Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
    't is enkel het laatste deel van vorige week dat we nog moeten zien he!
    bedoelde ik (niet zo duidelijk sorry) !

Comment

• Die gast in die mercedes : zeveren en blijven zeveren...
      en die met zijn brommertje : Zijn helm daar zo gooien... Eerst hem negeren

En tot mijn spijt volgende week de laatste aflevering
      Last edited by ; 09/04/2005, 23:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
        Die gast in die mercedes : zeveren en blijven zeveren...
        en die met zijn brommertje : Zijn helm daar zo gooien... Eerst hem negeren

En tot mijn spijt volgende week de laatste aflevering

van welk land kwam die?
        daarmee is alles gezegd

Comment

• Het meeste dat me stoorde aan deze zware voet was die tweede brom Eerste negeerde hij hem Dan draait hij zich om en gooit hij zijn helm daar ongehoord !!!! en direct zo is de jeugd van tegenwoordig Ze maken direct een veralgemening van iedereen is ezo !! inderdaad er zijn slechte maar ook "goede" !!!!!! En die gast moest ook niet veel zeggen : De politie uw vriend . Hij moest eens weten... Toen dat hij daar uit de bocht kwam moest daar net eens een auto komen aangereden Ze behoeden hem voor erger

Die laatste was ook wel geslaagd De man met de was en dat voor een ...200 (iets met clk of slk )
          Last edited by ; 09/04/2005, 23:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
            van welk land kwam die?
            daarmee is alles gezegd
            Hij kon nederlands Maar denk ergens van turkijke , marokko...

Comment

Hij kon nederlands Maar denk ergens van turkijke , marokko...
              In een mercedes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                In een mercedes...

marktkramer...Zelfstandige dus

Comment

• Die "marktkramer"... het was weer typisch. "Ja maar ik rijd nooit snel", "Ja maar mijn kind is geboren", "Nee ik drink nooit alcohol"

En dan vooral proberen doen alsof hij niet kan blazen... opvallend: vanaf wanneer er gedreigd werd voor een bloedproef op eigen kosten, kon hij het opeens wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                    Die "marktkramer"... het was weer typisch. "Ja maar ik rijd nooit snel", "Ja maar mijn kind is geboren", "Nee ik drink nooit alcohol"

En dan vooral proberen doen alsof hij niet kan blazen... opvallend: vanaf wanneer er gedreigd werd voor een bloedproef op eigen kosten, kon hij het opeens wel
                    haha de wetsdokter en als tegenexpertise kan je nog een bloedtest doen ! maar wel op u kosten é en direct nee nee

Comment

• Eigenlijk een vrij matige aflevering voor de rest: twee zwakke (die eerste brommer en die man met de kuis ). Die derde met z'n brommerke met blauw achterlicht was dan weer goed , allé in zekere zin, want vele gaan hier weer van zeggen: "de jeugd van tegenwoordig" Feit is dat het een hoogmoedig en arrogant jongk was... .

Comment

Eigenlijk een vrij matige aflevering voor de rest: twee zwakke (die eerste brommer en die man met de kuis ). Die derde met z'n brommerke met blauw achterlicht was dan weer goed , allé in zekere zin, want vele gaan hier weer van zeggen: "de jeugd van tegenwoordig" Feit is dat het een hoogmoedig en arrogant jongk was... .
                        Heb hieromtrend al een post gezet over die gast en dit was de voorlaatste aflevering !!!

Comment

I know, maar ik wou het nog maar eens even kwijt. En inderdaad, volgende week is het voorbij. 't Gaat precies gaan over auto's die stoppen op een fietspad om naar een tweedehands te kunnen kijken. Interessant
                          En rarara zijn het belgen ? "nee"

Comment

Heb hieromtrend al een post gezet over die gast en dit was de voorlaatste aflevering !!!
                            I know, maar ik wou het nog maar eens even kwijt. En inderdaad, volgende week is het voorbij. 't Gaat precies gaan over auto's die stoppen op een fietspad om naar een tweedehands te kunnen kijken. Interessant

Comment

En rarara zijn het belgen ? "nee"
                              Ja

"Jamaar meneer, en dan direct 150 euro. Is eerste keer!"

Altijd da zelfde uitvlucht

Comment

Ja

"Jamaar meneer, en dan direct 150 euro. Is eerste keer!"

Altijd da zelfde uitvlucht
                                Zullen wij eens niet een nieuwe zoeken ?

Comment

• Wat ik wel vind, is dat ze voor volgend seizoen, eens wat op andere plaatsen mogen gaan filmen. Ik denk dat haast iedere inwoner van Ieper de Volvo al wel gezien heeft

Comment

Wat ik wel vind, is dat ze voor volgend seizoen, eens wat op andere plaatsen mogen gaan filmen. Ik denk dat haast iedere inwoner van Ieper de Volvo al wel gezien heeft
                                    Ze veranderen wel hoor, vorig jaar zaten ze niet op die plaats ! En vond ook nog een grappige woordspeling van de presentator : En nu gaan we over naar waar ze het echt "menen" ja inderdaad in menen

Comment

Die "marktkramer"... het was weer typisch. "Ja maar ik rijd nooit snel", "Ja maar mijn kind is geboren", "Nee ik drink nooit alcohol"

rood: argument was waarschijnlijk om wroeging bij zijn geloof weg te houden, negen kansen op tien was het een moslim en die mogen niet zuipen

Voor de rest, zwakke aflevering. Vorig seizoen was veel beter, toen pakten ze tenminste nog echte hardrijders, zoals die kerel met zijn alfa

Comment

Wat ik wel vind, is dat ze voor volgend seizoen, eens wat op andere plaatsen mogen gaan filmen. Ik denk dat haast iedere inwoner van Ieper de Volvo al wel gezien heeft
                                        er komt geen ander seizoen dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pj
                                          rood: argument was waarschijnlijk om wroeging bij zijn geloof weg te houden, negen kansen op tien was het een moslim en die mogen niet zuipen

Comment

Working...
                                          X