ah nee idd, soms lopen hier nog jongetjes rond
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's en het witte doek
Collapse
X
-
Ik heb intussen Herbie Fully Loaded gezien en ik moet eerlijk toegeven dat het wat tegenvalt. Ik had er al niet teveel van verwacht. Maar mijn slechte indruk begon al van toen ik de filmzaal ( Kinepolis-Gent) binnenkwam. Er zaten redelijk wat kinderen met ma en pa in de zaal. Herbie zijn specials zijn nogal op het kinderlijke af op sommige momenten. Enfin een familiefilm dus met een heel hoog Disney gehalte. Van 7 tot 77 jaar toegankelijk.
Gelukkig heeft Lindsay Lohan veel goedgemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walterIk heb intussen Herbie Fully Loaded gezien en ik moet eerlijk toegeven dat het wat tegenvalt. Ik had er al niet teveel van verwacht. Maar mijn slechte indruk begon al van toen ik de filmzaal ( Kinepolis-Gent) binnenkwam. Er zaten redelijk wat kinderen met ma en pa in de zaal. Herbie zijn specials zijn nogal op het kinderlijke af op sommige momenten. Enfin een familiefilm dus met een heel hoog Disney gehalte. Van 7 tot 77 jaar toegankelijk.
Gelukkig heeft Lindsay Lohan veel goedgemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JupkeMaar ik had het over het vrouwelijk schoon he, die Angelina is bloedmooi in deze film2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Daarnet de trailer gezien van The Transporter 2
Komt morgen uit.
Ziet er een leuk filmke uit met mooie wagens!
Audi A8 W12
Lamborghini Murcielago Cabrio
...
Trailer:
http://www.apple.com/trailers/fox/transporter_2/
Comment
-
Juist terug van Kinepolis:
Na een weekje herexamens had ik nood aan ontspanning, een film waar je niet bij moet nadenken...
Eerst nog de meiden overtuigen en dan hop naar...... Transporter 2!
Het begin is zeer erg leuk. We krijgen een uitgebreide "verkenning" van de -ongelooflijk- knappe A8. Het eerste shot geeft ons al een idee wat er onder de kap zit: een W12! Klinkt goed maar de schijn bedriegt. Vanaf het eerste moment dat je de kont te zien krijgt van de wagen vallen de 2 kleine ronde pijpjes op. En wat wil dat zeggen? Juist, alles behalve een W12
Het valt doorgaans echt op in de film wanneer er van A8 is gewisseld. In sommige shots heeft ie het W12 logootje in zn grille en in andere dan weer niet.
Bon, de rest van de film was... slecht ! Het afschudden van de "Cops" was onderhoudend en leuk maar als ie met zn A8 eventjes op een schans rijdt om een haak van een kraan te raken en om zo die bom van onder zn wagen te krijgen is het enthousiasme snel weg.
De special effects zijn in 1 woord: zwak! De film heeft zowaar een matrix tintje gekregen. De autoscènes zijn leuk (behalve 3 die er echt zwaar over zijn) en daarmee is ook alles gezegd.
Jammer en zeker dat ik eens voor een keertje de film mocht kiezen. Allez normaal gezien ga ik ook voor het iets serieuzere genre maar nu had ik eens echt zin in een avondje hersenloze achtervolgingen.
Comment
Comment