Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pj
    die met zijn 320 CDI die alles weglachte en dan zei da em meer schrik voor zijn vrouw dan voor de zwaarheid van de boete had. Die was zalig
    Ojaa de die Hij bleef maar door jammeren over zijn vrouw

Wacht maar tot ik thuis kom ik ga het weer mogen horen

Comment

• Voor de aflevering van volgende week:

Oorspronkelijk geplaatst door http://www.vtm.be/tv/index_programma_de_zware_voet_aflevering.htm
      "Ze nemen een weg die in het Brugse havengebied ligt, een weg waar alleen bestemmingsverkeer is toegestaan. Er zijn flink wat bochten en er ligt veel modder op het wegdek, maar daar stoort een motorrijder zich niet aan."
      Is dat niet die motorrijder die zei van "en ik heb mij nu nog ingehouden.... ik ga het toch nog doen, zo rap rijden..."? Die vond ik ook wel lachen en dan op 't einde als hij doorgaat, kijkt hij zo nog eens heel goed naar de nummerplaat van de Volvo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
        Voor de aflevering van volgende week:

Is dat niet die motorrijder die zei van "en ik heb mij nu nog ingehouden.... ik ga het toch nog doen, zo rap rijden..."? Die vond ik ook wel lachen en dan op 't einde als hij doorgaat, kijkt hij zo nog eens heel goed naar de nummerplaat van de Volvo.
        de die vind ik minder verantwoord aan 180 op een baantje van 60 die vol lag met zand en dergelijke !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
          de die vind ik minder verantwoord aan 180 op een baantje van 60 die vol lag met zand en dergelijke !
          Het is niet verantwoord om daar zo rap te rijden, dat weet ik ook maar zijn reactie was mij wel bijgebleve

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
            Het is niet verantwoord om daar zo rap te rijden, dat weet ik ook maar zijn reactie was mij wel bijgebleve
            Toen hij die nummerplaat checkte was het wel gieren

Comment

• Vandaag een schitterende aflevering over die gast die de volvo er "lichtjes" afreed Dus even hier gemeld !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                Vandaag een schitterende aflevering over die gast die de volvo er "lichtjes" afreed Dus even hier gemeld !
                Welke auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                  Welke auto?
                  alfa romeo spider of de 156 ? Weet het niet meer precies ..Denk wel de 156...

Comment

• Zware voet is nu bezig op VTM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                      Zware voet is nu bezig op VTM
                      En nu die boer Zalig

Comment

• GWS-066 : als ge diene achter u ziet hangen, slow down

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EYE4U
                          GWS-066 : als ge diene achter u ziet hangen, slow down
                          Rij meer dan 200 met uwe voiture en ge zijt er van verlost

Comment

GWS-066 : als ge diene achter u ziet hangen, slow down
                            Go-With-Slow

Comment

• Kunde natuurlijk ook doen, ma dan pakke ze u aan de volgende afrit.

Tot welke snelheid flitsen eigenlijk flitspalen? Kheb al gehoord 240, 280??
                              Weet iemand da?

Comment

Kunde natuurlijk ook doen, ma dan pakke ze u aan de volgende afrit.

Tot welke snelheid flitsen eigenlijk flitspalen? Kheb al gehoord 240, 280??
                                Weet iemand da?
                                Ik zou zeggen probeer het eens uit ! Denk 200 Omdat je veel meer gaat dat de camera niet genoeg tijd heeft om jou te trekken !

Comment

• Mmm, proberen liever ni. Ma 200 flitsen ze nog zenne.

Comment

• Ik dacht 280, hebben ze toen op Top Gear getest met die Tuscan

Comment

• top gear heeft dat eens getest, denk met een TVR, vanaf 270 zag je'm nietmeer op de foto

of dat tegenwoordig nog zo is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                                        vanaf 270 zag je'm nietmeer op de foto
                                        't Ding flitste niet eens meer

Comment

• Ah ok 270, hopen dat den teller dan correct gaat

Comment

Working...
                                          X