Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nope, er zijn al enkele overtreders die in de zware voet 'schitterden' vrijgesproken omdat die vastellingen 'onwettig' zouden zijn als ze gefilmd worden en dan uitgezonden... allez, zoiets in die aard hadden de advocaten toch uitgespeeld.
Gevolg is dat er al verschillende parketten hun medewerking aan DZV hebben opgezegd, waardoor vtm geen beeldmateriaal meer kan krijgen. DZV opgedoekt dus.
Volgende week bijgevolg dus de allerlaatste aflevering.
Inderdaad jammer Wat een **** rechter eigenlijk . dat is gewoon de realiteit! ge kan daar toch niets aan veranderen ! Maar mss hebben ze nog reportages op overschot en wie weet...?
Ik ben zaterdag eens illegaal gaan rijden, omdat ik geen zin had om met de fiets te gaan ( let wel: ik heb mijn voorlopig rijbewijs en ga regelmatig rijden ). Ik heb toch voortdurend zitten kijken in mijn achteruitkijkspiegel of ik geen volvo tegen kwam hoor. Nu het niet meer op tv komt, kunnen ze je wel "pakken".
Ik heb net de aflevering van zaterdag bekeken. Inderdaad niets bijzonder, buiten die stoere gast met zijn booster. "tzin de flikkeu". Ik zat daar van .
Verder niets interessants gezien ...
Het is wel waar dat zware voet dit jaar maar matig is. Er komt nooit meer iets spectaculairs in, wat verleden jaar wel het geval was!
Ik ben zaterdag eens illegaal gaan rijden, omdat ik geen zin had om met de fiets te gaan ( let wel: ik heb mijn voorlopig rijbewijs en ga regelmatig rijden ). Ik heb toch voortdurend zitten kijken in mijn achteruitkijkspiegel of ik geen volvo tegen kwam hoor. Nu het niet meer op tv komt, kunnen ze je wel "pakken".
Ik heb net de aflevering van zaterdag bekeken. Inderdaad niets bijzonder, buiten die stoere gast met zijn booster. "tzin de flikkeu". Ik zat daar van .
Verder niets interessants gezien ...
Het is wel waar dat zware voet dit jaar maar matig is. Er komt nooit meer iets spectaculairs in, wat verleden jaar wel het geval was!
Er zaten toch een paar leuke tussen ! Maar nie zo interessant als vorig jaar .
Iemand enig idee wanneer de online te bekijken afleveringen worden aangevuld met de reeds op TV uitgezonden afleveringen?
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment