Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit was weer eens een aflevering die de grenzen van slechtheid zwaar overschreed. Ok een fragment over op het fietspad parkeren zal wel genoeg zijn zeker, niet 3/4 van een aflevering. De titel zware voet paste dit seizoen echt niet bij de reeks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pj
      Dit was weer eens een aflevering die de grenzen van slechtheid zwaar overschreed. Ok een fragment over op het fietspad parkeren zal wel genoeg zijn zeker, niet 3/4 van een aflevering. De titel zware voet paste dit seizoen echt niet bij de reeks.
      Hier sluit ik me bij aan ! Ze hebben van de laatste maar half gebabbeld met die persoon in kwestie ! En voor die andere... Oké zijn ook overtredingen maar voor daar een hele aflevering mee bezig zijn !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
        Pfff, ik ga toch weer niet kunnen kijken
        Ja maar wat is het nu?? (ff taalpurist spelen, O wee als ik nu in volgende post iets verkeerd typ )

Vond deze aflevering toch staaltje vakmanschap *ironie druipt van scherm*...
        De eerste handelaar zal tevreden geweest zijn met drie klanten minder. Ok, ze moesten na de eerste ook de volgende twee beboeten maar in de tijd dat ze er stonden heb ik geen enkele fietser zien passeren. Bovendien was hun 'strengheid', die ze volgens het programma hoog in het vaandel voeren, totaal misplaatst bij dit voorval. Heb je een even nerveuze tegenpartij en dan lok je wel problemen... Hetzelfde kan gezegd worden van de tweede reportage waar die mevrouw (ok niet al te verstandig om zonder benzine te vallen) serieus onder haar voeten kreeg ipv ze iets of wat te helpen, ondanks dat ze gevarendriehoek niet had geplaats. Ze kreeg zelf niet het voordeel van de twijfel "allé mevrouw als ge zonder naft valt dan stade toch niet direct stil", blijkbaar dachten de 'strenge' agenten er niet aan dat die vrouw al eerder was zonder gevallen maar niet in een bocht wou stilstaan.

De reportage met de vrouw in Zottegem was beter. Die vrouw wees in alle kalmte en rust de man op zijn fouten. Haar manier van werken vond ik véél beter dan al de voorgaande...

Maar de beste stuurlui zeker... Just my 2 cents

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
          Moet ge weeral naar een trouwfeest?
          Nee nee Ik ben gisteren Genk-Beveren gaan kijken

Comment

Nee nee Ik ben gisteren Genk-Beveren gaan kijken
            Nou, dat was even slappe boel als Zware Voet dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
              Hier sluit ik me bij aan ! Ze hebben van de laatste maar half gebabbeld met die persoon in kwestie ! En voor die andere... Oké zijn ook overtredingen maar voor daar een hele aflevering mee bezig zijn !

Tja ze moeten ook eens laten zien dat de wegpolitie niet enkel achter snelheidsduivels zit hé

Bedoel een programma vol met zware snelheidsovertredingen zo ook saai worden hé

Vond dit wel eens leuk voor te zien, jammer maar het was meteen ook de laatste aflevering

(volgende week De MUG, wat in trend van de Zware Voet niet alleen over hartaanvallen zal gaan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                Hetzelfde kan gezegd worden van de tweede reportage waar die mevrouw (ok niet al te verstandig om zonder benzine te vallen) serieus onder haar voeten kreeg ipv ze iets of wat te helpen, ondanks dat ze gevarendriehoek niet had geplaats. Ze kreeg zelf niet het voordeel van de twijfel "allé mevrouw als ge zonder naft valt dan stade toch niet direct stil", blijkbaar dachten de 'strenge' agenten er niet aan dat die vrouw al eerder was zonder gevallen maar niet in een bocht wou stilstaan.

De reportage met de vrouw in Zottegem was beter. Die vrouw wees in alle kalmte en rust de man op zijn fouten. Haar manier van werken vond ik véél beter dan al de voorgaande...
                die agenten van de tweede reportage vond ik net redelijk, ze hielpen ze toch effe verder duwen, en ze hebben haar toch geen boete gegeven.
                A Twist of the Wrist

Comment

• Die vent die op het fietspad geparkeerd stond:

"Jamaar, ik heb net een longontsteking van 3 maanden achter de rug"

Ie ging het nog eens met zijn dokter bespreken... hoe dom kan je zijn.
                  Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                  & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                  http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                  Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blink360
                    Die vent die op het fietspad geparkeerd stond:

"Jamaar, ik heb net een longontsteking van 3 maanden achter de rug"

Ie ging het nog eens met zijn dokter bespreken... hoe dom kan je zijn.
                    die agente snapte er ook niet veel van.
                    A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                      Tja ze moeten ook eens laten zien dat de wegpolitie niet enkel achter snelheidsduivels zit hé

Bedoel een programma vol met zware snelheidsovertredingen zo ook saai worden hé

Vond dit wel eens leuk voor te zien, jammer maar het was meteen ook de laatste aflevering

(volgende week De MUG, wat in trend van de Zware Voet niet alleen over hartaanvallen zal gaan)
                      Dat lijkt me wel interessant!

