Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wheeler Dealers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb hem wel een paar keer bezig gezien met zijn poliermachien en hij kent er wel 'iets' van maar nogal vrij oldschool. 'Mopping' zoals hij zegt wordt al een tijdje niet meer gedaan. De producten zijn geëvolueerd dus een emmer water is niet meer nodig

Maar het is het resultaat dat telt
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Bij zijn bijspuiten met een spuitbusje heb ik toch wel mijn twijfels...

Soms een kwart van een paneel, of zelfs een hele motorkap
      Soms zie je zelfs op tv dat het kleurverschil heeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        hij weet hoe hij auto's en onderdelen moet opsporen en kopen en verkopen.
        Daar heb ik toch wat twijfels bij hoor.
        "Cars like this in the same condition go for £4000, but I'm not gonna be greedy and ask £3000". Om dan nog eens een deel van de prijs af te doen als de "koper" komt opdagen.

Naar het schijnt zijn een aantal van de "kopers" ook gewoon mensen van het productiehuis/camerateam omdat ze de wagen niet snel genoeg verkocht krijgen. En meestal zijn die wagens ook al heel snel terug te vinden in de Pistonheads classifieds en andere tweedehandsrubrieken.
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

eerst zitten ze de verkoper van de wagen wat uit te lachen, dat ze de wagen zo spotgoedkoop van hem hebben kunnen kopen
          dan een paar onderdelen vervangen en wat oplappen, en in de berekening enkel rekening houden met de kostprijs van de onderdelen ... om er dan met moeite vanaf te geraken en content te zijn met £100 "winst"

zo een goeie wheeler dealer is hij dan toch ook ni zenne

en altijd van "als we hem ni verkocht krijgen, dan koop ik hem zelf" ...
          in elke aflevering van een half uur, zit misschien 2-3 minuten informatie, de rest is brol

Comment

Echt een heerlijk programma en je kunt er veel dingen van bijleren maar soms stel ik mij toch vragen bij bepaalde prijzen van auto's ... Enkele maanden terug heb ik aflevering gezien met een 911 die volgens mij nooit aan zo'n lage prijs verkocht wordt

Comment

Zijn UK prijzen, auto's verliezen echt belachelijk snel en veel van hun waarde daar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Daar heb ik toch wat twijfels bij hoor.
                "Cars like this in the same condition go for £4000, but I'm not gonna be greedy and ask £3000". Om dan nog eens een deel van de prijs af te doen als de "koper" komt opdagen.
                Waar haal jij die onzin vandaan? Zelf verzonnen zeker.

Comment

Jij hebt nog maar 1 aflevering gezien ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Jij hebt nog maar 1 aflevering gezien ofzo?

Ik denk dat ik ze vrijwel allemaal heb gezien. Zoiets heb ik nog niet gehoord. Je mag die aflevering eens posten.

Comment

Het gaat natuurlijk niet letterlijk om die bedragen, maar die situatie heb ik al vaak genoeg gehoord...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Het gaat natuurlijk niet letterlijk om die bedragen, maar die situatie heb ik al vaak genoeg gehoord...

Meestal zegt hij iets in de trant van "die wagens gaan weg voor 4000 maar ik zal hebzuchtig zijn en 4300 vragen" en dan gaat zo'n wagen weg voor 3800 ofzo. Dat is iets heel anders dan wat quadrifoolgio komt te vertellen. Die zogenaamde "winst" die ze willen maken is louter een gimmick. Ze willen gewoon tonen wat mogelijk is en doen het ook voor een stuk uit liefhebberij. De grootste financiële verdienste zal hem eerder in de reclame-inkomsten en de verkoop van de rechten zitten.

Comment

Maandagen kunnen toch echt rotdagen zijn he?

Meestal zegt hij iets in de trant van "die wagens gaan weg voor 4000 maar ik zal hebzuchtig zijn en 4300 vragen" en dan gaat zo'n wagen weg voor 3800 ofzo. Dat is iets heel anders dan wat quadrifoolgio komt te vertellen. Die zogenaamde "winst" die ze willen maken is louter een gimmick. Ze willen gewoon tonen wat mogelijk is en doen het ook voor een stuk uit liefhebberij. De grootste financiële verdienste zal hem eerder in de reclame-inkomsten en de verkoop van de rechten zitten.
                          Ma how zeg
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Het seizoen zit er weer op
                            Een leuke laatste aflevering, ik had nog nooit van de Triumph Stag gehoord en die 3.0 V8 klonk ongelooflijk lekker

Comment

Working...
                            X