Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Telefacts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door red bullet
    Leg dat eens uit aan al die snelheidsmaniakken.

Trouwens, werk gerelateerd of niet, de wetten zijn er om gerespecteerd te worden. Iemand die tegen de klok moet werken, krijgt van mij zeker geen uitzondering inzake snelheidslimieten. Iedereen gelijk voor de wet.
    ja maar ik vind dat ze niet iedereen over dezelfde kam mogen scheren

iemand die voor zijn werk te snel rijdt (niet omdat je te laat komt en dus te laat vertrokken bent) maar omdat er klanten op je rekenen, wel die mag voor mijn part gerust sneller rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz

iemand die voor zijn werk te snel rijdt (niet omdat je te laat komt en dus te laat vertrokken bent) maar omdat er klanten op je rekenen, wel die mag voor mijn part gerust sneller rijden
      Kinderen rekenen op hun ouders.En omgedraaid ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
        Kinderen rekenen op hun ouders.En omgedraaid ook.

tja zo kan je alles verklaren hé

maar dat is wat ik er maar van denk é

Comment

Iedereen gelijk voor de wet hoor! Anders kun je zo 240 op de autosnelweg rijden met een Ferrari en achteraf zeggend at het niet kan dat je met een dergelijke wagen maar 120 mag rijden. Belachelijk dus om excuses te maken. Als de baas van de handelsvertegenwoordiger wil, dat deze laatste altijd snel bij zijn klanten is, dan moet die baas de boetes maar betalen ook. Zo simpel is dat!
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
            Ge kan daar uren over door rammen é Maar de die me de bestelwagen vond ik de beste van al Maar die andere was om indruk te maken zeker die me de mini
            INderdaad we kennen die vrouw dus niet he, ik weet ook een sociale woonwijk waar ze een s320 cdi hebben, en die moet buiten staan omdat hij waarschijnlijk niet in de garage kan, en hij komt bovendien nog over de oprit ook, tot op de stoep, omdat de oprit te kort is ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
              Iedereen gelijk voor de wet hoor! Anders kun je zo 240 op de autosnelweg rijden met een Ferrari en achteraf zeggend at het niet kan dat je met een dergelijke wagen maar 120 mag rijden. Belachelijk dus om excuses te maken. Als de baas van de handelsvertegenwoordiger wil, dat deze laatste altijd snel bij zijn klanten is, dan moet die baas de boetes maar betalen ook. Zo simpel is dat!

Ik had het wel over zelfstandigen, terwijl de overheid zo hard zoekt eigenlijk naar nieuwe ondernemers zorgen ze er ook voor dat ze de mogelijkheden niet krijgen

Trouwens dat eerste principe van de grondwet klinkt mooi (iedereen is gelijk voor de wet) maar sta daar eens even bij stel en je merkt dat dit totaal niet het geval is in ons landje

Comment

Ik vin dat ze (als koeriers) daar rekening mee moeten houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door red bullet
                  Ik vin dat ze (als koeriers) daar rekening mee moeten houden.
                  dan is dat u mening hé, maar die mensen verdienen daar wel hun brood mee hé

en ik respecteer u mening wel hé

Comment

dan is dat u mening hé, maar die mensen verdienen daar wel hun brood mee hé

en ik respecteer u mening wel hé
                    Ik besef dat dit hun broodwinning is en dat ze door die controles veel stress hebben, maar life s*cks hé.

Comment

Ik heb de uitzending niet gezien ( ik ben anti VTM ). Toch zitten hier wel een aantal lomperikken op dit forum. Ge moet het toch maar durven om van iemand te zeggen hoe ze het voor elkaar heeft gekregen om een Audi te betalen met haar loon van kleuteronderwijzeres.

Comment

Ik had het wel over zelfstandigen, terwijl de overheid zo hard zoekt eigenlijk naar nieuwe ondernemers zorgen ze er ook voor dat ze de mogelijkheden niet krijgen

Trouwens dat eerste principe van de grondwet klinkt mooi (iedereen is gelijk voor de wet) maar sta daar eens even bij stel en je merkt dat dit totaal niet het geval is in ons landje
                        Da's wel een flauw excuus hé: ik ben zelfstandige en ik rijd snel anders kan ik geen geld verdienen. Dat is serieus discriminerend tegenover andere mensen en niet echt voldoende reden om te rechtvaardigen dat zij sneller zouden mogen rijden dan iemand anders. Hoe hard ook, iedereen gelijk voor de wet is het meeste eerlijke regime...

Comment

Working...
                        X