Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jeremy Clarkson's DVD Duel
Collapse
X
-
jeremy clarkson stijl, net zoals de reclame voor de VW scirocco
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenVan zodra hij uitkomt eens kijken op W... Hopelijk staat hij er even snel op als Thriller en de andere DVD's ... Zeer benieuwd
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenBest leuk dat Tiff en Vicky ook te zien zijn.
Volgens het laatste bericht dat ik heb gelezen, zou men geen nieuw seizoen meer maken van dat programma.
Vind ik echt wel te betreuren, bij Top Gear kun je terecht voor epische verhalen, opdrachten, veel show en zever, kortom amusement. Bij Fifth Gear had je misschien minder mooie omkadering, maar dikwijls wel goede testverslagen van nieuwe wagens, en niet enkel en alleen van hypercars of supercars ...
In ieder geval, de dvd's van Clarkson zijn elk jaar om de vingers van af te likken, zoiets moet je keihard zetten en gewoon genieten!
Comment
-
Op Amazon bvb ...
Amazon.co.uk - Buy Clarkson - Duel at a low price; free delivery on qualified orders. See reviews & details on a wide selection of Blu-ray & DVDs, both new & used.
Hier kun je hem al in pre-order bestellen, want komt pas binnen 2 weken uit hé.
Het gros van zijn dvd's zijn daar trouwens nog steeds te bestellen, zelfs de edities van een heel aantal jaren terug ...
Comment
-
Vermoedelijk niet-exhaustief:
Jeremy Clarkson Meets The Neighbours
Jeremy Clarksons Motorsport Mayhem
Jeremy Clarksons Top 100 Cars
Jeremy Clarksons At Full Throttle
Jeremy Clarksons Unleashed On Cars
Jeremy Clarksons The Good The Bad The Ugly
Jeremy Clarksons Most Outrageous
Jeremy Clarksons Shootout
Jeremy Clarksons Apocalypse Clarkson
Jeremy Clarksons Hot Metal
Jeremy Clarksons Thriller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenIemand een idee waar ik een lijst vind met de volledige lijst van dvd's dat hij al heeft uitgebracht? Net even gegoogeld, maar niet direct gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenIemand al meer nieuws voor te .... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenVermoedelijk niet-exhaustief:
Jeremy Clarkson Meets The Neighbours
Jeremy Clarksons Motorsport Mayhem
Jeremy Clarksons Top 100 Cars
Jeremy Clarksons At Full Throttle
Jeremy Clarksons Unleashed On Cars
Jeremy Clarksons The Good The Bad The Ugly
Jeremy Clarksons Most Outrageous
Jeremy Clarksons Shootout
Jeremy Clarksons Apocalypse Clarkson
Jeremy Clarksons Hot Metal
Jeremy Clarksons ThrillerOorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten+ Jeremy Clarkson's supercar showdownOorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
3x dank!
Comment
-
Ook 'ns kijken zie.
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenIemand al meer nieuws voor te .... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenOok 'ns kijken zie.
Wie wil kan kan iets krijgen via PM van me.
Comment
Comment