Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    er komt geen ander seizoen dacht ik.
    Ow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pj
      rood: argument was waarschijnlijk om wroeging bij zijn geloof weg te houden, negen kansen op tien was het een moslim en die mogen niet zuipen

Voor de rest, zwakke aflevering. Vorig seizoen was veel beter, toen pakten ze tenminste nog echte hardrijders, zoals die kerel met zijn alfa
      Was de laatste aflevering niet ? Ze konden hem niet bijhouden . Ze reden iets van 204 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
        Was de laatste aflevering niet ? Ze konden hem niet bijhouden . Ze reden iets van 204 !
        yeps, die was het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
          Ow
          Nope, er zijn al enkele overtreders die in de zware voet 'schitterden' vrijgesproken omdat die vastellingen 'onwettig' zouden zijn als ze gefilmd worden en dan uitgezonden... allez, zoiets in die aard hadden de advocaten toch uitgespeeld.

Gevolg is dat er al verschillende parketten hun medewerking aan DZV hebben opgezegd, waardoor vtm geen beeldmateriaal meer kan krijgen. DZV opgedoekt dus.

Volgende week bijgevolg dus de allerlaatste aflevering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
            Volgende week bijgevolg dus de allerlaatste aflevering.
            Eentje om in te kaderen dan

Toch jammer!

Comment

Eentje om in te kaderen dan

Toch jammer!
              Inderdaad jammer Wat een **** rechter eigenlijk . dat is gewoon de realiteit! ge kan daar toch niets aan veranderen ! Maar mss hebben ze nog reportages op overschot en wie weet...?

Comment

• Maar je mag uiteraard niet vergeten dat zelfs met het wegvallen van het programma de controles met de Volvo gewoon doorgaan hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wewe
                  Maar je mag uiteraard niet vergeten dat zelfs met het wegvallen van het programma de controles met de Volvo gewoon doorgaan hé.
                  Is wel normaal zeker... Wel jammer . Kben zo triestig en depri.

Comment

• Ik ben zaterdag eens illegaal gaan rijden, omdat ik geen zin had om met de fiets te gaan ( let wel: ik heb mijn voorlopig rijbewijs en ga regelmatig rijden ). Ik heb toch voortdurend zitten kijken in mijn achteruitkijkspiegel of ik geen volvo tegen kwam hoor. Nu het niet meer op tv komt, kunnen ze je wel "pakken".

Ik heb net de aflevering van zaterdag bekeken. Inderdaad niets bijzonder, buiten die stoere gast met zijn booster. "tzin de flikkeu". Ik zat daar van .

Verder niets interessants gezien ...

Het is wel waar dat zware voet dit jaar maar matig is. Er komt nooit meer iets spectaculairs in, wat verleden jaar wel het geval was!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                      Ik ben zaterdag eens illegaal gaan rijden, omdat ik geen zin had om met de fiets te gaan ( let wel: ik heb mijn voorlopig rijbewijs en ga regelmatig rijden ). Ik heb toch voortdurend zitten kijken in mijn achteruitkijkspiegel of ik geen volvo tegen kwam hoor. Nu het niet meer op tv komt, kunnen ze je wel "pakken".

Ik heb net de aflevering van zaterdag bekeken. Inderdaad niets bijzonder, buiten die stoere gast met zijn booster. "tzin de flikkeu". Ik zat daar van .

Verder niets interessants gezien ...

Het is wel waar dat zware voet dit jaar maar matig is. Er komt nooit meer iets spectaculairs in, wat verleden jaar wel het geval was!
                      Er zaten toch een paar leuke tussen ! Maar nie zo interessant als vorig jaar .

Comment

• Iemand enig idee wanneer de online te bekijken afleveringen worden aangevuld met de reeds op TV uitgezonden afleveringen?
                        Life's too short. Not to. Live it.
                        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                          Iemand enig idee wanneer de online te bekijken afleveringen worden aangevuld met de reeds op TV uitgezonden afleveringen?
                          Denk dat ze achterstaan met twee afleveringen Ze zullen wel komen zeker !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
                            Iemand enig idee wanneer de online te bekijken afleveringen worden aangevuld met de reeds op TV uitgezonden afleveringen?
                            Punctueel zijn ze daar ook nie neen...

Comment

• ze hebben nog eens gewerkt bij vtm, de vorige 2 afleveringen staan eindelijk online

Comment

• loool
                                aflevering 13 fragment 3
                                niet te doen da gastje

Comment

• Is het vandaag de allerlaatste aflevering?

Comment

• Vandaag staat in de gazet dat op 27 april de uitspraak van beroep wordt bekend gemaakt: komt er nog een derde seizoen, ja of neen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                      Is het vandaag de allerlaatste aflevering?
                                      Voorlopig wel, ja

Comment

Voorlopig wel, ja
                                        Pfff, ik ga toch weer niet kunnen kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                          Pfff, ik ga toch weer niet kunnen kijken
                                          Moet ge weeral naar een trouwfeest?

Comment

Working...
                                          X