Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pj
    soms twijfel ik toch aan die benzine hoor, in paar filmpjes als je die volvo stationair hoort draaien is dat een net iets te dieselachtige ronk om volledig zeker over benzine te zijn...

Kijk eens naar de toerenteller he

Het is wel degelijk een diesel !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door falaffel

Op die toerenteller heb ik dus nog niet echt gelet, maar aan het geluid te horen was ik dus vrij zeker dat het hier om een diesel ging. Ik snapte dan ook niet echt goed hoe sommigen hier aannamen dat het om een benzine ging.

Blijkbaar is het dus ook een diesel volgens jou.
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door falaffel

Inderdaad. En D5 staat op de achterkant dus 2.4diesel met 163pk. Maar dat heb ik al eens gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
          Inderdaad. En D5 staat op de achterkant dus 2.4diesel met 163pk. Maar dat heb ik al eens gezegd.
          Waarom pakken ze dan geen benzine? trekt veel beter regering wilt besparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
            Waarom pakken ze dan geen benzine? trekt veel beter regering wilt besparen
            zou eerder zeggen, een krachtigere diesel en ander automerk, trekt veel beter en verbruikt minder plus die mannen rijden wa km's af hé

Comment

zou eerder zeggen, een krachtigere diesel en ander automerk, trekt veel beter en verbruikt minder plus die mannen rijden wa km's af hé
              Das waar... Laat ze maar rond tuffen met die volvo het is een "symbool" gekomen van mensenkloterij wagen telkens als ik een zwarte volvo tegen kom kijken wie er in zit gewoon voor de zekerheid...

Comment

• Ik stel voor: Audi A6 Avant 2.0 TDI Maar komt pas uit in september, dus dat is nog een klein beetje wachten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                  Ik stel voor: Audi A6 Avant 2.0 TDI Maar komt pas uit in september, dus dat is nog een klein beetje wachten!
                  Dit is wel het domste voorstel als andere wagen voor de politie dat je kan doen hé We spreken er net van dat ze een sneller accelererende wagen nodig hebben en dan is de A6 avant 2.0 TDI niet meteen een goed alternatief hé. De berline doet de spurt in 10.3 seconden, de Volvo in 9.8 Ze zouden dan denk ik beter naar de 3.0TDI grijpen

Comment

Dit is wel het domste voorstel als andere wagen voor de politie dat je kan doen hé We spreken er net van dat ze een sneller accelererende wagen nodig hebben en dan is de A6 avant 2.0 TDI niet meteen een goed alternatief hé. De berline doet de spurt in 10.3 seconden, de Volvo in 9.8 Ze zouden dan denk ik beter naar de 3.0TDI grijpen
                    al die zagerij die ik hier hoor . Gewoon wachten op de nieuwe vectra OPC CDTI. Daar kijken toch niet veel mensen naar om en die zal snel en zuinig zijn
                    Last edited by ; 20/03/2005, 19:18.

Comment

dan maar een 4.2 Quattro
                      Maar je moet het ook vanuit financiële standpunt bekijken.
                      Een 30 TDI vind 'k het meest geschikt.

Maar wie zegt nu dat ze die Volvo gaan vervangen

Comment

dan maar een 4.2 Quattro

pff volvo is waarschijnlijk zo een merk dat die domme gasten aanbidden ochja zolang het een volvo is, willen ze wel met een verouderde diesel rondbollen

Comment

ik denk dat het nog niet eens een D5 is...
                          ik dacht een gewone 2.4d van 130 pk...

Comment

• Das toch geen dieselgeluid?

Zo meer een fluitend gezoem (triestig geluid )
                            Volgens mij is het eerder een benzine met turbo
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

dan maar een 4.2 Quattro

Niemand zegt dat we zijn gewoon bezig dat ze eens moeten veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                                Das toch geen dieselgeluid?

Zo meer een fluitend gezoem (triestig geluid )
                                Volgens mij is het eerder een benzine met turbo
                                Diesel turbo ja. Een benzine klinkt toch helemaal anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                                  ik denk dat het nog niet eens een D5 is...
                                  ik dacht een gewone 2.4d van 130 pk...
                                  Ik heb toch D5 op de achterkant zien staan in een van de filmpjes

Comment

Ik heb toch D5 op de achterkant zien staan in een van de filmpjes

aaaaah ok

had ik dus nooit op gelet, en afgaande van de prestaties op da camerake ( je ziet hun snelheid namelijk ook ) dat ik dat het een 2.4D was

Comment

Als je met een 320CDI rijd heb je wel genoeg geld maar ben je niet schatrijk. Want dan koop je toch iets anders.
                                      BTW: Als je sneller rijd dan de maximumsnelheid weet je toch dat er een kans bestaat dat je beboet word. Dus dan moet je niet afkomen met 'wij hebben nie zoveel geld blablabla...'.

Een 320 CDI

Comment

• Ja ivm die prestaties. Vergeet niet dat die mannen meestal wel zwaar geladen zijn. Soms zitten ze daar met 3 in, soms met nog een cameraploeg op de achterbank. Die cameras enz wegen toch ook aardig wat. Plus de uitrusting van de flikken zelf nog...
                                        Die kilos+een zware wagen is dodelijk voor de prestaties. Dan mag je nog 163 paardjes hebben. De wagen is zo al geen spurter 9.8-100 en dan gaan die kilootjes dat zeker niet verbeteren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
                                          Ja ivm die prestaties. Vergeet niet dat die mannen meestal wel zwaar geladen zijn. Soms zitten ze daar met 3 in, soms met nog een cameraploeg op de achterbank. Die cameras enz wegen toch ook aardig wat. Plus de uitrusting van de flikken zelf nog...
                                          Die kilos+een zware wagen is dodelijk voor de prestaties. Dan mag je nog 163 paardjes hebben. De wagen is zo al geen spurter 9.8-100 en dan gaan die kilootjes dat zeker niet verbeteren...
                                          dat is waar heel huh koffer is volgepropt met dingen... Roller , blaastoestelletjeuhzz...

Comment

Working...
                                          X