Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is fietsen zonder handen = boete??
    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
      Is fietsen zonder handen = boete??
      idd, geven ze boetes voor, heb er zelf in Leuven ook al een voor gehad. Eigenlijk kan ik het wel begrijpen, stel er komt uit een zijstraat een wagen gereden en jij bent zonder handen aan het fietsen, dan zal je reactietijd veel langer zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
        ik dacht 50€ voor het niet bijhebben van papieren en 50€ voor sms'en
        Yep voor die redens kreeg hij een boete maar voor zonder handen ! En dat zou idd ook wel eens een zware boete mogen zijn van 175 pleuro i.p.v. 50

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
          Yep voor die redens kreeg hij een boete maar voor zonder handen ! En dat zou idd ook wel eens een zware boete mogen zijn van 175 pleuro i.p.v. 50
          50 EUR lijkt mij meer dan genoeg
          nls2000

Comment

• Ik dacht dat ik ze had gezien in Waregem vandaag. Ben wel niet zeker want men passagier zei het.

Comment

• Ik weet niet of het hier al gezegd is, maar ik wou nog ff iets kwijt over dat programma.

Als ik me niet vergis presenteerde die kerel ook autowereld ofzo, waarin hij vol lof sprak over wagens die in x sec naar 100 trokken, en dat ze toch wel snedig door de bochten gaan, en een topsnelheid hebben van 2xx etc

Om dan in een ander programma te gaan kwebbelen hoe levensgevaarlijk het wel niet is om 's nachts 75 te rijden waar je 50 mag en van die dingen.

Hypocrisie troef

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
                Ik dacht dat ik ze had gezien in Waregem vandaag. Ben wel niet zeker want men passagier zei het.
                Wagen, nr-plaat, waar juist ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Als ik me niet vergis presenteerde die kerel ook autowereld ofzo, waarin hij vol lof sprak over wagens die in x sec naar 100 trokken, en dat ze toch wel snedig door de bochten gaan, en een topsnelheid hebben van 2xx etc

Om dan in een ander programma te gaan kwebbelen hoe levensgevaarlijk het wel niet is om 's nachts 75 te rijden waar je 50 mag en van die dingen.

Hypocrisie troef
                  Los van het feit of 'ie daar presenteerde of niet, met 500pk kan je evengoed de verkeersregels respecteren, toch? Misschien is het gat in mijn geheugen al te groot, maar Dany Verstraeten presenteerde dat programma, daarna Kris Wauters. Marc Geenen werkte zeker mee, maar dan eerder voor de "voice overs", of trad sporadisch op de voorgrond bij een test (over motoren).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Los van het feit of 'ie daar presenteerde of niet, met 500pk kan je evengoed de verkeersregels respecteren, toch? Misschien is het gat in mijn geheugen al te groot, maar Dany Verstraeten presenteerde dat programma, daarna Kris Wauters. Marc Geenen werkte zeker mee, maar dan eerder voor de "voice overs", of trad sporadisch op de voorgrond bij een test (over motoren).

Indd, voice overs. Da's quasi hetzelfde he

En je kan indd met een 500 PK wagen de regels respecteren, daar gaat het 'm toch niet om?

Vind je het dan niet hypocriet dat o.a. op die beelden je auto's gegarandeerd te snel ziet rijden, bochten met piepende banden nemen, de presentator opscheppen over de acceleratie tot 100, de topsnelheid (in 120 België)........om dan op de zware voet diezelfde kerel de minste overtreding te horen beschimpen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Vind je het dan niet hypocriet dat o.a. op die beelden je auto's gegarandeerd te snel ziet rijden, bochten met piepende banden nemen, de presentator opscheppen over de acceleratie tot 100, de topsnelheid (in 120 België)........om dan op de zware voet diezelfde kerel de minste overtreding te horen beschimpen...
                      Je hebt daar zeker een punt, die kerels reden soms op de limiet met hun 1.6 diesels , weliswaar op afgezonderde weggetjes, maar daarom mag het idd nog niet. Ik heb bij de Zware Voet -raar genoeg- nooit het gevoel gehad dat ze de snelrijders viseerden, eerder de mensen die zich roekeloos in het verkeer verplaatsen. De bebouwde kom is ook een heilig stukje grond waar ze je niet graag te snel zien rijden, maar daarbuiten viel het -vond ik- wel mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                        Je hebt daar zeker een punt, die kerels reden soms op de limiet met hun 1.6 diesels , weliswaar op afgezonderde weggetjes, maar daarom mag het idd nog niet. Ik heb bij de Zware Voet -raar genoeg- nooit het gevoel gehad dat ze de snelrijders viseerden, eerder de mensen die zich roekeloos in het verkeer verplaatsen. De bebouwde kom is ook een heilig stukje grond waar ze je niet graag te snel zien rijden, maar daarbuiten viel het -vond ik- wel mee.

