Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Works
Dat Smartje was toch een Brabus of ben ik mis?
En die laatste zijn lief Haar gezicht was onbeschrijflijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeEn die jongen die een vriendin/ lief naar de zonnebank bracht . Ja ik mag toch zestig met A é En met welk krot rijd die eigenlijk !
maar ja met zo een after market uitlaat erop makkelijk 100 +
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepulturaZeiden ze ook hoeveel die jongen moest betalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cousiedie reed met een Yamaha Aerox als ik me niet vergis, vloeistofgekoelde tweetakt motor. rijdt zonder de begrenzing al zo'n 90 km/u.
maar ja met zo een after market uitlaat erop makkelijk 100 +
Comment
-
Ik heb natuurlijk ook gekeken naar de zware voet vorige zaterdag en ik heb iets ontdekt. Op het einde van de zware voet tonen ze altijd een klein fragmentje over de aflevering van volgende week. Vorige zaterdag was dit een fragment over een oranje Golf 4 met op het kofferdeksel " Let's move ". Ik herkende die precies van ergens, ik denk zelfs dat hij ooit eens op de cover van GR8 heeft gestaan enkele jaren geleden. Ik heb eens gezocht in mijn kasten naar het boekje en ja...ik heb het gevonden. Ik heb er wat foto's van genomen, ik ben er niet 100 % zeker van dat het die is van op de zware voet, maar hij leek er toch sterk op. Het kan natuurlijk ook zijn dat er zo nog een getuned golfje rond rijdt met Let's move erop want je kon enkel de achterkant zien op de zware voet. Heeft daar nog iemand op gelet? We zullen het wel zien zaterdag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WorksBoete is €1000 maar de 1e keer moet je maar €250 betalen en de kosten om je brommer weer standaard te zetten door de technische dienst van de politie. De 2e keer bedraagt de boete dan €750 + €1000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RStop gear heeft dat eens getest, denk met een TVR, vanaf 270 zag je'm nietmeer op de foto
of dat tegenwoordig nog zo is...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment