Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Vlaams Auto Programma - Sputnik tv

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuw Vlaams Auto Programma - Sputnik tv

Hallo iedereen,

Mijn naam is Frederik en ik werk momenteel bij de redactie van Sputnik-tv.
    Wij zijn bezig met het in elkaar steken van een nieuw auto programma voor een van onze vlaamse zenders.

Hiervoor zijn we op zoek naar verschillende mensen die willen meewerken en vooral gepassioneerd zijn met auto's.

Wie of wat zoeken we percies?

- Mensen op leeftijd die nog met de auto rijden en een kleinzoon of dochter hebben die net hun rijbewijs heeft gehaald.
    We zouden graag het contrast tonen van jong en oud. Wat zijn de verschillen en wat kunnen ze van elkaar leren.

- Mensen met een zeer speciale auto. En die er ook met passie kunnen praten waarom de auto zo anders is als alle andere.

- Mensen die al jaren dromen van één bepaalde auto en dat ze jammer genoeg nog niet kunnen bemachtigen hebben. Ook hier hebben kijken we vooral naar het verhaal van de mensen en welke auto ze graag zouden hebben.

- Mensen die een ongeval hebben gehad en hier graag willen over vertellen, we willen hier vooral niet met vingers gaan wijzen en de schuldige zoeken. Maar vooral de "ervaring" van een ongeval in beeld brengen. Foto's van de wagens zijn wel een must. Om dat we daarmee de bevolking willen confronteren.

Voelt u zich geroepen, bent u iemand met veel passie voor auto's (nieuw of oldtimers maakt niet uit), wilt u graag eens meedraaien met een filmploeg en jouw verhaal naar buiten brengen.

Dan mag u mij altijd contacteren op Frederik@Sputnik.tv of 0491/61 25 18

Alvast bedankt voor jullie medewerking.
    Frederik De Padt
    Sputnik Tv

hey, mooi advertentie.

vanaf wat vind uzelf een speciale wagen ?

Comment

We zoeken naar verschillende dingen.

En we zien speciale auto's zeer breed.

-Of het is een speciale auto ( een uniek exemplaar, een getunede wagen met een tap-kraan in de koffer, een oldtimer met futuristisch interieur,...)

-Of het is een wagen met een verhaal achter. ( oude wagen van mijn grootvader die ik nooit mocht wegdoen, wagen waar je ouders nog in getrouwd zijn, wagen waar je moeder is in bevallen,...

Wat ook altijd mag is mensen die al heel hun leven van één bepaalde auto hebben gedroomd en die daar over willen vertellen.

We zoeken mensen met een emotionele band met hun wagen, mensen die juist achter een nieuwe wagen gaan.

We willen het hele auto gebeuren, de passie voor auto's in beeld brengen voor gans vlaanderen.

Heb je een goed verhaal en wil je graag meedoen. Alles is welkom.

Groeten,
      Frederik
      Sputnik TV

Comment

Ik pleit voor een speciale bmw e30 uitzending. Volk genoeg hier!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          Ik ga daar is werk van maken

Comment

wie kijkt daar hene

(grapke he)
            sputnik welke zender is da? kennekik niet
            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Toppertje !

Als ge ne cab nodig hebt met verhaal voor de opnames ^^

Comment

als je nog tot maart geduld hebt daartegen zit de camaro terug in elkaar. met wat geluk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                  sputnik welke zender is da? kennekik niet
                  Ik denk eerder dat dat een productiehuis is à la woestijnvis, de mensen enz. gene zender

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                    als je nog tot maart geduld hebt daartegen zit de camaro terug in elkaar. met wat geluk.
                    't Is wel een autoprogramma hè

Comment

olie op t vuur gooien, gij zijt u leven beu zeker
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                        tja zo maken nu eenmaal nog geen torque-twisting-gas-guzzling-sideways-driven-piece-of-machinery programma he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                          Ik denk eerder dat dat een productiehuis is à la woestijnvis, de mensen enz. gene zender
                          Zijn dat niet die mannen die ook Tournee Generale gemaakt hebben?

Comment

Jep,

Sputnik Tv is geen zender maar een productiehuis. Wel iets kleiner als Woestijnvis.

Tournée Générale, Exotische Liefde, Los Zand, Kijk Uit, .... Dit zijn al een paar programma's.

Ik ben nog altijd op zoek.

Als iemand van jullie onlangs een ongeval hebben gehad met veel blikschade en daar graag over willen vertellen.
                            Dat zoeken we ook nog.

En gewoon een bmw e30 is niet echt interessant. No offence, maar zo rijden er redelijk veel rond. Wat we zoeken zijn echt auto's met een persoonlijk verhaal rond. Auto's me charisma.
                            Dit kan uiteraard een bmw e30 zijn, maar dan moet er bv. iemand in bevallen zijn, of moet er echt iets uniek met de wagen zijn.

