Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Rodenburgs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
    R u sure?

Of was dat mss bij Lambo?

mijn vader heeft zo eens 2 lambo's, 3 ferrari's, een F1 enzovoort in beslag genomen op een goede middag. Van de officiële garage kregen ze de hint mee van ze niet te starten en direct mee te rijden maar eerst laten opwarmen en de leidingen goed onder druk laten komen.
    Dit omdat alles zo fine tuned is dat het beter 'op zijn eigen' opwarmt en onder druk zet zonder er direct mee het kot open te trekken

uiteindelijk zijn ze toch maar op de remorke gemoeten zonder ze te starten, maargoed, das een ander verhaal
    Wat doet u vader van werk. Klinkt leuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Semi - automatische bak, je moet dus wel nog altijd schakelen
      aah wistk niet, dacht dat die ook een automatische stand had
      BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        aah wistk niet, dacht dat die ook een automatische stand had
        Volgens mij hebben die toch een automatische stand...

edith:
        Last edited by ; 22/10/2009, 19:39.

Comment

Idd, dacht ik toch ook.
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Dan toch, ik wist dat de 360 CS geen auto stand had maar door de reactie van zwoemba begin ik toch te twijfelen
            BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
              Wat doet u vader van werk. Klinkt leuk

haha, da wilde niet weten
              Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

Die F430 heeft een automaat-stand dus je kan de versnellingbak laten schakelen zonder aan de peddels te komen. Zelfs de Scuderia heeft zo'n stand. De 360 CS heeft geen automaat-stand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                  haha, da wilde niet weten
                  Nu zelfs meer dan ooit
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

Vandaag nog even op de set van De Rodenburgs bij Alfacam in Lint geweest en de acteurs gezien.

Comment

Dan zijn ze nog altijd aan het opnemen...
                      de auto's zijn al fel vermindert in de reeks...bedoel dat ze in beeld komen...maar de mooie benen van Marie Claire zijn des temeer tezien...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
                        Dan zijn ze nog altijd aan het opnemen...
                        de auto's zijn al fel vermindert in de reeks...bedoel dat ze in beeld komen...maar de mooie benen van Marie Claire zijn des temeer tezien...
                        niet alleen de benen
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                          niet alleen de benen
                          Ik was er op het verkeerde moment

Comment

Bij deze voor de liefhebbers.
                            Wat een dom programma trouwens, ik kijk NOOIT naar VTM, ik vind dat echt je reinste onzin ... Sara, de slechtste serie ooit ... Wittekerke, weer elk halfuur wel iemand sterft of iets dramatisch overkomt ... en zo kan je nog uren doorgaan Ik heb van deze serie (bij het zappen) even 10min gekeken, en toen was ik het gezwets dik zat.
                            Ik ben blij dat er voor de venten nog iets interessants inzit (tetten ) dan hoef je daar niet naar te luisteren. Trouwens, die haar benen vind ik nu niet zooo geweldig, het is trouwes ook maar een kleine dreumes (al kan ze dat goed verstoppen met die hakken) - ik wed dat ik boven op hare kop spuug als ze die uitdoet (of als ik ook hakken aandoe héhé)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                              Wat een dom programma trouwens, ik kijk NOOIT naar VTM, ik vind dat echt je reinste onzin ... Sara, de slechtste serie ooit ... Wittekerke, weer elk halfuur wel iemand sterft of iets dramatisch overkomt ... en zo kan je nog uren doorgaan Ik heb van deze serie (bij het zappen) even 10min gekeken, en toen was ik het gezwets dik zat.
                              Ik ben blij dat er voor de venten nog iets interessants inzit (tetten ) dan hoef je daar niet naar te luisteren. Trouwens, die haar benen vind ik nu niet zooo geweldig, het is trouwes ook maar een kleine dreumes (al kan ze dat goed verstoppen met die hakken) - ik wed dat ik boven op hare kop spuug als ze die uitdoet (of als ik ook hakken aandoe héhé)
                              Jij bent exact als marie vinck, maar dan volledig omgekeerd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten

Voor iemand die NOOIT naar VTM lijkt, ben jij blijkbaar wel goed op de hoogte. Last van het bijenkoningin syndroom?....
                                Marie Vinck is een knap mokke, punt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                  Jij bent exact als marie vinck, maar dan volledig omgekeerd...
                                  Ja!

Post es een foto van uzelf Lady nineeleven, het hoeft geen cover te zijn.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Serie speelt zich zgz. af in Kortrijk maar de eerste die daar Kortrijks spreekt moeten ze nog tonen
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Zalig, dat stukje van die ferrari, kerel zit zo rustig te bellen in de auto maar dat geluid man lekker
                                      Geluid is idd zalig, maar totaal onrealistisch. Als je de wagen hoort zou die minstens 100 per uur moeten doen en je ziet duidelijk dat er met moeite 50 km/u wordt gehaald. Dus veel show & no go, wat het voor mij nogal verpest...
                                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
                                      X