Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die afleveringen die nu online staan, zijn dat de laatste afleveringen van die herhalingen?

Comment

• Vandaag was het ook nog een toffe aflevering ! Spijtig ongeval Maar hoe die chauffeur kwam aangereden was ronduit onverantwoord ! Je kan van ver zien dat er blauwe lichten zijn dus systematisch begin je al te vertragen !

En die fordje in de straten van Brugge , Hoe dat hij niet had gezien dat hij gevolgd werd.... !

Comment

• IEPER- De politierechtbank in Ieper heeft vier chauffeurs vrijgesproken die overtredingen hebben begaan met een filmploeg van het VTM-programma "Zware Voet" op de hielen. Volgens de rechter werd het geheim van het gerechtelijk onderzoek in elk van die gevallen geschonden en lieten de politieagenten die de vaststellingen deden, zich misbruiken.

Vier chauffeurs moesten zich in afzonderlijke zaken verantwoorden voor de rechtbank. Ze hadden verkeersovertredingen begaan die waren vastgesteld door middel van een anonieme wagen en snelheidsapparatuur die door VTM of het daaraan verbonden productiehuis ter beschikking werd gesteld.

Volgens de rechter is het geheim van het onderzoek in alle gevallen geschonden. De toestemming van de Ieperse procureur heft dat bezwaar niet op, volgens de rechter. Het parket heeft wel de bevoegdheid om in bepaalde gevallen informatie aan het publiek vrij te geven, maar volgens de rechter valt het tonen van videomateriaal daar buiten. Dat sommige bestuurders geen bezwaar hebben geuit tegen de aanwezigheid van de VTM-ploeg is voor de politierechter evenmin een tegenargument. Er werd geen uitdrukkelijke toestemming gevraagd, merkt hij op.

Volgens de rechter laat de politie zich misbruiken "door een commerciële firma voor wie het enkel om kijkcijfers te doen is". De manier waarop de politie de overtredingen vaststelde, kan voor politierechter Voet niet door de beugel. "Als in dit dossier de vaststellingen voor rechtsgeldig worden aangenomen, dan staat de deur wijd open voor achtervolgingen van verdachten, huiszoekingen en fouilleringen in aanwezigheid van de audiovisuele pers. Hoe ver staan we dan nog af van Amerikaanse televisieprogramma's waarbij dit alles live wordt gefilmd ?" aldus politierechter Voet.

Bron: Het Laatste nieuws

terug wat bleiters in de huishoudens van Anciaux, Landuyt en bij de VTM

Comment

• is die aflevering al geweest van die gast met zijn alfa die boven de 200 gaat en de politie die hem niet meer kan volgen.

geraakt trouwens nog iemand op die zware voet - website?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
            is die aflevering al geweest van die gast met zijn alfa die boven de 200 gaat en de politie die hem niet meer kan volgen.

geraakt trouwens nog iemand op die zware voet - website?
            Eum dat is de laatste ! Ik kijk altij dus ik zal wel vooraf melden welk één ze uitzenden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua
              IEPER- De politierechtbank in Ieper heeft vier chauffeurs vrijgesproken die overtredingen hebben begaan met een filmploeg van het VTM-programma "Zware Voet" op de hielen. Volgens de rechter werd het geheim van het gerechtelijk onderzoek in elk van die gevallen geschonden en lieten de politieagenten die de vaststellingen deden, zich misbruiken.

Vier chauffeurs moesten zich in afzonderlijke zaken verantwoorden voor de rechtbank. Ze hadden verkeersovertredingen begaan die waren vastgesteld door middel van een anonieme wagen en snelheidsapparatuur die door VTM of het daaraan verbonden productiehuis ter beschikking werd gesteld.