Comment

Dat lijkt me wel interessant!
                        ja,dat vind ik ook wel interessant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                          die agenten van de tweede reportage vond ik net redelijk, ze hielpen ze toch effe verder duwen, en ze hebben haar toch geen boete gegeven.
                          Nadat ze haar eerst een uitbrander gaven zonder naar haar te luisteren :s

Die in zijnen witten auto in Zottegem was inderdaad grappig: kzal papierke van dokter meepakken... terwijl zijn kleinzoon al het werk mocht doen...

Comment

• Over het Mercedes-film'ke:
                            Ons Conny kent precies zelf niet goed haar wegcode, want ze moet aan hare college vragen of het een baan van 70 of 90 is...
                            En diene vent had wel gelijk wat betreffend diene Vento, maar volgens Conny'ke precies niet.

Ze starten de meting vanop toch wel een serieus grote afstand vind ik! Je gaat mij toch echt niet wijsmaken dat zij dan op een mooi gelijke afstand blijve.. er zat zelfs nog een bocht tussen en toen was de MB helemaal niet in beeld te zien.

Vroeger gaven ze nog eens waarschuwingen, maar nu blijkbaar niet meer (enkel nog bij de dame die zonder benzine was gevallen).
                            Ze zouden er beter "De Zware Boet" ipv "De Zware Voet" van maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                              Over het Mercedes-film'ke:
                              Ons Conny kent precies zelf niet goed haar wegcode, want ze moet aan hare college vragen of het een baan van 70 of 90 is...
                              En diene vent had wel gelijk wat betreffend diene Vento, maar volgens Conny'ke precies niet.

Ze starten de meting vanop toch wel een serieus grote afstand vind ik! Je gaat mij toch echt niet wijsmaken dat zij dan op een mooi gelijke afstand blijve.. er zat zelfs nog een bocht tussen en toen was de MB helemaal niet in beeld te zien.

Vroeger gaven ze nog eens waarschuwingen, maar nu blijkbaar niet meer (enkel nog bij de dame die zonder benzine was gevallen).
                              Die eerste meting hebben ze achterwege gelaten waarover jij spreekt ! die tweede hebben ze wel meegeteldt !
                              Last edited by ; 18/04/2005, 23:44.

Comment

Die eerste meting hebben ze achterwege gelaten waarover jij spreekt ! die tweede hebben ze wel meegeteldt !
                                mja, ok, ma conny blijft toch een simpel trut zenne en ik dacht dat ze zeiden dat er in dat district naar de pieksnelheid werd gekeken, dus zo kunnen ze nog wel zeiken hé.

Comment

mja, ok, ma conny blijft toch een simpel trut zenne en ik dacht dat ze zeiden dat er in dat district naar de pieksnelheid werd gekeken, dus zo kunnen ze nog wel zeiken hé.
                                  Denk wel dat je die pieksnelheid nog kan betwisten ! Ten slotte kunnen ze he niet juist meten om altijd op het zelfde afstand te blijven ! Maar die *** Zoals jij zegt vind ik ook persoonlijk de minste van allemaal !

Comment

Denk wel dat je die pieksnelheid nog kan betwisten ! Ten slotte kunnen ze he niet juist meten om altijd op het zelfde afstand te blijven ! Maar die *** Zoals jij zegt vind ik ook persoonlijk de minste van allemaal !
                                    wel, moest die mij doen stoppen, kzou het denk ik moeilijk hebben om niet te beginnen lachen met haar gemekker, zagen dat die kan. Dat zo'n mensen de wet moeten zien te handhaven vind ik ongelofelijk humoristisch, hoe kunnen wij de wet dan nog serieus nemen?

Comment

wel, moest die mij doen stoppen, kzou het denk ik moeilijk hebben om niet te beginnen lachen met haar gemekker, zagen dat die kan. Dat zo'n mensen de wet moeten zien te handhaven vind ik ongelofelijk humoristisch, hoe kunnen wij de wet dan nog serieus nemen?
                                      Als je zo'n gepeperde pv in je bus krijgt ! Serieus moet je ze wel nemen ! Smaad aan politie *zucht* gewoon ja en nee knikken !

Comment

same here. Da mens haar stem is echt nie normaal, ik begon al te lachen toen ze op tv sprak. Wedden dat dat zo een vrouwtje is die nog bij haar ouders woont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                                          Over het Mercedes-film'ke:

over vento. hij enkel gelijk kwa mistlicht maar zeker niet kwa snelheid hij reed namelijk 70. dat de chauffeur afkwam dat hij 30 reed kwam enkel en alleen omdat hijzelf 140 reed.

trouwens wat een scheinheilige chauffeur was dit wel niet.
                                          -> ja ik vin 70 onverantwoord 90 zou toch beter zijn.

ewel ventje toch als ge 90 ideaal vindt wrm rijdt ge dan 140 vraag ik me toch af.
                                          ( 140 op een 1 1 baan zonder scheiding. daar stel ik me toch serieus veel vragen bij als zo iemand op de baan mag )

Comment

Working...
                                          X