Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's en het witte doek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

't Is al een tijdje geleden dat hier nog is gepost geweest, dus ik zal het ff terug wa leven inblazen

Ze zijn hier net een DVD'ke aant zien bij mij thuis.. De scene waarin Tom Cruise (in MI2) racet tege die vrouw waar hij moet met samenwerken (Nyah) vind ik wel fijn om te zien..
    Zij met hare TT Roadster en hij met die 911 Cabrio. Hij schakelt snel terug dmv den tiptronic en the show begins

Veel foto's vind ik ni echt.. Mss iemand anders?

Comment

Layer Cake, Audi RS6 Avant

Comment

Gisteren Dogma op één gezien:

[Jay drives Bethany's car; the motor shrieks]
        Bethany: What gear are you in?
        Jay: "Gear"?

[Standing beside Bethany's car, its engine burned out]
        Jay: Like I ever drove before..

Comment

Onlangs de film "hardball" gezien op VT4, er zit een vette E39 BMW 5 in
          BMW = Freude Am Fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
            't Is al een tijdje geleden dat hier nog is gepost geweest, dus ik zal het ff terug wa leven inblazen

Ze zijn hier net een DVD'ke aant zien bij mij thuis.. De scene waarin Tom Cruise (in MI2) racet tege die vrouw waar hij moet met samenwerken (Nyah) vind ik wel fijn om te zien..
            Zij met hare TT Roadster en hij met die 911 Cabrio. Hij schakelt snel terug dmv den tiptronic en the show begins

Veel foto's vind ik ni echt.. Mss iemand anders?
            Sorry, maar die film vind ik echt érover. Hoe onrealistischer kan een film nog zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
              Sorry, maar die film vind ik echt érover. Hoe onrealistischer kan een film nog zijn
              Triple X?

Comment

Idd, ik heb die scène onlangs ook nog eens gezien en ik had dat gevoel ook weer.
                Op het einde is het ook erg met die moto's. Die rode (Triumph?) heeft duidelijk straatbanden, maar als hij dan door het zand gaat rijden zie je in een bepaald shot overduidelijk dat ze der even crossbanden hebben opgelegd

Comment

De film die me tot nu toe het meest aansprak is The italion Job.
                  Waar de MINI's in de verf werden gezet,alhoewel er enige twijfel bestond of al die wagens wel S'en waren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                    Waar de MINI's in de verf werden gezet,alhoewel er enige twijfel bestond of al die wagens wel S'en waren
                    Bedoel je die BMW Mini raclamefilm of de originele film uit 1969 met Michael Caine en Benny Hill enzo?

Comment

Reclamefilm? dat is gewoon een re-make...

Comment

wel, betrekkelijk realistisch als je de TT uit de bocht ziet gaan. (met dank aan volkswagen)

edit: ik zie net dat je ook een golf 4 hebt. best niet proberen naspelen dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                          Het ZIJN dan ook geen S'en !

Enkel de rode is een S, de blauwe en de witte zijn Coopers.

Comment

AH kdacht dat het just andersom was,dat die blauwe en die witte S'en waren

Comment

Nieuwe film 'Cars' van PIXAR. Ziet er echt de moeite uit!

De trailers: http://www.pixar.com/theater/trailers/cars/index.html

Comment

De nieuwe Dukes Of Hazzard film is echt goed. Ik had er eerst niet veel van verwacht, maar het bleek echt een spetterende komedie te zijn. Vooral Sean William Scott (Stiffler in American Pie) en Johnny Noxville als Bo en Luke spelen de pannen van het dak. En dan is er nog de lekkere Jessica Simpson en de grappige uncle jesse gespeeld door countryzanger Willie Nelson.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Millie
                                  Triple X?
                                  The transporter 2
                                  Van een W12 naar een 4.2 om de 2 seconden en dan nog wel een W12 met 2 ronde pijpjes
                                  En niet te vergeten de talloze crashes zonder nog maar een schrammetje op te lopen.

De Murcie was wel ff kwijlen.

Comment

Gisteren The Fast and The Furius gaan bekijken
                                    Was wel een goede film.

Nog iemand deze al gezien?

Comment

Tokyo Drift?

Comment

ik vond hem beter dan de tweede. Mss meer actie? Oh, en een zeer verrassend einde...

En ook een pluspunt: tijdens het arriveren aan de cinema waren er opvallend weinig sjonies te zien. Dat in tegenstelling tot de tweede. Kwam daar aan, en bijna heel de straat stond vol met Polo's, Fiesta's, 206'en, Saxo's, oude Golf, ... Allemaal met een stom opzetstukje en niet gespoten bumpers en stickers van "tUNING Is Not A cRime"....
                                        Last edited by ; 27/07/2006, 15:35.

Comment

Working...
                                        X