Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Vlaams Auto Programma - Sputnik tv

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Al een paar afleveringen gezien en ik vind het een luchtig programma, beetje zoals afrit 9 vroeger.
    Mss mocht het wat hoogstaander maar het is wel eens leuk om bij de mensen in hun garage te kijken.
    Ik blijf kijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delorean Bekijk Berichten
      Philip (A-team Van) en Frederik (Knight Rider) ken ik ook ; waarom zou dat verontrustend moeten zijn?

Trouwens, ze zijn komen filmen bij een andere vriend van mij ook : Olivier met een rode Chevrolet Chevelle (Fast and Furious), dus die zou er ook nog ergens moeten tussenzitten ...

Trouwens, was Johan 'Johnny Banaan' Van Den Brande niet de huidige voorzitter van de BSCA? Die is trouwens met zijn 'Banana Kid' vorige week in Otto gekomen ...

DeLorean
      yups klopt about johan, en die chevelle ken ik ook.
      vond het verontrustend sinds ik hier al veel verhalen heb gehoord over het programma.
      nog nooit gezien trouwens, sinds ik zelf meestal aan het sleutelen ben.

Comment

De clipjes die ik heb gezien is gewoon uitlach TV.

Niets aan dus.

Comment

Die tussenstukjes met die twee pipo's in dien auto die meezingen met de muziek
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik heb er 1 aflevering van gezien en vond het maar niks, het lijkt wel man bijt hond over auto's.

Comment

De flikken kunnen aan de hand van die beelden al eenen helen hoop boetes uitschrijven.

* Diene met zijnen oldtimer (met O-platen) die zei dat hij dien auto altijd gebruikte als hij kon, ook om naar de bakker te gaan of om te gaan werken
              * Met blauwe neon's onder en in de wagen op de openbare weg (tot twee maal toe gezien, gisteren en vandaag)
              * Burn-out op de openbare weg

* Dien getunede bak met zen kapot achterlicht (als ge echt zoveel om uwen auto geeft als die beweerde, dan steekt ge snel een ander lampke voor dat ze de beelden maken)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                De flikken kunnen aan de hand van die beelden al eenen helen hoop boetes uitschrijven.

* Diene met zijnen oldtimer (met O-platen) die zei dat hij dien auto altijd gebruikte als hij kon, ook om naar de bakker te gaan of om te gaan werken
                Dat ben ik en je hebt ongelijk.

1) Ik heb nergens gezegd dat ik die wagen gebruik om te gaan werken (doe ik ook niet), wel bakker en containerpark
                2) Ik doe dit zoals de wetgeving het voorschrijft : binnen een straal van 25km, tussen zonsopgang en -ondergang en als "testrit". Nergens in de wet staat dat de testrit een continue rit moet zijn zonder stopplaatsen. Je mag zelfs passagiers mee nemen.
                3) Een verklaring op TV kan nooit voldoende bewijs zijn om een PV uit te schrijven. Er zal steeds een voorafgaand onderzoek moeten gebeuren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
                  2) Ik doe dit zoals de wetgeving het voorschrijft : binnen een straal van 25km, tussen zonsopgang en -ondergang en als "testrit". Nergens in de wet staat dat de testrit een continue rit moet zijn zonder stopplaatsen. Je mag zelfs passagiers mee nemen.
                  Ik vind in de wet ook nergens iets ivm stopplaatsen, maar heb weet van boetes van mensen die een brood gingen halen of een kind van een school gingen ophalen.
                  Of dit nu cowboyverhalen zijn of niet, naar de bakker gaan behoort niet tot een testrit, net zoals foto's gaan pakken van je oldtimer zoals bijna idereen met een oldtimer doet.
                  Zolang je die wagen niet dagelijks gebruikt en een agent ziet je geen 37 keer op een week rondrijden, laten ze je wel met rust.
                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                  1990 Volvo 344
                  1991 Mercedes W124 230CE
                  2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                  1980 Volkswagen Derby CLS
                  1990 Mercedes W124 230CE
                  2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

otto

Ik heb eerder toevallig enkele afleveringen (of een stuk toch nog) gezien van dit programma en vind er niks verkeerd aan.

