Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jeremy Clarkson's DVD Duel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Is wel goed, maar inderdaad niet echt heel vernieuwend.

Comment

ik heb hem ook ged.. gekocht !
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

ik ben hem aan dow... kopen
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Hoe meer ik erover nadenk, hoe slechter ik hem eigenlijk vind ...

Veel leer je ook niet bij over de supercars. Tis meer een topgear achtig dvd'ke.

Om maar te zwijgen van 't feit dat ik het wat gehad heb met zijn supercar-only gedoe. Er is zovéél interessanters op de automarkt, dan weten hopen bakken die alleen the lucky few zich kunnen aanschaffen. Ma bon , mijn visie natuurlijk.

Comment

Is voor mij hetzelfde probleem als met Top Gear zelf als show ... hoewel ik nog steeds zal kijken naar nieuwe afleveringen, voel ik totaal geen spanning of verwachting meer bij het programma.

Het is ook zoals hierboven al vermeld werd een show geworden die enkel nog supercars behandelt, ofwel gaat het over een 'challenge' met oude of klassieke wagens, of gewoonweg wrakken.

Denk dat ze een beetje door hun inspiratie zitten! Vroeger kreeg je nog een uitgebreide test van bvb Golf/Focus/Astra wanneer die in een nieuw kleedje zaten, nu krijg je enkel nog de GTI/RS/R/VXR-toestanden te zien. Heel sporadisch zit er nog een normale wagen tussen, of wordt die vermeld in het nieuwsgedeelte van de show, maar that's it!

En wat betreft de dvd's van Clarkson: pure popcorn-fun, maar op vlak van wagens doen ontploffen of katapulteren (laat staan er een piano op droppen) hebben we het allemaal wel gezien denk ik ...

Net daarom dat het schrappen van Fifth Gear mij zo jammer leek, want daar brachten ze nog eens normale reviews van nieuwe zaken op de automarkt. Ook al waren hun presentatoren (op Jason Plato na) ietwat freaky ...

Comment

Het driftgedeelte was fun, maar je wist de uitslag eigenlijk al op voorhand.
              De duel met tiff enzo was eigenlijk ook maar een remake. Niet vernieuwend. Wel lachen

De vergelijking focus-lamborghine vond ik flauw.
              De jeep race daaarintegen vond ik wel zalig.

Hopelijk komt het seizoen met vernieuwende dingen.

Comment

Dissapointed

Comment

Ik vond het nog best goed!
                  Vooral de Top vs Fifth gear duel

Lag het btw aan mij, of werden er toch wel verdacht veel hints gegeven richting Vicky?

Comment

Kben em NU ant kijke, gellie verwacht gewoon veel teveel tbh

Lekker onderuit zakken, speakers loeihard, zakje chips en genieten/lachen/... maar. Stukje entertainment, niet meer niet minder
                    Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                    Honda Del Sol - 120pk

Comment

k heb hem net op youtube gezien
                      k vond het niet slecht,ook niet super maar toch een paar knappe auto's
                      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

... meer van hetzelfde zegmaar ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          ... meer van hetzelfde zegmaar ....
                          eigenlijk wel...
                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

ik kon het wel smaken, verschoot er zelfs van hoe "gedetailleerd" bepaalde wagens besproken werden
                            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Working...
                            X