Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben van Oostrozebeke en m'n vader rijdt er nooit mee.
Dan hebben wij waarschijnlijk al eens met elkaar 'geklapt' op Dreamcars Oostrozebeke enkele jaren terug. Ik herinner mij dat ik met je staan praten heb aan de Power bij het einde van het evenement 's avonds ...
De wereld is klein, he ...
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Dan hebben wij waarschijnlijk al eens met elkaar 'geklapt' op Dreamcars Oostrozebeke enkele jaren terug. Ik herinner mij dat ik met je staan praten heb aan de Power bij het einde van het evenement 's avonds ...
De wereld is klein, he ...
Ah, maar dat zal ik niet geweest zijn dan
Iemand met hetzelfde voertuig als het onze is daar geweest (is ook een gele).
Maar wat verwacht je nu zelf van Vlaamse autoprogramma's... en zeker als het door een productiehuis wordt gemaakt dat verantwoordelijk is voor exotische liefde. Zal allemaal in dezelfde lijn liggen.
Maar wat verwacht je nu zelf van Vlaamse autoprogramma's... en zeker als het door een productiehuis wordt gemaakt dat verantwoordelijk is voor exotische liefde. Zal allemaal in dezelfde lijn liggen.
Nadat hij geweest was heb ik dat productiehuis opgezochte en de beslissing was rap gemaakt
En wat eenen onzin dat er in dat programma uitgekraamt word
Vandaag broer en zus die hunne getuneden auto verkopen omdat ze die niet meer door de keuring kunnen krijgen zonder d'r iedere keer zaken aan te moeten aanpassen. Als ge u aan de regels houd moet ge niks aanpassen om naar de keuring te gaan, die doen daar precies of d'r voor de keuring niks meer zou mogen.
Ook haalden ze aan dat ge geen getunde wagens meer op de baan ziet, ik zie er nog dagelijks.
't is duidelijk dat de programmamakers niet controleren of de brol dat die mensen uitkramen wel juist is.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Gij woont dan ook kort tegen de marginale driehoek !
Het zijn wel mooi getunde auto's dat ik bedoel.
Geen belachelijke brol, das geen tuning, das verkloting van eenen auto.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
ik weet niet of dit verontrustend is of niet, maar ik ken de eiganaar van...
1) het A-team busje
2) de knightrider ( kanten van brugge )
3) de lowrider ( is van kanten van mechelen en komt vaak op de drive in movie)
4) en de gele cadillac met airride is van de ex-voorzitter van de BSCA en is van bonheiden. redelijk arrogant ventje, ik moet er niks van hebben. trouwens, hij mag zijn handrem wel eens aansluiten in die cadillac.
hij heeft trouwens ook een mercedes hotrod.
ik weet niet of dit verontrustend is of niet, maar ik ken de eiganaar van...
1) het A-team busje
2) de knightrider ( kanten van brugge )
3) de lowrider ( is van kanten van mechelen en komt vaak op de drive in movie)
4) en de gele cadillac met airride is van de ex-voorzitter van de BSCA en is van bonheiden. redelijk arrogant ventje, ik moet er niks van hebben. trouwens, hij mag zijn handrem wel eens aansluiten in die cadillac.
hij heeft trouwens ook een mercedes hotrod.
Philip (A-team Van) en Frederik (Knight Rider) ken ik ook ; waarom zou dat verontrustend moeten zijn?
Trouwens, ze zijn komen filmen bij een andere vriend van mij ook : Olivier met een rode Chevrolet Chevelle (Fast and Furious), dus die zou er ook nog ergens moeten tussenzitten ...
Trouwens, was Johan 'Johnny Banaan' Van Den Brande niet de huidige voorzitter van de BSCA? Die is trouwens met zijn 'Banana Kid' vorige week in Otto gekomen ...
DeLorean
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment