Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door hanzzz
    Derjuist is de Zware voet:

Tis weer, tis weer ...................................... nen BMW
    ja, het was een 120i. Die had echt een frustrerend rijgedrag. En dan zegt hij 100 keren: ja u heeft gelijk....

En die gehaaste Fiesta daar in Genk was ook pipo!
    Ik rij zo veel keren langs die weg waar hij inhaalde en iedereen weet dat daar maar één rijstrook is en er niet ingehaald mag worden. En dan loog hij ook nog eens.
    "Ja u heeft me laten stoppen omdat ik daar heb ingehaald" en later "Ah, hier mag niet ingehaald worden of wa!?"

Comment

• Ik heb het ook gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
        Ik heb het ook gezien
        Ik ook . Wat me vooral opvalt dat er veel verschillende korte reportages zijn ! Vorig reeks waren voortdurende lange ? Heeft dit iets te betekenen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
          Ik ook . Wat me vooral opvalt dat er veel verschillende korte reportages zijn ! Vorig reeks waren voortdurende lange ? Heeft dit iets te betekenen?
          Ik denk dat dit gedaan is om het seizoen rapper in te korten... het allerlaatste seizoen

Comment

Ik denk dat dit gedaan is om het seizoen rapper in te korten... het allerlaatste seizoen
            weeral ? vorig jaar was het toch de laatste seizoen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
              weeral ? vorig jaar was het toch de laatste seizoen ?
              Ik dacht dat dit nog beelden waren van voor de rechtzaak en dat die daarom nog mochten worden uitgezonden?

Comment

Ik dacht dat dit nog beelden waren van voor de rechtzaak en dat die daarom nog mochten worden uitgezonden?
                Als iemand hier iets weet zeg het dan é

Die mevrouw met haar mistlampen vond ik supergeslaagd !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                  Ik heb de sch**t aan de flikken Vanaf nu is het oorlog...
                  Explain...heb de aflevering spijtiggenoeg gemist

greetz
                  Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Ik erger mij soms mateloos in dat programma. Zoals in vorige aflevering, de manier waarop die kroaat op zijn brommerke aan de kant werd gezet. Die agent zat gewoon op voorhand al te hopen dat zijn vermoeden zou uitkomen en op hét moment, springt hij dan uit die Volvo en rent daar die 3-vaksbaan over, bang dat die gast nog zou ontsnappen.

Comment

• Ik vond vandaag vooral dat gezever over "kijk daar, ne BMW, weeral ne BMW, ne 320!, ne zescilinder, weeral ne BMW, allé laat de BMW toch door,..." irritant

* Ja 't is goed ge hebt honderd! *

Comment

Ik vond vandaag vooral dat gezever over "kijk daar, ne BMW, weeral ne BMW, ne 320!, ne zescilinder, weeral ne BMW, allé laat de BMW toch door,..." irritant

* Ja 't is goed ge hebt honderd! *
                        Ja, het viel precies op dat die agent geen BMW-voorstander was. Dat is blijkbaar de manier van elimineren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N
                          Ja, het viel precies op dat die agent geen BMW-voorstander was. Dat is blijkbaar de manier van elimineren.
                          Ik had wel gedacht dat daar nen andere gast ging uitkomen dan zo ne pé

Comment

Ik had wel gedacht dat daar nen andere gast ging uitkomen dan zo ne pé
                            Jaaa, daar schrok ik ook ff. Ik had daar zo ne jonge kerel verwacht en dan komt daar ne pensioengerechtigde pé uit da ding gestapt.

Maar die vrouw waarbij de mistlichten brandden, ik denk wel dat zij de waarheid sprak en dat die lichten idd nog aanstonden van de avond voordien (alhoewel, is er bij peug. geen verklikker bij het aanlaten van de lichten). En dan die flik die er niet al te happig op was om die mistlichten uit te zetten.

Comment

• Die éne flik bij die laatste BMW was toch ook niet normaal hoor...
                              Een beetje roepen dat mensen die 50 rijden (in de bebouwde kom) uit de baan moeten gaan voor 'hun metingen'
                              En ie kon totaal niet stoppen aan dat verkeerslicht, die Volvo wel, hij niet.
                              Dikke *****.

Comment

• Deze laatste reeks is eigenlijk niet zo bijzonder. Het zijn reportages die al veel vroeger zijn opgenomen, van voor de rechtzaak. Deze reportages waren niet goed genoeg voor het vorige seizoen, wat in feite het laatste seizoen was. Maar om de zendtijd vol te krijgen en door het grote succes van het programma worden deze mindere reportages toch nog in afleveringen gegoten.

Het laatste seizoen valt mij voorlopig tegen vergeleken bij de vorige seizoenen.

Comment

• [QUOTE=bertds]Een beetje roepen dat mensen die 50 rijden (in de bebouwde kom) uit de baan moeten gaan voor 'hun metingen'
                                  QUOTE]

Ze wilden zich eigenlijk inleven in die BMW bestuurder, wat die op dat moment aan het denken was. Volgens mij waren ze er niet ver naast
                                  Ik schrok ook wel ff toen er zo'n ouwe pe in die wagen zat, die kerel had een behoorlijk agressieve rijstijl. Ik denk ook wel dat die Peugeot dat beu was en daarom aan de kant ging.
                                  Hij wist in ieder geval wel goed met de politie om te gaan, altijd gelijk geven en gewoon de boete in ontvangst nemen. Want discussiëren moet je toch niet met die kerels, dat is verspilling van energie.

Die eerste met zijn BMW vond ik echt onnozel, die reed 130 ipv 90 op een 2 vaks baan met gescheiden middenberm. 's Nachts, helemaal alleen!
                                  "Ja meneer, u beseft toch dat dit levensgevaarlijk is?".
                                  Onnozele flik.

En dan die met die getunede Golf had schrik om van een borduurke van 5cm af te rijden, om al die tupperware bazaar niet te beschadigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                                    Ik heb de sch**t aan de flikken Vanaf nu is het oorlog...
                                    ai ai ai wat lees ik hier allemaal
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane
                                      ai ai ai wat lees ik hier allemaal

Nja Hoe zou je zelf zijn als je ten onrechte een boete krijgt? Erg...

Comment

• Freud en Sleeps zijn gisterne geflitst in het terugkomen van de Ring in Nederland!

Comment

• Diene eerste BMW vond ik wel hilarisch. Maar ik ben een voorbeeldig chauffeur. Mijne snelheidsmeter zal kapot zijn, want ik reed zo snel niet.

en dan beboeten ze daar ééne wegens gatplakkerij. en diene dwazen met zijne fiesta, geven ze juist een boete voor over die volle meet te rijden. ipv overdreven snelheid, gatplakkerij, agresief rijgedrag en overschrijden van een volle lijn.
                                          Tja

Comment

Working...
                                          X