Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TV programma "Autojacht" op zoek naar mensen die auto of moto willen kopen!!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtenhttp://www.autokanaal.be/fun/aid8878...tojacht-2.aspx
Akkerdjie! Met die 2 willek anders wel eens op stap gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenCara mag thuis blijven2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenIk heb liever Cara eig...BMW X5 45e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk BerichtenOf Avantus "op zoek naar een Audi".
- moet Audi zijn
- knoert van een turbo hebben (die liefst makkelijk te tunen valt)
- quattroooooo
- veel pk
- weinig geld
- mss nekeer iets anders dan type 44
Komen ze af met nen audi TT, iets jong leuk sportief.
Avantus: Wat is daar het praktisch nut van? Geef mij toch maar een type 44.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenEn meneer Avantus aan welke eisen moet uw toekomstige auto voldoen?
- moet Audi zijn
- knoert van een turbo hebben (die liefst makkelijk te tunen valt)
- quattroooooo
- veel pk
- weinig geld
- mss nekeer iets anders dan type 44
Komen ze af met nen audi TT, iets jong leuk sportief.
Avantus: Wat is daar het praktisch nut van? Geef mij toch maar een type 44.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomaat Bekijk BerichtenHeb een leuk onderwerp voor VT4: een leuke, betrouwbare wagen voor een 18-jarige kopen en verzekeren voor €5000. Als ze daarin slagen doe ik mee...
Ligt er natuurlijk aan wat je wensen zijn.
Maar voor dat geld rij je toch probleemloos een jaar of 5 rond als 18 jarige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHanne Troonbeeckx moet dat toch gewoon presenteren...
Tgaat wat worden zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenIs mij toen toch zeer makkelijk gelukt.
Ligt er natuurlijk aan wat je wensen zijn.
Maar voor dat geld rij je toch probleemloos een jaar of 5 rond als 18 jarige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten5 jaar rond rijden 5 jaar verzekering kost u al 5000€
Als je het op die manier gaat bekijken, dan wens ik VT4 én iedereen hier op het forum veel succes met de zoektocht.
"Ik wil voor 5000 euro 5 jaar lang kunnen rondrijden. In die 5000 euro moet de auto, het onderhoud, de verzekering en taksen en de brandstof zitten."
VT4 doet enkele berekeningen en stelt u een leuke fiets in combinatie met een abo voor het openbaar vervoer voor...
Comment
-
moest dit nu een programma worden dat start op het autosalon en dan verdergaan naar mensen toe die opzoek zijn naar een degelijke 2dehandswagen en via dat programma geholpen worden door experts etcetra, zou ik zeggen : ja daar ga ik vast en zeker naar kijken!...
maar wtf kent veronique de cock(sucker)
en die caronu van auto's?????
zijn die daar mee bezig? neen.
hebben die de laatste jaren zelf al wel eens een auto gekocht? caro weet ik ni, maar veronique zeker niet!
maar ja... belgische televisie hahaha what a joke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenmoest dit nu een programma worden dat start op het autosalon en dan verdergaan naar mensen toe die opzoek zijn naar een degelijke 2dehandswagen en via dat programma geholpen worden door experts etcetra, zou ik zeggen : ja daar ga ik vast en zeker naar kijken!...
maar wtf kent veronique de cock(sucker)
en die caronu van auto's?????
zijn die daar mee bezig? neen.
hebben die de laatste jaren zelf al wel eens een auto gekocht? caro weet ik ni, maar veronique zeker niet!
maar ja... belgische televisie hahaha what a joke
Comment
Comment