Comment

lol inderdaad.

het leuke is ook dat ze steedd instappen, aanzetten en vertrekken.
                                    ik dacht dat zulke wagens eerst op temperatuur moesten komen (= eerst 10 minuten laten staan en motor laten draaien)
                                    Eerst 10min laten staan en motor laten draaien is slecht voor de motor. Direct beginnen rijden en rustig warmrijden is de boodschap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Eerst 10min laten staan en motor laten draaien is slecht voor de motor. Direct beginnen rijden en rustig warmrijden is de boodschap.

R u sure?

Of was dat mss bij Lambo?

mijn vader heeft zo eens 2 lambo's, 3 ferrari's, een F1 enzovoort in beslag genomen op een goede middag. Van de officiële garage kregen ze de hint mee van ze niet te starten en direct mee te rijden maar eerst laten opwarmen en de leidingen goed onder druk laten komen.
                                      Dit omdat alles zo fine tuned is dat het beter 'op zijn eigen' opwarmt en onder druk zet zonder er direct mee het kot open te trekken

uiteindelijk zijn ze toch maar op de remorke gemoeten zonder ze te starten, maargoed, das een ander verhaal
                                      Last edited by fblade; 22/10/2009, 17:26.

Comment

R u sure?

Of was dat mss bij Lambo?

mijn vader heeft zo eens 2 lambo's, 3 ferrari's, een F1 enzovoort in beslag genomen op een goede middag. Van da officiële garage kregen ze de hint mee van ze niet te starten en direct mee te rijden maar eerst laten opwarmen en de leidingen goed onder druk laten komen.
                                        Dit omdat alles zo fine tuned is dat het beter 'op zijn eigen' opwarmt en onder drulk zet zonder er direct mee het kot open te trekken

uiteindelijk zijn ze toch maar op de remorke gemoeten zonder ze te starten, meergoed, das een ander verhaal
                                        Ah, misschien dat Ferrari een speciale startprocedure heeft, zou kunnen. Maar algemeen ben je best van al rijdend je motor op te warmen. (zonder plankgas of zwaar door te trekken welteverstaan)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          daarom ist nen automaat he
                                          Semi - automatische bak, je moet dus wel nog altijd schakelen

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Ah, misschien dat Ferrari een speciale startprocedure heeft
                                          't is ook maar een auto hoor

Enkel bij de Formule 1's moet je stationair staan revven

Comment

Working...
                                          X