Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat mij eigenlijk wel stoort aan de zware voet is dat sommige mensen niet herkenbaar gemaakt willen worden (ok ja recht op de pricacy enzovoort blablabla). Die kerel met z'n audi mja, wat mij betreft mag iedereen zien wat voor toeren zo iemand uitsteekt... Wie z'n gat brand moet op de blaren zitten Tijdens het eerste seizoen van de zware voet is er een familielid van mij verschenen bij dit programma, ik was wel redelijk verbaast dat ie opeens op de tv verscheen... Zeker met die rare balkjes voor z'n gezicht
Tijdens het eerste seizoen van de zware voet is er een familielid van mij verschenen bij dit programma, ik was wel redelijk verbaast dat ie opeens op de tv verscheen... Zeker met die rare balkjes voor z'n gezicht
Nja, toen kwamen ze nog veel aan onze kanten, nu is 'et telkens aan de overkant van 'et water
*zucht* Ik denk dat jij je eens meer tot de essentie van de zaak moet beperken en niet overal op moet reageren Dit is geen kritiek ofzo maar bekijk je posts eens en je begrijpt wel wat ik bedoel
Die kerel in z'n Audi vooral dat zicht als de flikken em bekans te stekken hadden, toen hij met open deuren aan het "gudderen" was op die parking: crimineel
*zucht* Ik denk dat jij je eens meer tot de essentie van de zaak moet beperken en niet overal op moet reageren Dit is geen kritiek ofzo maar bekijk je posts eens en je begrijpt wel wat ik bedoel
tis waar ik reageer altijd zal al wat minder zeggen welke posts ? over heel het forum of gewoon hier ?
Die kerel in z'n Audi vooral dat zicht als de flikken em bekans te stekken hadden, toen hij met open deuren aan het "gudderen" was op die parking: crimineel
* Meneejr, hedde ga gedroenken? *
Wat der ook grappig was, was dat die plots tegen zijn vrouw zei: 'Iets rustiger want ge zijt dronken'.
Nja, toen kwamen ze nog veel aan onze kanten, nu is 'et telkens aan de overkant van 'et water
De reden dat ze hier niet meer mogen filmen is simpel: er zijn mensen geweest die klacht neer hebben gelegd wegens "beroepsfouten" Ronduit belachelijk eigenlijk, wat maakt het nu uit of een cameraploeg bij die agenten in de wagen zit? Het gevolg hiervan was dat de "daders" vrijuit gingen en dat sommige korpsen dan ook een totaal verbod hebben gekregen betreffende het meewerken aan televisieprogramma's. Daardoor zal een programma als de zware voet ook geen lang leven meer beschoren zijn vrees ik zo. Jammer maar helaas heeft men hier rechters die elkaar tegenspreken want zeg nu zelf programma's zoals de Zware Voet en Patrouille zijn toch verrijkend op de ene manier? Ok, vele agenten draaien de mensen een kl**t af en het zijn dan ook echte *piep* maar er bestaan uitzonderingen op de regel. En net die uitzonderingen zorgen ervoor dat je toch respect kan opbrengen voor de agenten die hun job op een menselijke manier uitoefenen...
Meen je dat nu Zou idd jammer zijn. Moet niet veel van de op sensatie gebouwde VTM-programma's weten, maar de Zware Voet vind ik wel een plezant programma. Allicht omwille van m'n interesses in auto's en alles wat er rond hangt En ook: grappig om zien, maar... liever op een ander dan
Meen je dat nu Zou idd jammer zijn. Moet niet veel van de op sensatie gebouwde VTM-programma's weten, maar de Zware Voet vind ik wel een plezant programma. Allicht omwille van m'n interesses in auto's en alles wat er rond hangt En ook: grappig om zien, maar... liever op een ander dan
Dat meen ik ja, heeft ooit eens in t belang van limburg gestaan. Was een vrouw die een boete kreeg terwijl ze gefilmd werd door een cameraploeg van de zware voet. Die vrouw heeft klacht neergelegd wegens "beroepsfouten" en ze heeft raar maar waar gelijk gekregen Is eigenlijk wel jammer vind ik dat men die volvo hier niet meer ziet (alhoewel ).
En dan hoor je hier op het forum zo tussen de regels in dat een Opel, Ford, Fiat,... voor marginalen is. Dieje zatlap met zen dikke Audi: dat is pas MARGINAAL
Wat voor een Audi? Had net laat afgestemt op de ZW
Ah ja, ik had een keer gezien op de grote baan Genk-As-Zutendaal-Maasmechelen een kleine Citroën (weet de naam niet) met een snelheid van 200 per uur scheuren.
En ook een keer langs het ziekenhuis van Waterschei in Genk.
Ik vind dat ze die Volvo moeten vervangen door een snelere break! Soms hebben ze moeite om de overtreder te achtervolgen.
Comment