Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oorspronkelijk geplaatst door http://www.vtm.be/tv/index_programma_de_zware_voet_aflevering.htm
"Ze nemen een weg die in het Brugse havengebied ligt, een weg waar alleen bestemmingsverkeer is toegestaan. Er zijn flink wat bochten en er ligt veel modder op het wegdek, maar daar stoort een motorrijder zich niet aan."
Is dat niet die motorrijder die zei van "en ik heb mij nu nog ingehouden.... ik ga het toch nog doen, zo rap rijden..."? Die vond ik ook wel lachen en dan op 't einde als hij doorgaat, kijkt hij zo nog eens heel goed naar de nummerplaat van de Volvo.
Is dat niet die motorrijder die zei van "en ik heb mij nu nog ingehouden.... ik ga het toch nog doen, zo rap rijden..."? Die vond ik ook wel lachen en dan op 't einde als hij doorgaat, kijkt hij zo nog eens heel goed naar de nummerplaat van de Volvo.
de die vind ik minder verantwoord aan 180 op een baantje van 60 die vol lag met zand en dergelijke !
Comment