Er wordt veel te snel gedacht dat je gek moet zijn om mee te doen met zo'n programma , terwijl ieder toch het beste voorheeft met z'n wagen ?

Het is wel zo dat dit niet voor iedereen hetzelfde dient te betekenen ......

Ik poets graag , een ander zet graag zijn boxen open , anderen rijden enkel met goed weer , weer anderen verlagen hun auto zoveel dat het bijna beter is om te voet te gaan wil je niks "raken" , voor mijn buur is zijn auto gewoon om van A naar B te rijden en niks meer(deze wordt zelfs nooit gepoetst , ook niet in de carwash )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
                      Dat ben ik en je hebt ongelijk.

1) Ik heb nergens gezegd dat ik die wagen gebruik om te gaan werken (doe ik ook niet), wel bakker en containerpark
                      3) Een verklaring op TV kan nooit voldoende bewijs zijn om een PV uit te schrijven. Er zal steeds een voorafgaand onderzoek moeten gebeuren.
                      1) Dan was het de commentaarstem die dat gezegd heeft.
                      2) Een testrit is altijd met oog op een manifestatie waar je naartoe zou gaan, dat moet je ook kunnen bewijzen als ze ernaar vragen.
                      En wat oldtimers betreft staat er inderdaad niet duidelijk bij wat dat "testrit" zou betekenen. Maar als je wat verder zoekt vind je wel degelijk informatie die bewijst dat je niet mag stoppen om een brood of een krant te gaan halen of iets dergelijks. Wat uiteraard wel mag is stoppen om te tanken.
                      3) Dat van die boetes ging dan ook niet over jou, er was op de beelden niet te zien dat je naar een bakker of zo ging, je hebt het enkel gezegd. (Maar die mannen met hun getunde bakken was er wel op het beeld te zien dat ze op de openbare weg met hunnen neon op rond reden).

Comment

Tja kijk als de flikken hun ogen open doen, kunnen ze veel meer boetes schrijven : als ze nu die mensen die in het programma meedoen extra gaan controleren, wil dat alleen maar zeggen dat ze hun werk niet goed doen.

Ik heb wel gelachen met die kerel waarvan zijn lampje niet werkte. Staat nogal dom.

Voor de rest kan ik het programma niet uitkijken, het is tenenkrullend enerverend. Die filmpjes zijn veel te kort, ze vertellen een miniverhaaltje, maar dat is meestal vrij zwak en het is gedaan nog voor je goed mee was.
                        Die mensen die een nieuwe auto kopen : zijn die high of zijn die dronken? Want eerlijk gezegd zo lyrisch doen over je nieuwste brooddoos vind ik toch maar overdreven. Wat een mooi kleur (grijs) en wat een mooi interieurkleur (grijs) het is alles wat ik wil, is dat dan grijs?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                          Die mensen die een nieuwe auto kopen : zijn die high of zijn die dronken? Want eerlijk gezegd zo lyrisch doen over je nieuwste brooddoos vind ik toch maar overdreven. Wat een mooi kleur (grijs) en wat een mooi interieurkleur (grijs) het is alles wat ik wil, is dat dan grijs?
                          Dat heb je met al die grijze muizen van tegenwoordig he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                            Tja kijk als de flikken hun ogen open doen, kunnen ze veel meer boetes schrijven : als ze nu die mensen die in het programma meedoen extra gaan controleren, wil dat alleen maar zeggen dat ze hun werk niet goed doen.

Ik heb wel gelachen met die kerel waarvan zijn lampje niet werkte. Staat nogal dom.

Voor de rest kan ik het programma niet uitkijken, het is tenenkrullend enerverend. Die filmpjes zijn veel te kort, ze vertellen een miniverhaaltje, maar dat is meestal vrij zwak en het is gedaan nog voor je goed mee was.
                            daarom dat ik nen paarse heb

in veronderstel dat het dan ging over die dame haar c1 of 107 of whatever...idd wat een broodtrommelkoekblikstukfransschrootmetveelteweini gruimtenveeltekleinemotormetnavenanteprestatiespoe ha!
                            2015 BMW S1000R
                            2010 Renault Clio RS Cup
                            1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Working...
                            X