Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
    "van bal" zeit em

Flik: Wanneer maken?

woensdagmiddag van bal
    Best wel lollig en dan die vrouw van kan je dat voor éne keer laten ? Meneer had te veel aan boets zeker ?

flik: waar is uw verzekering

paki : dit?

flik : nee , vervallen

en zo maar door tot Ja hier tussen al mijn boets

en dan laten voor één keer . Hoe kwam het eigenlijk dat zijn lichten niet hingen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
      Die met zijn oening golf was wel goe! Die zegt: ik rij met slechte banden rond
      Ik dacht: aah, nu heeft hem het dik aan zijn kl*ten!
      Maar nee, die zeggen daar niks van Dat is normaal ofwa?
      Mjah was ook zo'n dom excuus !

En die duitster ?

hij : mag ik deze beelden dan zal ik mijn advocaat er op zetten !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
        Hoe kwam het eigenlijk dat zijn lichten niet hingen?

Hij had ergens een tijd stil gestaan met z'n vier pinkers op. En is daarna terug vertrokken - met de vier pinkers nog op - en ook z'n lichten vergeten op te zetten

edit: terwijl iemand em via de GSM "de weg aan het wijzen was"

Comment

Hij had ergens een tijd stil gestaan met z'n vier pinkers op. En is daarna terug vertrokken - met de vier pinkers nog op - en ook z'n lichten vergeten op te zetten

Wat wil je hij riijd met een iranees rijbewijs !

Nie gewend zijn dus

Comment

Zonder zwans ik heb dit al eens meegemaakt dat m'n 4-pinkers nog opstonden

Ik sta aan een rood licht en zie in m'n spiegel een vriend aankomen en zet ff m'n 4 pinkers op, komt naast mij staan. We doen een klapke en als't groen is rijden we elks een andere richting uit. Nu...ik dacht dat ik goed genoeg op die knop had geduwd, niet dus
            Ik heb dus een kleine 2 kilometer met 4 pinkers op gereden

Comment

• gij... gij... gij... Pakistaan

Comment

gij... gij... gij... Pakistaan
                . Mss kan je vriend nog komen voor te vertalen

Comment

. Mss kan je vriend nog komen voor te vertalen
                  hohohooo

Comment

hohohooo
                    Vertaal?

Comment

Vertaal?

Hahahaaa

Comment

• Die kerel die zogezegd aan het bellen was (waardoor ie plots uitweek) heeft hem wat zwaar laten doen.
                        Ie kreeg een oproep, maar was ie daarom aan het bellen? Nee.
                        Ik zou van m'n leven die boete (al is het € 50) niet aanvaarden.

Comment

• Heb ook nog eens gekeken naar de zware voet gisteren, het was alweer een serieus tijdje geleden! Wat me opviel is dat ze enkel in het donker nog mensen kunnen pakken, en ook bijna niemand meer die te snel rijdt! Ofwel was het gewoon in deze ene aflevering?
                          Denk dat de meesten al heel wat voorzichtiger zijn geworden met het inhalen van zwarte volvo's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                            Heb ook nog eens gekeken naar de zware voet gisteren, het was alweer een serieus tijdje geleden! Wat me opviel is dat ze enkel in het donker nog mensen kunnen pakken, en ook bijna niemand meer die te snel rijdt! Ofwel was het gewoon in deze ene aflevering?
                            Denk dat de meesten al heel wat voorzichtiger zijn geworden met het inhalen van zwarte volvo's
                            Ze mogen geen snelheidsduivels tonen denk ik !

Comment

Ze mogen geen snelheidsduivels tonen denk ik !
                              Toch wel aangezien die laatste reportage over een jongeman ging die 150 reed waar ie 90 mocht en 120-130 reed waar ie 70 mocht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                Toch wel aangezien die laatste reportage over een jongeman ging die 150 reed waar ie 90 mocht en 120-130 reed waar ie 70 mocht...
                                OMdat hij ietsje zei "gelukkig mogen we toch voor een keer iemand tonen die echt een zware voet heeft"

Het was iets in die aard !

