Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
    da leek wel ne turk dieje fransman
    Twas er één mss en mss een beetje abn want denk niet dat iedereen u begrijpt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
      ik kan bevestigen dat het een A6 berline vorig model was
      Oef!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
        Oef!
        Goed zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
          Goed zo
          En de verliezer ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
            En de verliezer ?

(10 tekens)

Comment

• Is er eigenlijk - na die nieuws-flash - een vervolg gekomen op de zware voet? Ik heb er niet op zitten wachten... .

Comment

Is er eigenlijk - na die nieuws-flash - een vervolg gekomen op de zware voet? Ik heb er niet op zitten wachten... .
                Na het nieuws kwal Goal! 'k ben aant kijken

Comment

Is er eigenlijk - na die nieuws-flash - een vervolg gekomen op de zware voet? Ik heb er niet op zitten wachten... .
                  Nope heb dit hiernet nog gevraagd.. Veronderstel dat ze het later of volgende week het vervolg zullen geven !

Comment

• Ok weer typisch VTM! In plaats van nog rap dat laatste stukske verder uit te zenden, het was toch bijna gedaan Nu gaan we allicht nooit weten hoe het met die Golf Cabrio-rijder is afgelopen... .

Comment

Ok weer typisch VTM! In plaats van nog rap dat laatste stukske verder uit te zenden, het was toch bijna gedaan Nu gaan we allicht nooit weten hoe het met die Golf Cabrio-rijder is afgelopen... .
                      Toch wel Ge kan ze toch de week nadien bekijken op hun site of nie?

Comment

Toch wel Ge kan ze toch de week nadien bekijken op hun site of nie?
                        Tenzij daar ook die nieuws-flash van de paus niet "per ongeluk" is tussengesmeten

Comment

Tenzij daar ook die nieuws-flash van de paus niet "per ongeluk" is tussengesmeten
                          Roffl Dat zou pas lachen worden

Comment

Toch vind ik het maar "stom" dat ze zware voet onderbreken voor die extra nieuws (is wel erg ok ) Maarja toch we wisten al lang dat hij op sterven lag
                            Ik vond dat de pers er als aasgieren precies bijstond totdat de paus laatste adem had uitgeblazen. Verbaast me dat ze die nog niet opgenomen hebben.
                            Het extra nieuws vond ik dan ook totaal overbodig. Een gewone korte, maar serene mededeling van vijf minuten had perfect volstaan. Nu werd z'n ganse geschiedenis erbijgesleurd plus nog aantal overbodige gasten uitgenodigd met overbodige verklaringen.

Wat de zware voet betreft: ik vond dat een zààlig stukje met die Golf. Zeker hoe kleinerend die flik die jongeman dan aanpakte[img]images/icons/icon10.gif[/img] "en hup tweede rijstrook, en weg zijt ge". Die gast wist er eigenlijk niet veel op te zeggen. had de rest van het flimpje wel willen zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door St. Vitus Dance
                              Ik vond dat de pers er als aasgieren precies bijstond totdat de paus laatste adem had uitgeblazen. Verbaast me dat ze die nog niet opgenomen hebben.
                              Het extra nieuws vond ik dan ook totaal overbodig. Een gewone korte, maar serene mededeling van vijf minuten had perfect volstaan. Nu werd z'n ganse geschiedenis erbijgesleurd plus nog aantal overbodige gasten uitgenodigd met overbodige verklaringen.

Wat de zware voet betreft: ik vond dat een zààlig stukje met die Golf. Zeker hoe kleinerend die flik die jongeman dan aanpakte[img]images/icons/icon10.gif[/img] "en hup tweede rijstrook, en weg zijt ge". Die gast wist er eigenlijk niet veel op te zeggen. had de rest van het flimpje wel willen zien.
                              Ik stond ervan verbaasd dat zo'n kleine golf de 150 haalde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benjamin
                                Als je het onderste uit de kan haalt... Was een 1.6d dacht ik eh? Ik dacht toch dat ik dieselgeronk hoorde... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benjamin
                                  zo moeilijk is dat niet hoor gewoon plankgas , mooi in toeren gaan en ge geraakt er wel

Comment

• http://www.vtm.be/asx/index.php?/dez...t/dzv_afl08_p1

Da's hier ook ne lekkeren

"Joa, tliep doar e katte over, en kennik nog ip me fring geduwd en hjèlehong no reks getrokkn, mo ja, 't a geregend é !"

"Mie riebewies kundje nie èn, 't is ingetrokn"

1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                      http://www.vtm.be/asx/index.php?/dez...t/dzv_afl08_p1

"Joa, tliep doar e katte over, en kennik nog ip me fring geduwd en hjèlehong no reks getrokkn, mo ja, 't a geregend é !"

veel te sjiek die gast! Zo een marginaal met zijn pet achterstevoor aan. En dan voor mijn pasport meugdje en, min riebewies NIE en hij lijkt nog een beetje te lachen zelfs ... veel te sjiek. haddek nog niet gezien.

en ie ging nog GOAN nie die minsen, ECHT ierlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        http://www.vtm.be/asx/index.php?/dez...t/dzv_afl08_p1

Hadden wie hier al besproken Maar blijft wel geslaagd

Comment

Hadden wie hier al besproken Maar blijft wel geslaagd
                                          Is da die gast die z'n rijbewijs in 2033 terugkreeg?

Comment

Working...
                                          X