Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die met zijn oening golf was wel goe! Die zegt: ik rij met slechte banden rond
Ik dacht: aah, nu heeft hem het dik aan zijn kl*ten!
Maar nee, die zeggen daar niks van Dat is normaal ofwa?
Mjah was ook zo'n dom excuus !
En die duitster ?
hij : mag ik deze beelden dan zal ik mijn advocaat er op zetten !
Hoe kwam het eigenlijk dat zijn lichten niet hingen?
Hij had ergens een tijd stil gestaan met z'n vier pinkers op. En is daarna terug vertrokken - met de vier pinkers nog op - en ook z'n lichten vergeten op te zetten
edit: terwijl iemand em via de GSM "de weg aan het wijzen was"
Hij had ergens een tijd stil gestaan met z'n vier pinkers op. En is daarna terug vertrokken - met de vier pinkers nog op - en ook z'n lichten vergeten op te zetten
Zonder zwans ik heb dit al eens meegemaakt dat m'n 4-pinkers nog opstonden
Ik sta aan een rood licht en zie in m'n spiegel een vriend aankomen en zet ff m'n 4 pinkers op, komt naast mij staan. We doen een klapke en als't groen is rijden we elks een andere richting uit. Nu...ik dacht dat ik goed genoeg op die knop had geduwd, niet dus
Ik heb dus een kleine 2 kilometer met 4 pinkers op gereden
Die kerel die zogezegd aan het bellen was (waardoor ie plots uitweek) heeft hem wat zwaar laten doen.
Ie kreeg een oproep, maar was ie daarom aan het bellen? Nee.
Ik zou van m'n leven die boete (al is het € 50) niet aanvaarden.
Heb ook nog eens gekeken naar de zware voet gisteren, het was alweer een serieus tijdje geleden! Wat me opviel is dat ze enkel in het donker nog mensen kunnen pakken, en ook bijna niemand meer die te snel rijdt! Ofwel was het gewoon in deze ene aflevering?
Denk dat de meesten al heel wat voorzichtiger zijn geworden met het inhalen van zwarte volvo's
Heb ook nog eens gekeken naar de zware voet gisteren, het was alweer een serieus tijdje geleden! Wat me opviel is dat ze enkel in het donker nog mensen kunnen pakken, en ook bijna niemand meer die te snel rijdt! Ofwel was het gewoon in deze ene aflevering?
Denk dat de meesten al heel wat voorzichtiger zijn geworden met het inhalen van zwarte volvo's
Die kerel die zogezegd aan het bellen was (waardoor ie plots uitweek) heeft hem wat zwaar laten doen.
Ie kreeg een oproep, maar was ie daarom aan het bellen? Nee.
Ik zou van m'n leven die boete (al is het € 50) niet aanvaarden.
Vond ik ook .. Ge kunt toch tenminste proberen om die boete niet te krijgen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Misschien dat ik hier nu op men dak ga krijgen maar ik vind de zware voet een dikke klucht. Om nog maar te zwijgen van die flikken die ze in dat programma tonen. Die twee me die Iranees daar, volgens mij weten die niet wat vriendelijk zijn is. En ja, zelfs al doe je een overtreding, dan nog moet die flik vriendelijk blijven maar het is toch oooh zo makkelijk om de stoere jongen uit te hangen tegen sociaal achterop gestelde mensen, heel chique! En dat vertegenwoordigt ons dan. Trouwens, dieje met zijnen dikke pens zou beter eens wat aan sport doen want als ik ga lopen zal hij me niet kunnen inhalen
Klein verhaal, mij hebben ze ooit eens tegengehouden met de volvo van de zware voet in erpe mere. Wij waren daar op het industriepark rondjes aan het draaien met de motor. Hielden ze ons daar tegen, ik had me daar een gefrustreerde flik te pakken dat het niet normaal was, vriendelijk man, niet te doen
Misschien dat ik hier nu op men dak ga krijgen maar ik vind de zware voet een dikke klucht. Om nog maar te zwijgen van die flikken die ze in dat programma tonen. Die twee me die Iranees daar, volgens mij weten die niet wat vriendelijk zijn is. En ja, zelfs al doe je een overtreding, dan nog moet die flik vriendelijk blijven maar het is toch oooh zo makkelijk om de stoere jongen uit te hangen tegen sociaal achterop gestelde mensen, heel chique! En dat vertegenwoordigt ons dan. Trouwens, dieje met zijnen dikke pens zou beter eens wat aan sport doen want als ik ga lopen zal hij me niet kunnen inhalen
Klein verhaal, mij hebben ze ooit eens tegengehouden met de volvo van de zware voet in erpe mere. Wij waren daar op het industriepark rondjes aan het draaien met de motor. Hielden ze ons daar tegen, ik had me daar een gefrustreerde flik te pakken dat het niet normaal was, vriendelijk man, niet te doen
Ja, als je met de moto bent, dan denken vele agenten zeker dat je een crimineel bent en proberen ze je hele motor te onderzoeken of er iets mis mee is.
Comment