Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
    40 euro zeker? Voor ieder 20
    Ah, 40euro. Ik heb het programma vanaf dat moment pas gezien en dan nog maar enkele minuten maar het staat toevallig op video dus, morgen de hele aflevering eens bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works

Dat Smartje was toch een Brabus of ben ik mis?
      En die laatste zijn lief Haar gezicht was onbeschrijflijk
      En die jongen die een vriendin/ lief naar de zonnebank bracht . Ja ik mag toch zestig met A é En met welk krot rijd die eigenlijk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
        En die jongen die een vriendin/ lief naar de zonnebank bracht . Ja ik mag toch zestig met A é En met welk krot rijd die eigenlijk !
        die reed met een Yamaha Aerox als ik me niet vergis, vloeistofgekoelde tweetakt motor. rijdt zonder de begrenzing al zo'n 90 km/u.
        maar ja met zo een after market uitlaat erop makkelijk 100 +

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
          Zeiden ze ook hoeveel die jongen moest betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
            Zeiden ze ook hoeveel die jongen moest betalen?
            Boete is €1000 maar de 1e keer moet je maar €250 betalen en de kosten om je brommer weer standaard te zetten door de technische dienst van de politie. De 2e keer bedraagt de boete dan €750 + €1000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie
              die reed met een Yamaha Aerox als ik me niet vergis, vloeistofgekoelde tweetakt motor. rijdt zonder de begrenzing al zo'n 90 km/u.
              maar ja met zo een after market uitlaat erop makkelijk 100 +
              Ik bedoelde met krot... Dat die nie istartte !

Comment

• Ik heb natuurlijk ook gekeken naar de zware voet vorige zaterdag en ik heb iets ontdekt. Op het einde van de zware voet tonen ze altijd een klein fragmentje over de aflevering van volgende week. Vorige zaterdag was dit een fragment over een oranje Golf 4 met op het kofferdeksel " Let's move ". Ik herkende die precies van ergens, ik denk zelfs dat hij ooit eens op de cover van GR8 heeft gestaan enkele jaren geleden. Ik heb eens gezocht in mijn kasten naar het boekje en ja...ik heb het gevonden. Ik heb er wat foto's van genomen, ik ben er niet 100 % zeker van dat het die is van op de zware voet, maar hij leek er toch sterk op. Het kan natuurlijk ook zijn dat er zo nog een getuned golfje rond rijdt met Let's move erop want je kon enkel de achterkant zien op de zware voet. Heeft daar nog iemand op gelet? We zullen het wel zien zaterdag.

Comment

• Comment

• Moeten we volgende zaterdag eens grondig onderzoeken

Comment

• Dat noem ik nu eens een sjiek golfke Hmmm, doet me eraan denken dat ik de aflevering van vorige week nog moet bekijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juweeltje
                        kan je geen filmpjes van zware voet online meer bekijken?????
                        Bij mij is da al 2 jaar zo, tenminste van vorige de reeks, kon je enkel de filmpjes van de reeks daarvoor bekijken, als het dan nog lukte ook ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works
                          Boete is €1000 maar de 1e keer moet je maar €250 betalen en de kosten om je brommer weer standaard te zetten door de technische dienst van de politie. De 2e keer bedraagt de boete dan €750 + €1000
                          Alles boven de 70 km/h is dagvaarding, met 1000 € boete. Alleen al de overtreding " geen geldige verzekering " bedraagt 500 €. Ik heb er ervaring mee . Moet nu 65h gemeenschapswerk gaan doen !

Comment

• Stom dat ge de afleveringen niet meer online kunt bekijken
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                              top gear heeft dat eens getest, denk met een TVR, vanaf 270 zag je'm nietmeer op de foto

of dat tegenwoordig nog zo is...
                              Staat normaal op uw pv tot welke snelheid dat het toestel flitst .. Ik ben 'es geflitst geweest aan 70 in de bebouwde kom, dat spel flitste maar tot 120 per uur, 'k had dus beter dubbel zo snel gereden, en ik was niet gepakt geweest
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron
                                Alles boven de 70 km/h is dagvaarding, met 1000 € boete. Alleen al de overtreding " geen geldige verzekering " bedraagt 500 €. Ik heb er ervaring mee . Moet nu 65h gemeenschapswerk gaan doen !
                                En met een a klasse?

Comment

• Ik lees autocouture.be

Comment

• Ik eis dat de afleveringen online komen.
                                    Al was het maar om de forumleden te plezieren.
                                    anders leggen we het forum plat, want kheb precies wat gemist, tijdens de eerste aflevering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa

Het is wel degelijk die golf die ze morgen in de Zware voet gaan pakken. Heb het zojuist gezien op TV .

Comment

• Derjuist is de Zware voet:

Tis weer, tis weer ...................................... nen BMW

Comment

• Ik heb de sch**t aan de flikken Vanaf nu is het oorlog...

Comment

Working...
                                          X