Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wheeler Dealers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wheeler Dealers

Voor fans van het opknappen van classics is het nieuwe seizoen van Wheeler Dealers begonnen op Discovery Channel. Gelukkig zijn de afleveringen ook op internet te vinden.

S07E01 - Jensen Interceptor III

S07E02 - Ford Sierra Sapphire RS Cosworth

S07E03 - Volkswagen T2 panel van

S07E04 - BMW 840Ci

S07E05 - Triumph Stag

Enjoy
    Last edited by Gunter; 08/06/2010, 13:56. Reden: Nieuwe aflevering

Heb het al een paar keer op discovery gezien, tof programma!
    BMW X5 45e

Comment

Ook ééntje van mijn favorieten bij DC.

Vandaag was het een BMW Touring 325i.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
        Ook ééntje van mijn favorieten bij DC.

Vandaag was het een BMW Touring 325i.
        Gisteren die aflevering van suprnova.org afgehaald, vanochtend zie ik inderdaad dat ze die op Discovery Channel geven.
        En 'k heb meteen wat (eenvoudige) dingen bijgeleerd voor m'n eigen e30.

Tof programma!

Comment

Die Ed is idd cool en geeft wel handige tips. Van den Billy Turf word ik eerder maar ambetant .

Comment

die "winst" is gewoon om aan te tonen wat je er uit kan halen he. Ed zal net als de presentator betaald worden door de productie.
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten

S07E02 - Ford Sierra Sapphire RS Cosworth

Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
              Die Ed is idd cool en geeft wel handige tips. Van den Billy Turf word ik eerder maar ambetant .
              Denk dat die Ed hem ook nogal ergert aan die kleine

Comment

das hier ook een van mijn favo programma's naast Top Gear.

Het lijkt allemaal zo simpel en je zou goesting krijgen om hetzelfde te doen maar kennis en werkplek ontbreekt.

Comment

dat ze maar vlug beginnen met de nieuwe afleveringen op discovery!

eindelijk een sierra cossie!!!!

nu vlug eens kijken

bedankt alvast vo te posten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                    Het lijkt allemaal zo simpel en je zou goesting krijgen om hetzelfde te doen maar kennis en werkplek ontbreekt.
                    Denk ik soms ook. Ik heb wel een jaar automechanica gevolgd, maar als je Ed soms bezig ziet denk ik soms ook van "moeilijk kan dat toch niet zijn"
                    Maar goed Ed China is natuurlijk wel de man.

En ondertussen staat mijn R5ke daar nog altijd te wachten tot ik haar eens onder handen neem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                      Denk ik soms ook. Ik heb wel een jaar automechanica gevolgd, maar als je Ed soms bezig ziet denk ik soms ook van "moeilijk kan dat toch niet zijn"
                      Maar goed Ed China is natuurlijk wel de man.

En ondertussen staat mijn R5ke daar nog altijd te wachten tot ik haar eens onder handen neem
                      haynes manual kopen, dat ligt daar regelmatig te show in dat programma
                      2015 BMW S1000R
                      2010 Renault Clio RS Cup
                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Idd een leuk en leerrijk programma, 1ding vind ik wel belachelijk -> zijn handschoentjes de hele tijd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                          haynes manual kopen, dat ligt daar regelmatig te show in dat programma
                          Ik heb er al vaak naar gezocht, maar ik heb er nog geen een gevonden die de R5AT ook behandeld. Ik heb een volledig Kluwer vraagbaak liggen van de R5 serie 1, maar die doet alles behalve de 1.4 turbo motoren uit de Alpine Turbo.

Wie er wel een technisch handboek weet voor een R5AT: let me know

Idd een leuk en leerrijk programma, 1ding vind ik wel belachelijk -> zijn handschoentjes de hele tijd.
                          Ik gebruik ook steeds handschoenen als ik aan mijn auto werk. Dan hangt niet alles vol smeerlapperij als ik even in de auto moet.
                          Last edited by ; 24/05/2010, 18:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                            Ik gebruik ook steeds handschoenen als ik aan mijn auto werk. Dan hangt niet alles vol smeerlapperij als ik even in de auto moet.
                            'K zie mij al bezig in school, mijne leerkracht zou ze eigenhandig komen afdoen

Comment

Serieus handig hoor voor die hele vettige dingen waar je geen precisie voor nodig hebt

En met van die dunne handschoentjes heb je nog vrij veel gevoel ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                Ed is geniaal, Turf is een spast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                                  Ga eens in een werkplaats kijken, er zijn véél mechaniekers die dat gebruiken hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Ga eens in een werkplaats kijken, er zijn véél mechaniekers die dat gebruiken hoor.
                                    Voor precisie werk OK, maar om een uitlaat te demonteren komaan...

Comment

zijn de nieuwe aflevering online te vinden?
                                      2015 BMW S1000R
                                      2010 Renault Clio RS Cup
                                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Ach, altijd een groot plezier om naar te kijken. De kleine mag dan wel af en toe irritant zijn, hij is wel een gepassioneerd autoliefhebber en hij weet hoe hij auto's en onderdelen moet opsporen en kopen en verkopen. Die handschoentjes die Ed draagt zijn zeker geen overbodige luxe. Je kan ermee lachen maar wanneer je bijvoorbeeld afgedraaide olie of vet op je handen krijgt dan dringt dat in je huid en komt dat in je lichaam terecht. Verre van gezond dus.

Ik denk dat die gasten ook wel één en ander afweten van autodetailing maar dat komt nooit aan bod in het programma.

Comment

Working...
                                        X