Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
    Nadat ze haar eerst een uitbrander gaven zonder naar haar te luisteren :s

Die in zijnen witten auto in Zottegem was inderdaad grappig: kzal papierke van dokter meepakken... terwijl zijn kleinzoon al het werk mocht doen...
    1)ik heb liever een uitbrander dan een boete.

2)over die man die op het fietspad parkeerde, die bracht misschien wel fietsers in gevaar (niet veel fietsers gezien eigenlijk) maar anders moest dat kind toch ook de straat oversteken...
    A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pj
      wel, moest die mij doen stoppen, kzou het denk ik moeilijk hebben om niet te beginnen lachen met haar gemekker, zagen dat die kan. Dat zo'n mensen de wet moeten zien te handhaven vind ik ongelofelijk humoristisch, hoe kunnen wij de wet dan nog serieus nemen?
      inderdaad, ik zou gewoon doen als die man met zijn X5 maar dan 10 keer erger [als ik gelijk heb (of denk dat ik gelijk heb) dan blijf ik toch koppig doordiscussiëren, ik ben een lastige klant op dat gebied]

(aflevering 9 fragment 1: blijven discussiëren http://www.vtm.be/tv/index_programma...voet_video.htm )

Die hebben zo weinig autotechnische kennis dat als ik tegengehouden word dan zet ik ze toch zeker even voor schut met een technische uitleg waar ze even niet goed van zijn, dan kan ik achteraf toch lachen met die boete, want die 'smallminded' mensen zullen die toch niet laten vallen.
      A Twist of the Wrist

Comment

• faaaaaack dat mens van de politie haar stem is zo hatelijk, in de laatste aflevering komt ze er veel in. ik kon het niet aanhoren ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
          faaaaaack dat mens van de politie haar stem is zo hatelijk, in de laatste aflevering komt ze er veel in. ik kon het niet aanhoren ...

Dat niet alleen, dat zijn echt zo van die flikken waar ik een hekel aan heb... Wat dat hatelijke mens betreft tja, ze doet net alsof ze bij iedere overtreding de wereld red van de ondergang. T zou eerder goed voor de wereld zijn moesten mensen zoals haar onderuit gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
            Dat niet alleen, dat zijn echt zo van die flikken waar ik een hekel aan heb... Wat dat hatelijke mens betreft tja, ze doet net alsof ze bij iedere overtreding de wereld red van de ondergang. T zou eerder goed voor de wereld zijn moesten mensen zoals haar onderuit gaan
            Mja, bij sommige mensen druipt de achterlijkheid eraf hé. Als ze je ooit tegenhoudt, vraag haar eens of ze nu de wereld red van de ondergang? Ik zou haar er ook bij vragen of ze me het artikel van de wet kan geven waarop ze haar verdict over mijn rijstijl baseert, als ze dit niet kan geven is het tegenargument:"Hoe kan jij nu de wet handhaven als je nog niet weet welk artikel en dus ook niet met zekerheid kan zeggen of ze in het wetboek staat?" Die trut moete gewoon onder tafel praten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
              inderdaad, ik zou gewoon doen als die man met zijn X5 maar dan 10 keer erger [als ik gelijk heb (of denk dat ik gelijk heb) dan blijf ik toch koppig doordiscussiëren, ik ben een lastige klant op dat gebied]

(aflevering 9 fragment 1: blijven discussiëren http://www.vtm.be/tv/index_programma...voet_video.htm )

Die hebben zo weinig autotechnische kennis dat als ik tegengehouden word dan zet ik ze toch zeker even voor schut met een technische uitleg waar ze even niet goed van zijn, dan kan ik achteraf toch lachen met die boete, want die 'smallminded' mensen zullen die toch niet laten vallen.
              Die man met z'n X5 heeft dus volkomen gelijk, ik zou op precies dezelfde manier reageren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                Die man met z'n X5 heeft dus volkomen gelijk, ik zou op precies dezelfde manier reageren.
                wie niet, hij deed een veilig inhalmanoeuvre, ik doe dat op net zelfde manier

Comment

• Die met z'n X5 was toch wel redelijk arrogant vond ik, hij zegt bijvoorbeeld dat hij geen overtredingen begaat, en het eerste wat we zien is dat hij een auto rechts voorbijsteekt...

Dan begint hij een uitleg te doen: mijn voertuig laat mij toe om sneller in te halen, ik heb gezien dat u het niet kon zoals ik het kon met mijn wagen dus ik zie niet in...

En dan moet hij nog een taxi betaald krijgen ook

Wat zeker niet wilt zeggen dat ik de politie gelijk geef hè, ik ben er absoluut geen voorstander van, integendeel. Ik vond het gewoon een vrij stomme discussie.
                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                    Die met z'n X5 was toch wel redelijk arrogant vond ik, hij zegt bijvoorbeeld dat hij geen overtredingen begaat, en het eerste wat we zien is dat hij een auto rechts voorbijsteekt...

