maar goed ook, moet hier soms een uur wachten, enig idee wanneer dat gaat komen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Discovery Channel
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audiboyhttp://breedband.telenet.be/pctv/
Je moet je wel eerst inloggen.
Je kan naar verschillende zenders (waaronder MTV, DC, Canal+)kijken, muziek beluisteren en nu zelfs films huren voor 3a4 Euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemMaking a sportscars: E63 net gezien, best interessant !
en op NGC over de Autobahn, ook schoon !
Part 1 : Design (499 MB)
ftp://bmw:m5@67.19.55.79/BMW 6er Doku Teil 1.mpg
Part 2 : Testing (530 MB)
ftp://bmw:m5@67.19.55.79/BMW 6er Doku Teil 2.mpg
Part 3 : Production (518 MB)
ftp://bmw:m5@67.19.55.79/BMW 6er Doku Teil 3.mpg
Thanks to www.m5board.com
Ps : mocht hij om een login en paswoord vragen (zou normaal zonder moeten lukken), gebruik dan "bmw" als login en "m5" als paswoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.netNog 2 weekjes wachten
jama da is op kotnet hier he
da werkt zoals telenet
die verversen niet om de maand, ma kijken altijd op dezelfde dag van de vorige maand, en aan de hand van je download die dag, herbekijken ze je huidige limiet
Comment
-
voor wie die 24u op 24 Discovery channel (5 verschillende kanalen) willen zit er in Belgie nik anders op dan digi TV te nemen van Belgacom of Telenet. Bij Belgacom (zoals ik heb) zit het in het standaard pakket, bij Telenet denk ik dat het een een pack zit. Er komen echt wel zalige auto programma's op; Fift gear, Rides, Wheelers dealers, American hotrod, A car is born, Boys and their toys, enz, enz... Als ge bv al een belgacom adsl lijn hebt zou ik het zeker doen, kost uiteindelijk niet meer dan je kabel TV (kost adsl niet meegerekend uiteraard)
Comment
Comment