Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Canvas 16 Januari 2011: chauffeurs-botsen-autos-niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Canvas 16 Januari 2011: chauffeurs-botsen-autos-niet

http://actua.canvas.be/panorama/deze...en-autos-niet/
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

jammer dat ik dit nu pas lees, ben zelfs te laat om t op te nemen.
    Ergens anders waar ik het kan herbekijken?
    Was het leerrijk?
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
      jammer dat ik dit nu pas lees, ben zelfs te laat om t op te nemen.
      Ergens anders waar ik het kan herbekijken?
      Was het leerrijk?
      Probeer de volgende eens: http://video.canvas.be/panorama-jongste-aflevering-0901

Ik vond het interessant. Wel een beetje promotie voor de laatste snufjes op veiligheidsgebied natuurlijk., night vision, active cruise control, head-up display, lane departure warning en lane change warning, enz....
      Vond het jammer dat het woord (zelf)discipline niet in de reportage voorkwam want dat is het grootste gebrek bij 95% van de chauffeurs.
      Elke fractie van een seconde winst kan beslissen over je lot....dus de volgende zal waarschijnlijk toch uitgerust worden met minstens active cruise control en misschien de hud.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Niemand de aflevering gezien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Niemand de aflevering gezien?
          Ik heb 't bekeken. Interessante docu!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Ook te zien op Tsjoetjoe

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

de volle aflevering

Comment

Working...
              X