Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RTBF "Champions" moet stoppen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• RTBF "Champions" moet stoppen!

Ik las op www.pitstoptv.be dat het autosportprogramma (90% rally) Champions ermee moet kappen aan het eind van dit seizoen!!
    Als dat geen slecht nieuws is voor velen van ons!
    Het WK Rally werd op prachtige manier gebracht; niet de voorgekauwde uitzendingen die door zovele zenders aangekocht worden, maar men draaide ook veel eigen interviews (presentator Fraikin had goede contacten met iedereen).

Ook qua nationale verslaggeving komt er niets in de buurt, zelfs kleinere wedstrijden kwamen aan bod! En niet enkel winnaars en topauto's kwamen in beeld, ook de kleinere spektakelmakers kregen steevast hun plaatsje.

Het WK Rally gaat wel opgenomen worden in een algemeen sportprgramma. Maar zo uitgebreid als in Champions zal het wel niet worden...
    En wat dan met de nationale wedstrijden? :

Jammer, zeer jammere beslissing van de RTBF...
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Inderdaad jammer, was het enige porgramma dat regelmatig dingen uitzond over rally en dat nog wat info bevatte over de rally in ons belgenlandje met de wrc erbij

Comment

Damn....ook één van mijn favoriete autoprogramma's, moet ik zeggen.

En ik dacht dat de Walen nog zo autominnend waren.

Die tripjes naar al die WRC rally's zullen iets te duur uitgevallen zijn, waarschijnlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stepperidder
        Damn....ook één van mijn favoriete autoprogramma's, moet ik zeggen.

En ik dacht dat de Walen nog zo autominnend waren.

Die tripjes naar al die WRC rally's zullen iets te duur uitgevallen zijn, waarschijnlijk.
        Dat was juist 1 van hun sterke punten zij gingen tenminste naar de WRC

Comment

De laatste weken is het dus niet gestopt met negatiever berichten uit de rally-wereld...

Comment

ja spijtige zaak, als ik aan het zappen was en het was bezig kon ik ni laten om van kanaal te wijzigen, tis te hopen dat er toch iets even degelijks en iets goed in de plaats komt.

Comment

Is inderdaad jammer, ik heb nog deelgenomen aan een petitie een tijdje terug maar dit is nu blijkbaar afgelopen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cit
                ja spijtige zaak, als ik aan het zappen was en het was bezig kon ik ni laten om van kanaal te wijzigen, tis te hopen dat er toch iets even degelijks en iets goed in de plaats komt.
                Da's nie echt juist denk ik.

Comment

Ja lap, komt al goed van pas voor mijn eindwerk!!

Zo een goed programma dat ze afschaffen

Comment

Keek ook wel graag naar dat programma, toffe gasten trouwens

Comment

kent er iemand nog die naam van de man die het presenteerde?
                      Kan er nu niet direct opkomen en heb geen zin om het op te zoeke...

Comment

Tegenwoordig moet de rally-liefhebber(autosport in het algemeen) maar zijn plan trekken. Geen enkele zender die er een cent voor geeft...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                          kent er iemand nog die naam van de man die het presenteerde?
                          Kan er nu niet direct opkomen en heb geen zin om het op te zoeke...
                          zie beginpost...

maar men draaide ook veel eigen interviews (presentator Fraikin had goede contacten met iedereen).
                          Maar 't is inderdaad spijtig dat dit programma afgevoerd wordt.. af en toe keek ik ook wel eens. Dat de politiekers eens wat pressing doorvoeren bij de tv-stations voor dergelijke programma's.

Comment

Working...
                          X