Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
je kunt mss ook je commentaar voor je eigen houden, je bloeddruk zal je prijzen in de hemel. Ofwel doe je dat niet, en word je geprezen in de hel door ons.
Aan jou de keus.
Serieus nu, het feit dat je er kritiek op geeft, dat deert me niet, te snel is immers te snel, maar de manier waarop je dat doet, tjonge jonge. Ge hebt er echt niet veel kaas van gegeten.
Jullie zagen hier als ouwe bomma's over snelheidsovertredingen en diegenen die daar op toe zien.
Ik snap jullie niet.
Hier werden al honderden commentaren volgeluld door mensen die maar 5 of 10 of 20 km/u te snel reden... en iedereen heeft zijn uitvlucht.
Trouwens over kleine verschillen doet niemand extreem, er is altijd veel meer aan de hand in zulk geval.
Volg de regels en dan hoef je hier niet te zagen en te klagen, of doe dat niet en slik dan de gevolgen zonder commentaar !
1) Beleefdheid staat ook niet in uw woordenboek.
2)Iedereen heeft zijn uitvlucht, maar soms rij je zonder erop te letten 5 of 10 km/u te snel en daarom moet je niet als potentïele moordenaar bekeken worden, soms is het beter je ogen op de weg te houden in de plaats van je kilometerteller en dan kan je er al eens per ongeluk over zitten en dan zijn het geen extreme gevallen. Maar is er daarom meer aan de hand? Ik dacht het niet.
3)Geflitst worden omdat ik 10km/u te snel reed, ik zal het betalen en geen komedie maken, maar ik kan er niet tegen dat men me daarom als een crimineel zou bekijken, wat men toch te vaak doet als je naar bvb de zware voet kijkt.
In dat van mij wel, bij jou integendeel.
Ik gebruik geen woorden als lul, moordenaar, boertig, ...
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
2)Iedereen heeft zijn uitvlucht, maar soms rij je zonder erop te letten 5 of 10 km/u te snel en daarom moet je niet als potentïele moordenaar bekeken worden, soms is het beter je ogen op de weg te houden in de plaats van je kilometerteller en dan kan je er al eens per ongeluk over zitten en dan zijn het geen extreme gevallen. Maar is er daarom meer aan de hand? Ik dacht het niet..
Wie zegt dat hier van die potentiële moordenaar ? NIEMAND, behalve de flauwe commentatoren zelf hier in dit topic ! Men legt die woorden in de mond van de presentator van De Zware Voet, die deze woorden nog nooit heeft gebruikt in die context, dus laat ons even correct wezen !
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
3)Geflitst worden omdat ik 10km/u te snel reed, ik zal het betalen en geen komedie maken, maar ik kan er niet tegen dat men me daarom als een crimineel zou bekijken, wat men toch te vaak doet als je naar bvb de zware voet kijkt..
Nogmaals , wie zegt dit ??? Leg toch niemand woorden in de mond die niemand gezegd heeft in dat programma !!! Het zijn verdorie jullie zelf hier op het forum die die woorden gebruiken en zichzelf in dat schuifje plaatsen!!!
Als dat lullige comments zijn, dan begrijp ik het niet meer.
Het zijn jullie die de presentator van een programma een lul noemen en hem woorden in de mond leggen die hij niet gezegd heeft. Dat zijn pas lullige comments.
Ik kom gewoon op voor eerlijkheid in doen en laten, en dat is niet wat hier gebeurt, integendeel.
En noem me dan maar wat je wil, maar als je hier zulke praktijken goedkeurt, dan is dat jouw zaak, ik denk er het mijne van !
Jullie zagen hier als ouwe bomma's over snelheidsovertredingen en diegenen die daar op toe zien.
Ik snap jullie niet.
Hier werden al honderden commentaren volgeluld door mensen die maar 5 of 10 of 20 km/u te snel reden... en iedereen heeft zijn uitvlucht.
Trouwens over kleine verschillen doet niemand extreem, er is altijd veel meer aan de hand in zulk geval.
Volg de regels en dan hoef je hier niet te zagen en te klagen, of doe dat niet en slik dan de gevolgen zonder commentaar !
Het feit dat er hier zoveel "zagen" over snelheidsovertredingen, flitsflikkers etc... komt mss doordat de meesten hier stillekes aan dik gefrustreerd worden door het verkeersbeleid en aanvoelen dat het al lang niet meer over veiligheid gaat maar pure geldklopperij is.
