Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeDie gast in die mercedes : zeveren en blijven zeveren...
en die met zijn brommertje : Zijn helm daar zo gooien... Eerst hem negeren
En tot mijn spijt volgende week de laatste aflevering
van welk land kwam die?
daarmee is alles gezegd
Comment
-
Het meeste dat me stoorde aan deze zware voet was die tweede brom Eerste negeerde hij hem Dan draait hij zich om en gooit hij zijn helm daar ongehoord !!!! en direct zo is de jeugd van tegenwoordig Ze maken direct een veralgemening van iedereen is ezo !! inderdaad er zijn slechte maar ook "goede" !!!!!! En die gast moest ook niet veel zeggen : De politie uw vriend . Hij moest eens weten... Toen dat hij daar uit de bocht kwam moest daar net eens een auto komen aangereden Ze behoeden hem voor erger
Die laatste was ook wel geslaagd De man met de was en dat voor een ...200 (iets met clk of slk )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeHij kon nederlands Maar denk ergens van turkijke , marokko...
Comment
-
Die "marktkramer"... het was weer typisch. "Ja maar ik rijd nooit snel", "Ja maar mijn kind is geboren", "Nee ik drink nooit alcohol"
En dan vooral proberen doen alsof hij niet kan blazen... opvallend: vanaf wanneer er gedreigd werd voor een bloedproef op eigen kosten, kon hij het opeens wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Die "marktkramer"... het was weer typisch. "Ja maar ik rijd nooit snel", "Ja maar mijn kind is geboren", "Nee ik drink nooit alcohol"
En dan vooral proberen doen alsof hij niet kan blazen... opvallend: vanaf wanneer er gedreigd werd voor een bloedproef op eigen kosten, kon hij het opeens wel
Comment
-
Eigenlijk een vrij matige aflevering voor de rest: twee zwakke (die eerste brommer en die man met de kuis ). Die derde met z'n brommerke met blauw achterlicht was dan weer goed , allé in zekere zin, want vele gaan hier weer van zeggen: "de jeugd van tegenwoordig" Feit is dat het een hoogmoedig en arrogant jongk was... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Eigenlijk een vrij matige aflevering voor de rest: twee zwakke (die eerste brommer en die man met de kuis ). Die derde met z'n brommerke met blauw achterlicht was dan weer goed , allé in zekere zin, want vele gaan hier weer van zeggen: "de jeugd van tegenwoordig" Feit is dat het een hoogmoedig en arrogant jongk was... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999I know, maar ik wou het nog maar eens even kwijt. En inderdaad, volgende week is het voorbij. 't Gaat precies gaan over auto's die stoppen op een fietspad om naar een tweedehands te kunnen kijken. Interessant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeHeb hieromtrend al een post gezet over die gast en dit was de voorlaatste aflevering !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Wat ik wel vind, is dat ze voor volgend seizoen, eens wat op andere plaatsen mogen gaan filmen. Ik denk dat haast iedere inwoner van Ieper de Volvo al wel gezien heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Die "marktkramer"... het was weer typisch. "Ja maar ik rijd nooit snel", "Ja maar mijn kind is geboren", "Nee ik drink nooit alcohol"
Voor de rest, zwakke aflevering. Vorig seizoen was veel beter, toen pakten ze tenminste nog echte hardrijders, zoals die kerel met zijn alfa
Comment
Comment