Hier alvast een korte omschrijving van het programma.

Dagelijks magazine over auto’s in aanloop van het autosalon januari 2012
                            Sputnik TV (www.sputnik.tv) bereidt momenteel een 10-delig nieuw TV programma voor dat begin 2012 op antenne komt. Het programma duurt 25 minuten en is opgesplitst in verschillende rubrieken. Elke rubriek heeft iets met auto’s of moto’s te maken. Soms direct, soms indirect. Het programma is merkonafhankelijk.
                            Het is geen autoprogramma pur sang. Het is breder dan dat; welke band hebben mensen met auto’s, wie is er gepassioneerd met auto’s bezig, hoe zal mobiliteit er in de toekomst uitzien ,wat doen mensen allemaal in de auto, welke rol speelt de auto in ons leven, biedt de auto ons vrijheid, hebben we een emotionele band met onze auto enz.
                            In het programma hebben we oog voor verhalen rond auto’s, ervaringen, belevingen, herinneringen, maar ook aan feiten, nieuwe technologieën, veiligheid enz.

Voel je je geroepen?
                            Contact = Frederik De Padt Tel=0491/612518 Mail=frederik@sputnik.tv

Comment

motorkap is opengevlogen tegen 120 km/u
                              repairs should be done around march.

Comment

Lotus Exige kan je daar iets mee doen?

Comment

Toppertje !

Als ge ne cab nodig hebt met verhaal voor de opnames ^^
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Frederik@Sputnik Bekijk Berichten
                                  En gewoon een bmw e30 is niet echt interessant. No offence, maar zo rijden er redelijk veel rond. Wat we zoeken zijn echt auto's met een persoonlijk verhaal rond. Auto's me charisma.

ROFLMAO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederik@Sputnik Bekijk Berichten
                                    Jep,

Sputnik Tv is geen zender maar een productiehuis. Wel iets kleiner als Woestijnvis.

Tournée Générale, Exotische Liefde, Los Zand, Kijk Uit, .... Dit zijn al een paar programma's.

Ik ben nog altijd op zoek.

Als iemand van jullie onlangs een ongeval hebben gehad met veel blikschade en daar graag over willen vertellen.
                                    Dat zoeken we ook nog.

Dit kan uiteraard een bmw e30 zijn, maar dan moet er bv. iemand in bevallen zijn, of moet er echt iets uniek met de wagen zijn.

Hier alvast een korte omschrijving van het programma.

Dagelijks magazine over auto’s in aanloop van het autosalon januari 2012
                                    Sputnik TV (www.sputnik.tv) bereidt momenteel een 10-delig nieuw TV programma voor dat begin 2012 op antenne komt. Het programma duurt 25 minuten en is opgesplitst in verschillende rubrieken. Elke rubriek heeft iets met auto’s of moto’s te maken. Soms direct, soms indirect. Het programma is merkonafhankelijk.
                                    Het is geen autoprogramma pur sang. Het is breder dan dat; welke band hebben mensen met auto’s, wie is er gepassioneerd met auto’s bezig, hoe zal mobiliteit er in de toekomst uitzien ,wat doen mensen allemaal in de auto, welke rol speelt de auto in ons leven, biedt de auto ons vrijheid, hebben we een emotionele band met onze auto enz.
                                    In het programma hebben we oog voor verhalen rond auto’s, ervaringen, belevingen, herinneringen, maar ook aan feiten, nieuwe technologieën, veiligheid enz.

Voel je je geroepen?
                                    Contact = Frederik De Padt Tel=0491/612518 Mail=frederik@sputnik.tv
                                    Als ik in uw programma maar geen kut met haar A5 zie zagen over enig emotionele band met haar auto. De enige band tussen haar en de auto is het geld van pappie... Het zou fijn zijn om echte autoliefhebbers aan het woord te laten. Goed, een e30 is misschien niet zo speciaal maar het feit dat we vrij makkelijk een 10-tal mooie exemplaren bij elkaar kunnen brengen is toch leuk zeker?

Comment

er zijn speciale e30's en niet-speciale e30's

Comment

Als ik in uw programma maar geen kut met haar A5 zie zagen over enig emotionele band met haar auto. De enige band tussen haar en de auto is het geld van pappie... Het zou fijn zijn om echte autoliefhebbers aan het woord te laten. Goed, een e30 is misschien niet zo speciaal maar het feit dat we vrij makkelijk een 10-tal mooie exemplaren bij elkaar kunnen brengen is toch leuk zeker?
                                        Sluit ik me gedeeltelijk bij aan.

Comment

Working...
                                        X