Comment

OMdat hij ietsje zei "gelukkig mogen we toch voor een keer iemand tonen die echt een zware voet heeft"

Het was iets in die aard !
                                  Ja waarschijnlijk moet je u toestemming geven als ze u pakken voor te snel rijden! Dat zou inderdaad een logische verklaring kunnen zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds
                                    Die kerel die zogezegd aan het bellen was (waardoor ie plots uitweek) heeft hem wat zwaar laten doen.
                                    Ie kreeg een oproep, maar was ie daarom aan het bellen? Nee.
                                    Ik zou van m'n leven die boete (al is het € 50) niet aanvaarden.
                                    Vond ik ook .. Ge kunt toch tenminste proberen om die boete niet te krijgen
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Misschien dat ik hier nu op men dak ga krijgen maar ik vind de zware voet een dikke klucht. Om nog maar te zwijgen van die flikken die ze in dat programma tonen. Die twee me die Iranees daar, volgens mij weten die niet wat vriendelijk zijn is. En ja, zelfs al doe je een overtreding, dan nog moet die flik vriendelijk blijven maar het is toch oooh zo makkelijk om de stoere jongen uit te hangen tegen sociaal achterop gestelde mensen, heel chique! En dat vertegenwoordigt ons dan. Trouwens, dieje met zijnen dikke pens zou beter eens wat aan sport doen want als ik ga lopen zal hij me niet kunnen inhalen

Waren dat trouwens niet dezelfden die vorige keer eens voor dat frituur op de uitkijk stonden voor foutparkeerders? Ik geloof het wel hé, nu ja, in ieder geval het zou niets voor mij zijn. Dat van die Duitser was ook wel lichtelijk overdreven. Ja meneer u reed door het rood, hoe zien zij dat? Ik kan me niet voorstellen dat zo een cameraatje echt kan zeggen of hij al op het kruispunt was of niet, dieptezicht? Ik maak me er toch allemaal druk in hoor. Weet niet hoe jullie erover denken maar echt slim zijn die gasten volgens mij niet.

Klein verhaal, mij hebben ze ooit eens tegengehouden met de volvo van de zware voet in erpe mere. Wij waren daar op het industriepark rondjes aan het draaien met de motor. Hielden ze ons daar tegen, ik had me daar een gefrustreerde flik te pakken dat het niet normaal was, vriendelijk man, niet te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audigirl
                                        Misschien dat ik hier nu op men dak ga krijgen maar ik vind de zware voet een dikke klucht. Om nog maar te zwijgen van die flikken die ze in dat programma tonen. Die twee me die Iranees daar, volgens mij weten die niet wat vriendelijk zijn is. En ja, zelfs al doe je een overtreding, dan nog moet die flik vriendelijk blijven maar het is toch oooh zo makkelijk om de stoere jongen uit te hangen tegen sociaal achterop gestelde mensen, heel chique! En dat vertegenwoordigt ons dan. Trouwens, dieje met zijnen dikke pens zou beter eens wat aan sport doen want als ik ga lopen zal hij me niet kunnen inhalen

Waren dat trouwens niet dezelfden die vorige keer eens voor dat frituur op de uitkijk stonden voor foutparkeerders? Ik geloof het wel hé, nu ja, in ieder geval het zou niets voor mij zijn. Dat van die Duitser was ook wel lichtelijk overdreven. Ja meneer u reed door het rood, hoe zien zij dat? Ik kan me niet voorstellen dat zo een cameraatje echt kan zeggen of hij al op het kruispunt was of niet, dieptezicht? Ik maak me er toch allemaal druk in hoor. Weet niet hoe jullie erover denken maar echt slim zijn die gasten volgens mij niet.

Klein verhaal, mij hebben ze ooit eens tegengehouden met de volvo van de zware voet in erpe mere. Wij waren daar op het industriepark rondjes aan het draaien met de motor. Hielden ze ons daar tegen, ik had me daar een gefrustreerde flik te pakken dat het niet normaal was, vriendelijk man, niet te doen
                                        Totally agree.

1 woord: VTM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audigirl
                                          Ja, als je met de moto bent, dan denken vele agenten zeker dat je een crimineel bent en proberen ze je hele motor te onderzoeken of er iets mis mee is.
                                          A Twist of the Wrist

Comment

Working...
                                          X