Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pjrood: argument was waarschijnlijk om wroeging bij zijn geloof weg te houden, negen kansen op tien was het een moslim en die mogen niet zuipen
Voor de rest, zwakke aflevering. Vorig seizoen was veel beter, toen pakten ze tenminste nog echte hardrijders, zoals die kerel met zijn alfa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Ow
Gevolg is dat er al verschillende parketten hun medewerking aan DZV hebben opgezegd, waardoor vtm geen beeldmateriaal meer kan krijgen. DZV opgedoekt dus.
Volgende week bijgevolg dus de allerlaatste aflevering.
Comment
-
Ik ben zaterdag eens illegaal gaan rijden, omdat ik geen zin had om met de fiets te gaan ( let wel: ik heb mijn voorlopig rijbewijs en ga regelmatig rijden ). Ik heb toch voortdurend zitten kijken in mijn achteruitkijkspiegel of ik geen volvo tegen kwam hoor. Nu het niet meer op tv komt, kunnen ze je wel "pakken".
Ik heb net de aflevering van zaterdag bekeken. Inderdaad niets bijzonder, buiten die stoere gast met zijn booster. "tzin de flikkeu". Ik zat daar van .
Verder niets interessants gezien ...
Het is wel waar dat zware voet dit jaar maar matig is. Er komt nooit meer iets spectaculairs in, wat verleden jaar wel het geval was!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitIk ben zaterdag eens illegaal gaan rijden, omdat ik geen zin had om met de fiets te gaan ( let wel: ik heb mijn voorlopig rijbewijs en ga regelmatig rijden ). Ik heb toch voortdurend zitten kijken in mijn achteruitkijkspiegel of ik geen volvo tegen kwam hoor. Nu het niet meer op tv komt, kunnen ze je wel "pakken".
Ik heb net de aflevering van zaterdag bekeken. Inderdaad niets bijzonder, buiten die stoere gast met zijn booster. "tzin de flikkeu". Ik zat daar van .
Verder niets interessants gezien ...
Het is wel waar dat zware voet dit jaar maar matig is. Er komt nooit meer iets spectaculairs in, wat verleden jaar wel het geval was!
Comment
-
Iemand enig idee wanneer de online te bekijken afleveringen worden aangevuld met de reeds op TV uitgezonden afleveringen?Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
Comment