Dan begint hij een uitleg te doen: mijn voertuig laat mij toe om sneller in te halen, ik heb gezien dat u het niet kon zoals ik het kon met mijn wagen dus ik zie niet in...
                    En dan moet hij nog een taxi betaald krijgen ook

Wat zeker niet wilt zeggen dat ik de politie gelijk geef hè, ik ben er absoluut geen voorstander van, integendeel. Ik vond het gewoon een vrij stomme discussie.
                    rood: sja, ge moet de politie als u mindere blijven beschouwen hé, allez in mijn ogen zijn dat ook maar stom boerekes die misschien wel met hun heel korps tot een iq van 100 kunnen geraken. Dat zijn echt van die mensen die niets in het leven betekenen en zich even eens zwaar willen opstellen, hoewel ze nooit iets betekent hebben. Het klinkt misschien hautaine, maar op die keuterboerkes kijk ik echt neer.

Comment

rood: sja, ge moet de politie als u mindere blijven beschouwen hé, allez in mijn ogen zijn dat ook maar stom boerekes die misschien wel met hun heel korps tot een iq van 100 kunnen geraken. Dat zijn echt van die mensen die niets in het leven betekenen en zich even eens zwaar willen opstellen, hoewel ze nooit iets betekent hebben. Het klinkt misschien hautaine, maar op die keuterboerkes kijk ik echt neer.

hierbij wil ik nog ff toevoegen dat niet alle flikken zo zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                        hierbij wil ik nog ff toevoegen dat niet alle flikken zo zijn
                        ok, 2 op de 1000 zijn mss nog van goede wil, maar het blijven maar randdebielen in mijn ogen

Comment

• Ja amai, uwe nek is niet te schatten vandaag.

Maar als er iets is, naar wie gade bellen de?
                          Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                            Ja amai, uwe nek is niet te schatten vandaag.

Maar als er iets is, naar wie gade bellen de?
                            mja nee, 't is ni over mijne nek, de flikke in Leuven zijn er toch ni als ze nodig zijn en ze schrijven boetes uit om 21u als je vanaf dat uur geen schijf meer moet zetten, sorry, maar zo'n mensen verdienen geen respect van mij. Als er iemand voor je garage geparkeerd staat en je moet dringend weg, mijn moeder is stomatologe en moest een spoedgeval gaan opereren, die flikken zeiden toen dat ze meteen kwamen, ze zijn er uiteindelijk na 3 kwartier doorgekomen, de takeldienst na anderhalf uur, patient heeft de geest gegeven. Eerst kreeg mijn moeder dus een klacht van de familie van de patient tegen haar neergelegd omdat zij zo op haar had laten wachten, uiteindelijk is de schuld doorverwezen naar de politie, een uitspraak in deze zaak is er nu na 3 jaar nog steeds niet.

Comment

• jaja ok, maar dan moogt ge, owv 1 gekend voorval in jouw ogen, de hele politie niet zwart maken he ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                                jaja ok, maar dan moogt ge, owv 1 gekend voorval in jouw ogen, de hele politie niet zwart maken he ...

we leven in een vrij land, dus vrije mening en die mening over politie zal zeker niet snel veranderen, althans zeker niet over die van Leuven en over de agenten van in de zware voet ook niet, want daar waren ook klootzakskes tussen...

Comment

we leven in een vrij land, dus vrije mening en die mening over politie zal zeker niet snel veranderen, althans zeker niet over die van Leuven en over de agenten van in de zware voet ook niet, want daar waren ook klootzakskes tussen...
                                  Conny als grootste voorbeeld.
                                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                                    Conny als grootste voorbeeld.
                                    mja, die 2 daar in menen, diene kale met zijn snorreke en die andere snul die zijn frans amper beheerstte.

Comment

wie niet, hij deed een veilig inhalmanoeuvre, ik doe dat op net zelfde manier
                                      Dan vraagt ons Conny nog:"Hier mag hij voorbijsteken hé"? Je ziet duidelijk de onderbroken witte lijnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ewout_e
                                        Dan vraagt ons Conny nog:"Hier mag hij voorbijsteken hé"? Je ziet duidelijk de onderbroken witte lijnen...
                                        gebrek aan kennis van de wetgeving, weer het bewijs dat je niets moet kunnen om agent te worden enkel mooi op het lijntje kunnen schrijven...

Comment

Inderdaad vrijheid van meninguiting (zolagn die niet discriminerend is op basis van geslacht of afkomst) maar dat heeft nu weinig te maken met het feit dat het niet echt verantwoord is om iedereen over dezelfde kam te scheren.
                                          ** en als we heel eerlijk zijn dan komt jouw mening neer op smaad aan de politie en dat is strafbaar (Art. 276SW : 8 dagen tot 1 maand gevangenis en geldboete van 117 tot 900 euro**

Trouwens in het geval dat jij aanhaalt kon het ook zijn dat ze een dringender oproep kregen eh (zij krijgen van de dispatching ook maar te horen dat er een auto verkeerd staat, en als er dan een accident gebeurt dan heeft dat prioriteit)- let wel op het woord 'kon' het kon ook evengoed zijn dat ze er geen bal om gaven.

Feit is dat er evenveel klootzakken tussen de flikken zitten als er tussen de modale burgers zitten, maar dat is ook geen reden om direct alle burgers over dezelfde kam te scheren.

Comment

Working...
                                          X