Volgens de rechter is het geheim van het onderzoek in alle gevallen geschonden. De toestemming van de Ieperse procureur heft dat bezwaar niet op, volgens de rechter. Het parket heeft wel de bevoegdheid om in bepaalde gevallen informatie aan het publiek vrij te geven, maar volgens de rechter valt het tonen van videomateriaal daar buiten. Dat sommige bestuurders geen bezwaar hebben geuit tegen de aanwezigheid van de VTM-ploeg is voor de politierechter evenmin een tegenargument. Er werd geen uitdrukkelijke toestemming gevraagd, merkt hij op.

Volgens de rechter laat de politie zich misbruiken "door een commerciële firma voor wie het enkel om kijkcijfers te doen is". De manier waarop de politie de overtredingen vaststelde, kan voor politierechter Voet niet door de beugel. "Als in dit dossier de vaststellingen voor rechtsgeldig worden aangenomen, dan staat de deur wijd open voor achtervolgingen van verdachten, huiszoekingen en fouilleringen in aanwezigheid van de audiovisuele pers. Hoe ver staan we dan nog af van Amerikaanse televisieprogramma's waarbij dit alles live wordt gefilmd ?" aldus politierechter Voet.

Bron: Het Laatste nieuws

terug wat bleiters in de huishoudens van Anciaux, Landuyt en bij de VTM
              Natuurlijk was dat voor de kijkcijfers...Maar tegelijkertijd werdt de gewone mens op grote fouten gewezen ! En zo kan je voor elke overtreding een rechtzaak aangaan...

Voorval in het vtm-nieuws getoond. Iemand werd geflitst aan 70 en achteraf heeft hij geweigerd te betalen. Ging hij naar de rechtbank en zei dat de borden slecht zichtbaar waren... Rechter gaf em gelijk en moest niet meer betalen.

Comment

• zo dadelijk zware voet bij vtm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                  zo dadelijk zware voet bij vtm
                  Kunnen we weer van die belachelijke excuses aanhoren, die zijn toch altijd zo grappig.

Comment

• Zalig zo ne john mee zijn bmw

typisch: sexy hemdje, johny e 36 met een zware benzine erin.

Ook wel grappig: de wagen is veel rapper dan de volvo hoor

Comment

• Hihi die flik juist: amai gij riekt lekker ze! - Ja ik ga na de vrouwen

Comment

• haha tis die kerel die zonder rijbewijs rijdt !

Comment

• Die bmw werd vooruitgestuwd door zijn hormonen....

Die tweede begreep ik niet goe... Hij zei ik zag jullie staan...Waarom gaat hij dan in godsnaam nog zo'n toeren gaan uitsteken

Jah dat geel karretje...

Comment

• heb het vandaag niet gans gezien alleen die kerel met zijn autotje en ik citeer de agent "da lijkt op iets wa ge uit uwe neus haalt als ge verkouden zijt"

Comment

• Staan de afleveringen van de zware voet niet meer online ?

www.vtm.be/dezwarevoet
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                Staan de afleveringen van de zware voet niet meer online ?

www.vtm.be/dezwarevoet
                                Nope niet meer online ! Zal iets te maken hebben met die uitsprak zeker voor de privacy of zoiets niet meer verder te schenden?

Comment

• waarom denk ik nu dat die man van de X5 ene van de personen is die deze procedure heeft toegepast?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pj
                                    waarom denk ik nu dat die man van de X5 ene van de personen is die deze procedure heeft toegepast?
                                    Omdat hij de enige was met een "beetje" verstand en wist hoe je die mensen op een "deftige" , "beleefde" manier op hun plaats te zetten.

Comment

• Ik vond de reactie van die man met z'n E het beste
                                      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                                        Ik vond de reactie van die man met z'n E het beste
                                        Hmmm...Kan me niet direct voor de geest halen? Vertel een klein stukje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                                          Hmmm...Kan me niet direct voor de geest halen? Vertel een klein stukje?
                                          die met zijn 320 CDI die alles weglachte en dan zei da em meer schrik voor zijn vrouw dan voor de zwaarheid van de boete had. Die was zalig

Comment

Working...
                                          X