Het feit dat er hier zoveel "zagen" over snelheidsovertredingen, flitsflikkers etc... komt mss doordat de meesten hier stillekes aan dik gefrustreerd worden door het verkeersbeleid en aanvoelen dat het al lang niet meer over veiligheid gaat maar pure geldklopperij is.
Die zogenaamde geldklopperij is wat de meesten wat trager doet rijden.
De deze week gepubliceerde sterke daling van de ongevalcijfers liegt er anders ook niet om. Het gaat dus wel degelijk wel over veiligheid. Want moesten die boetes er niet zijn , men zou nogal doorduwen...
De deze week gepubliceerde sterke daling van de ongevalcijfers liegt er anders ook niet om. Het gaat dus wel degelijk wel over veiligheid. Want moesten die boetes er niet zijn , men zou nogal doorduwen...
1. Ik kijk altijd naar Top Gear, dus je denkt verkeerd. Trouwens daar wordt niet gelachen met snelheidsbeperkingen : als ze willen doorvlammen doen ze dat op een circuit, of op een vliegveld.
2. Dat het aantal verkeersdoden evenredig stijgt met het aantal flitspalen is natuurlijk pure nonsens.
3. Leer eens schrijven in een correcte spelling en zonder dt-fouten
ja oke rob....
met een cammionette moet je afstand houden he, zeker aan de lichten, das een voorzienbaar risico en heeft niets met ervaring te maken dan wel met slapen achter het stuur
1. Ik kijk altijd naar Top Gear, dus je denkt verkeerd. Trouwens daar wordt niet gelachen met snelheidsbeperkingen : als ze willen doorvlammen doen ze dat op een circuit, of op een vliegveld.
2. Dat het aantal verkeersdoden evenredig stijgt met het aantal flitspalen is natuurlijk pure nonsens.
3. Leer eens schrijven in een correcte spelling en zonder dt-fouten
ah man toch uit da nieuwsrubriekske blijkt toch zeer duidelijk dat ze het nie echt vr flitstoestanden en milieunormen hebben, kheb het hier nog op video staan dat ze werkelijk zeggen het aantal flitspalen ging met zoveel procent de hoogte in het aantal verkeersslachtoffers met zoveel procent... En wat da doorvlammen op een circuit betreft als ze een race houden van om ter eerst naar da punt bv met dienen slr of met diene Ferrari 612 Scaglietti werd er ook wel doorgevlamd hoor.
Wat die spelling betreft heef ik u es groot gelijk zie... en ik doe in het vervolg mn best om zo correct mogelijk te schrijven.
Ik heb er iets van gehoord op het nieuws. Heeft men daarbij ook aangetoond dat er een oorzakelijk verband is tussen die daling van de ongevalcijfers en het feit dat er meer flitspalen en hoge boetes zijn?
Of is het zo'n conclusie zoals die in Top Gear? Het ene fenomeen doet zich meer voor, het andere ook, dus gaan we er zelf een mogelijke (maar waarschijnlijk verkeerde) link tussen leggen.
er wordt trager gereden, in de bebouwde kom, op autosnelwegen en op secundaire wegen, elke chauffeur met een palmares van meer dan 10 jaar zal dat beamen
Waarschijnlijk zal het aantal gewonden en doden in het verkeer zo drastisch gedaald zijn door de hogere boetes en vooral door de vele heisa die er over gemaakt wordt.
Ik rij min. een 500 tal km per week met de auto er zijn veel plaatsen waar ik sneller rij dan er staat aangegeven, op plaatsen waar er volk is pas ik mn rijstijl aan. Ik heb nog geen ongeluk gehad en ik heb niet het gevoel van ooit al iemand in gevaar gebracht te hebben tijdens dat ik te snel reed. Ik ben zelfs nog nooit geflitst ( ik wil alle knipperaars bij deze bedanken ). Dus zeggen dat mensen die wat te snel rijden doodrijders zijn en dat de verkeersboetes niet hoog genoeg zijn vind ik sterk overdreven.
Dat is het laatste wat ik er nog over heb gezegd, we kunnen zo nog een eeuwigheid bezig blijven en het zou alleen maar meer frustraties opleveren...
Mss nog een klein ding om af te ronden: ik ben wielrenner en zit dus heel wat uren op mn fiets en ik ben al heel wat meer in gevaar gebracht dan bejaarden met een veel te dikke mercedes dan door mensen die 10 per uur te snel rijden.
...zal ik overal 10 per uur trager rijden, met de schrik dat er iets aan m'n zuur verdiende voiture zou gebeuren. En moest ik weten dat m'n zoon dat niet zou doen... awel tzou zijnen besten dag niet zijn.
Comment