Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
soms twijfel ik toch aan die benzine hoor, in paar filmpjes als je die volvo stationair hoort draaien is dat een net iets te dieselachtige ronk om volledig zeker over benzine te zijn...
Op die toerenteller heb ik dus nog niet echt gelet, maar aan het geluid te horen was ik dus vrij zeker dat het hier om een diesel ging. Ik snapte dan ook niet echt goed hoe sommigen hier aannamen dat het om een benzine ging.
Blijkbaar is het dus ook een diesel volgens jou.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Das waar... Laat ze maar rond tuffen met die volvo het is een "symbool" gekomen van mensenkloterij wagen telkens als ik een zwarte volvo tegen kom kijken wie er in zit gewoon voor de zekerheid...
al die zagerij die ik hier hoor . Gewoon wachten op de nieuwe vectra OPC CDTI. Daar kijken toch niet veel mensen naar om en die zal snel en zuinig zijn
dan maar een 4.2 Quattro
Maar je moet het ook vanuit financiële standpunt bekijken.
Een 30 TDI vind 'k het meest geschikt.
Maar wie zegt nu dat ze die Volvo gaan vervangen
pff volvo is waarschijnlijk zo een merk dat die domme gasten aanbidden ochja zolang het een volvo is, willen ze wel met een verouderde diesel rondbollen
Als je met een 320CDI rijd heb je wel genoeg geld maar ben je niet schatrijk. Want dan koop je toch iets anders.
BTW: Als je sneller rijd dan de maximumsnelheid weet je toch dat er een kans bestaat dat je beboet word. Dus dan moet je niet afkomen met 'wij hebben nie zoveel geld blablabla...'.
Ja ivm die prestaties. Vergeet niet dat die mannen meestal wel zwaar geladen zijn. Soms zitten ze daar met 3 in, soms met nog een cameraploeg op de achterbank. Die cameras enz wegen toch ook aardig wat. Plus de uitrusting van de flikken zelf nog...
Die kilos+een zware wagen is dodelijk voor de prestaties. Dan mag je nog 163 paardjes hebben. De wagen is zo al geen spurter 9.8-100 en dan gaan die kilootjes dat zeker niet verbeteren...
Ja ivm die prestaties. Vergeet niet dat die mannen meestal wel zwaar geladen zijn. Soms zitten ze daar met 3 in, soms met nog een cameraploeg op de achterbank. Die cameras enz wegen toch ook aardig wat. Plus de uitrusting van de flikken zelf nog...
Die kilos+een zware wagen is dodelijk voor de prestaties. Dan mag je nog 163 paardjes hebben. De wagen is zo al geen spurter 9.8-100 en dan gaan die kilootjes dat zeker niet verbeteren...
dat is waar heel huh koffer is volgepropt met dingen... Roller , blaastoestelletjeuhzz...
Comment