Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniDat zou goed zijn.
ikke: Mijnheer staat die kamera aan?
polies: jawel, waarom?
*maakt hangloose beweging*
Go AW Go
Zou je in het echt ook zoveel plezier hebben, denk het niet. Het zou wel prachtig zijn. 'k Zou zeggen ga ervoor. Good Luck
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanizeg, ik ga ze nu wel niet gaan uitdagen hé.
Kzeg gewoon dat ze hier al meermaals op de oudenaardsesteenweg rond getoerd hebben
Wilt ge uw "Five Minutes Of Fame" niet misschien? Ge kunt misschien aan een legale snelheid rijden of deronder, en een beetje van links naar rechts zwalpen. Maar ja dat zou te weinig spectakel opleveren om uit te zenden, niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PjZet em dan maar ff af, kan ik de AW cheerleaders bellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeJa en wat zou je ze laten doen Allemaal dansen rond de auto van bike freak zodat hij niet meer wegkan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakGoh. Spijtig genoeg ,kom ik niet met mijn eigen wagen. Ik mag mee met iemand met een veel mooiere wagen. Normaal gezien ook eens zelf achter het stuur kruipen. Dus dan laat ik de mijne wel staan. Nu ja, ik rijd gewoon tot bij die gast waar ik mee mee mag hé.
Comment
Comment