heb hier nog niets zien staan over de zware voet dacht ezo we gaan hier iets openen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeheb hier nog niets zien staan over de zware voet dacht ezo we gaan hier iets openen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5Die zatlap vandaag. Ewel, dat ze zo'n mannen wat meer aanpakken. Dat is pas een gevaar op de weg , ze zouden zo'n mannen hun rijbewijs moeten intrekken voor de rest van hun leven, ipv mensen die een beetje te snel rijden maar die perfect weten wat ze doen en tijdig kunnen reageren!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaiducEn dan die man die op het fietspad stond een boete geven van 150 euro..
Daar moede echt trots op zijn flikkies..
Het moest eens andersom zijn!!
Ik zeg nie dat em nie in fout was he,maar een beetje mee leven met de gewone mens zit er nie meer in blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999En dan diene Johnny met z'n lelijke Corolla!
* ik rij te rap omda de andere te traag rijden *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaiducEn dan die man die op het fietspad stond een boete geven van 150 euro..
Ik zeg nie dat em nie in fout was he,maar een beetje mee leven met de gewone mens zit er nie meer in blijkbaar.
En nog een minder grappig: Steekt een kennis nog snel even (te voet) de bareel over om zijn trein te halen, stond er toch gene politie...vlats 175euro (voor een 18jarige student...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999En dan diene Johnny met z'n lelijke Corolla!
* ik rij te rap omda de andere te traag rijden *
Het rare was dan ook nog dat hij ermee kon lachen dat z'n rijbewijs voor een maand werd ingetrokken Moest mij zoiets overkomen mja ik zou er helemaal niet mee kunnen lachen, denk dat ik mezelf voor m'n kop zou slaan. Een maand niet met de auto rijden is zowat het ergste wat me zou kunnen overkomen
Comment
-
[QUOTE=Dastof]Hebben we aan de zee ook onlangs meegemaakt, een combi laat een vrachtwagen stoppen, en plaatst zich achter de vrachtwagen en loopt over het fietspad naar de bestuurder, wij komen met de fiets voorbij, de vriend van de zus (die polities haat btw); ej manneke, daar ist voetpad e! (ik moet zeggen, hij zag er niet content uit.)
En nog een minder grappig: Steekt een kennis nog snel even (te voet) de bareel over om zijn trein te halen, stond er toch gene politie...vlats 175euro (voor een 18jarige student...)[/QUOTE] 157 euro van waar halen ze het draag dan nog liever geen gordel in de auto hoor is maar 50 euro op wat die boets gebasseerd zijn zou ik niet weten hoor
Comment
-
Comment
-
[QUOTE=VaNdIe]Oorspronkelijk geplaatst door DastofHebben we aan de zee ook onlangs meegemaakt, een combi laat een vrachtwagen stoppen, en plaatst zich achter de vrachtwagen en loopt over het fietspad naar de bestuurder, wij komen met de fiets voorbij, de vriend van de zus (die polities haat btw); ej manneke, daar ist voetpad e! (ik moet zeggen, hij zag er niet content uit.)
En nog een minder grappig: Steekt een kennis nog snel even (te voet) de bareel over om zijn trein te halen, stond er toch gene politie...vlats 175euro (voor een 18jarige student...)[/QUOTE] 157 euro van waar halen ze het draag dan nog liever geen gordel in de auto hoor is maar 50 euro op wat die boets gebasseerd zijn zou ik niet weten hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_DudeHet rare was dan ook nog dat hij ermee kon lachen dat z'n rijbewijs voor een maand werd ingetrokken Moest mij zoiets overkomen mja ik zou er helemaal niet mee kunnen lachen, denk dat ik mezelf voor m'n kop zou slaan. Een maand niet met de auto rijden is zowat het ergste wat me zou kunnen overkomen
Comment
Comment