Ochja, viseren, misschien overdreef ik een beetje. Gewoon de woordkeuze stoorde mij soms...

Een chauffeur die naar de 160 "stormt" of de chauffeur "gaat er als een speer vandoor", van die dingen. Eigenlijk ergerde ik mij aan dat hele programma, in het bijzonder aan die 2 flikken die Marijn De Valck eens tegenhielden, zo'n ouwere pé en een irritant vrouwmens. Mijn god wat heb ik me aan die 2 geërgerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                          Wagen, nr-plaat, waar juist ?
                          Zou ik begod niet weten. Ik dacht iets met een P. Maar ben totaal niet zeker.

Comment

• Zware voet is fake. Of toch stukken allesinds.
                            Zijn hier ongeveer 2 maanden geleden in de wijk geweest. Was gaan wandelen met de hond. Passeert er eerst nen auto redelijk vlug met daarachter nen blauwe volvo. Auto wordt aan de kant gezet. Die gast heeft ongeveer 10 keer in en uit moeten stappen voor de camera. Putain man ik weet niet hoor. Plots zei die cameraman stop moet opnieuw gedaan worden. Ik vraag mij af of ik in staat zou zijn om dat nog is ff 10 keer te gaan doen.
                            Volgens mij was dat redelijk fake.
                            Nu ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrifan Bekijk Berichten
                              Zware voet is fake. Of toch stukken allesinds.
                              Zijn hier ongeveer 2 maanden geleden in de wijk geweest. Was gaan wandelen met de hond. Passeert er eerst nen auto redelijk vlug met daarachter nen blauwe volvo. Auto wordt aan de kant gezet. Die gast heeft ongeveer 10 keer in en uit moeten stappen voor de camera. Putain man ik weet niet hoor. Plots zei die cameraman stop moet opnieuw gedaan worden. Ik vraag mij af of ik in staat zou zijn om dat nog is ff 10 keer te gaan doen.
                              Volgens mij was dat redelijk fake.
                              Nu ja
                              Zeker dat ze aan het filmen waren voor de zware voet?
                              Aan mij zouden ze het in ieder geval niet moeten vragen om 10 keer uit te stappen. Geef me gewoon de boete, maak me onherkenbaar en laat me voor de rest met rust! Al denk ik niet dat ze me ooit aan de kant zouden zetten, gekke dingen zie je me niet doen op de weg

Comment

• Mij mogen ze zo herkenbaar als wat maken...maar dan zien ze mij wel terug in de rechtbank

Comment

• Is het niet zo dat je mag kiezen in het programma komen en die mannen je boete laten betalen of niet in programma komen en zelf moeten betalen.

Comment

• Als dat zo is ga ik wel ff overal op topsnelheid rijden als ze achter me zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                                      Is het niet zo dat je mag kiezen in het programma komen en die mannen je boete laten betalen of niet in programma komen en zelf moeten betalen.

Fuck, waarom rijdt die kerel hier nooit rond!

Kheb ze 1 keer achter mij aangehad in het terugkeren van de kust via de N49, en toen werden we gelukkig van de linkerstrook verbannen door een Q7 die iets sneller was dan de slOpel

Comment

• Rijbewijs moet je wel nog zelf afgeven en er zal ook wel een limietbedrag opstaan. Maar het is toch logisch dat ze betalen acteurs moeten ze ook betalen en wie wil nu dat hij zo op tv komt zonder er iets in de plaats komt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Fuck, waarom rijdt die kerel hier nooit rond!

Kheb ze 1 keer achter mij aangehad in het terugkeren van de kust via de N49, en toen werden we gelukkig van de linkerstrook verbannen door een Q7 die iets sneller was dan de slOpel
                                          Was ooit voor ne auto aant rijden tegen gesapig tempo. Ik draai een straat in kerel gaat rechtdoor. Tijdje later zie ik op TV dat die kerel 500m verder moeten stoppen is

Comment

Working...
                                          X