Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TV programma "Autojacht" op zoek naar mensen die auto of moto willen kopen!!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesGe moet is naar de amerikaanse versie van temptation island kijken, daar loopt het vol met prijsduiven van dit kaliber. Hier is het toch triestig gesteld met al die boere trutjes...
God beware dat het hier ook een kakafonie van verf en plastic wordt, thanks but no thanks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGod beware dat het hier ook een kakafonie van verf en plastic wordt, thanks but no thanks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenKookprogramma's?
Comment
-
ze hadden mss beter wa inspiratie kunnen opdoen bei Der Checker..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesKomt grotendeels door die hakken volgens mij zenne...
Blijft toch een van de meest glamoureuze sletjes euhm vrouwen van vlaanderen.
Ge moet is naar de amerikaanse versie van temptation island kijken, daar loopt het vol met prijsduiven van dit kaliber. Hier is het toch triestig gesteld met al die boere trutjes...
Kijkt ne keer naar italiaanse tv, zelfs de bomma's zien er glamoureuzer (is dat een woord?) uit dan de ché modellen hier...
Stukje van de 7zitter ook gezien.
Ik kijk sowieso al zeer weinig tv, maar dit programma is toch ook maar bladvulling...
Het is altijd fantastisch te zien hoe de "modale vlaamse vrouw" totaal in het niets verdwijnt naast miss make-up/extentions/zonnebank De Cock
in de veronderstelling dat je
1 geen homo bent en
2 wel al een vriendin hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie VW die ze lieten zien
Ja, 19.990 euro, en dan heb je airco en geblindeerde ruiten.
Van de rest zal wel niet veel standaard zijn
Begint vanaf 18k maar ze hebben een speciale versie voor: 19.990 EUR. Dan heb je Airco en geblindeerde ruiten..
wtf2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk BerichtenCara >>>>> Veronique.
IRL echt wel knap hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenDa waren typkes a la parsifal vind ik
Zo altijd iets hip willen, niet iets gewoon. Het moet iets funky hebben, daarom dat ze zo gek waren van de Mini
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenBwa, zo hip is een Jag xj nu ook weer niet.
Ik blijf neutraal
Comment
Comment