Is fietsen zonder handen = boete??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nlsIs fietsen zonder handen = boete??
Comment
-
Ik weet niet of het hier al gezegd is, maar ik wou nog ff iets kwijt over dat programma.
Als ik me niet vergis presenteerde die kerel ook autowereld ofzo, waarin hij vol lof sprak over wagens die in x sec naar 100 trokken, en dat ze toch wel snedig door de bochten gaan, en een topsnelheid hebben van 2xx etc
Om dan in een ander programma te gaan kwebbelen hoe levensgevaarlijk het wel niet is om 's nachts 75 te rijden waar je 50 mag en van die dingen.
Hypocrisie troef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk BerichtenIk dacht dat ik ze had gezien in Waregem vandaag. Ben wel niet zeker want men passagier zei het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis presenteerde die kerel ook autowereld ofzo, waarin hij vol lof sprak over wagens die in x sec naar 100 trokken, en dat ze toch wel snedig door de bochten gaan, en een topsnelheid hebben van 2xx etc
Om dan in een ander programma te gaan kwebbelen hoe levensgevaarlijk het wel niet is om 's nachts 75 te rijden waar je 50 mag en van die dingen.
Hypocrisie troef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenLos van het feit of 'ie daar presenteerde of niet, met 500pk kan je evengoed de verkeersregels respecteren, toch? Misschien is het gat in mijn geheugen al te groot, maar Dany Verstraeten presenteerde dat programma, daarna Kris Wauters. Marc Geenen werkte zeker mee, maar dan eerder voor de "voice overs", of trad sporadisch op de voorgrond bij een test (over motoren).
Indd, voice overs. Da's quasi hetzelfde he
En je kan indd met een 500 PK wagen de regels respecteren, daar gaat het 'm toch niet om?
Vind je het dan niet hypocriet dat o.a. op die beelden je auto's gegarandeerd te snel ziet rijden, bochten met piepende banden nemen, de presentator opscheppen over de acceleratie tot 100, de topsnelheid (in 120 België)........om dan op de zware voet diezelfde kerel de minste overtreding te horen beschimpen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVind je het dan niet hypocriet dat o.a. op die beelden je auto's gegarandeerd te snel ziet rijden, bochten met piepende banden nemen, de presentator opscheppen over de acceleratie tot 100, de topsnelheid (in 120 België)........om dan op de zware voet diezelfde kerel de minste overtreding te horen beschimpen..., weliswaar op afgezonderde weggetjes, maar daarom mag het idd nog niet. Ik heb bij de Zware Voet -raar genoeg- nooit het gevoel gehad dat ze de snelrijders viseerden, eerder de mensen die zich roekeloos in het verkeer verplaatsen. De bebouwde kom is ook een heilig stukje grond waar ze je niet graag te snel zien rijden, maar daarbuiten viel het -vond ik- wel mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenJe hebt daar zeker een punt, die kerels reden soms op de limiet met hun 1.6 diesels, weliswaar op afgezonderde weggetjes, maar daarom mag het idd nog niet. Ik heb bij de Zware Voet -raar genoeg- nooit het gevoel gehad dat ze de snelrijders viseerden, eerder de mensen die zich roekeloos in het verkeer verplaatsen. De bebouwde kom is ook een heilig stukje grond waar ze je niet graag te snel zien rijden, maar daarbuiten viel het -vond ik- wel mee.
Ochja, viseren, misschien overdreef ik een beetje. Gewoon de woordkeuze stoorde mij soms...
Een chauffeur die naar de 160 "stormt" of de chauffeur "gaat er als een speer vandoor", van die dingen. Eigenlijk ergerde ik mij aan dat hele programma, in het bijzonder aan die 2 flikken die Marijn De Valck eens tegenhielden, zo'n ouwere pé en een irritant vrouwmens. Mijn god wat heb ik me aan die 2 geërgerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenWagen, nr-plaat, waar juist ?
Comment
-
Zware voet is fake. Of toch stukken allesinds.
Zijn hier ongeveer 2 maanden geleden in de wijk geweest. Was gaan wandelen met de hond. Passeert er eerst nen auto redelijk vlug met daarachter nen blauwe volvo. Auto wordt aan de kant gezet. Die gast heeft ongeveer 10 keer in en uit moeten stappen voor de camera. Putain man ik weet niet hoor. Plots zei die cameraman stop moet opnieuw gedaan worden. Ik vraag mij af of ik in staat zou zijn om dat nog is ff 10 keer te gaan doen.
Volgens mij was dat redelijk fake.
Nu ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk BerichtenZware voet is fake. Of toch stukken allesinds.
Zijn hier ongeveer 2 maanden geleden in de wijk geweest. Was gaan wandelen met de hond. Passeert er eerst nen auto redelijk vlug met daarachter nen blauwe volvo. Auto wordt aan de kant gezet. Die gast heeft ongeveer 10 keer in en uit moeten stappen voor de camera. Putain man ik weet niet hoor. Plots zei die cameraman stop moet opnieuw gedaan worden. Ik vraag mij af of ik in staat zou zijn om dat nog is ff 10 keer te gaan doen.
Volgens mij was dat redelijk fake.
Nu ja
Aan mij zouden ze het in ieder geval niet moeten vragen om 10 keer uit te stappen. Geef me gewoon de boete, maak me onherkenbaar en laat me voor de rest met rust! Al denk ik niet dat ze me ooit aan de kant zouden zetten, gekke dingen zie je me niet doen op de weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenIs het niet zo dat je mag kiezen in het programma komen en die mannen je boete laten betalen of niet in programma komen en zelf moeten betalen.
Fuck, waarom rijdt die kerel hier nooit rond!
Kheb ze 1 keer achter mij aangehad in het terugkeren van de kust via de N49, en toen werden we gelukkig van de linkerstrook verbannen door een Q7 die iets sneller was dan de slOpel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Fuck, waarom rijdt die kerel hier nooit rond!
Kheb ze 1 keer achter mij aangehad in het terugkeren van de kust via de N49, en toen werden we gelukkig van de linkerstrook verbannen door een Q7 die iets sneller was dan de slOpel
Comment
Comment