Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was ooit voor ne auto aant rijden tegen gesapig tempo. Ik draai een straat in kerel gaat rechtdoor. Tijdje later zie ik op TV dat die kerel 500m verder moeten stoppen is
Ik was al heel de tijd 160-170 aan het rijden (tis te zeggen, gewoon planken na elk licht en zover mogelijk doortrekken) twas toch lege baan, en plots stop ik aan de lichten, maar aangezien er niemand staat, komt links van mij een Q7 staan. Licht springt op groen, beiden vertrekken volle gaas, gevolgd door volvo break, en paar km later stonden ze op de pechstrook. Was in de buurt van die tunnel daar (zelzate zeker) en tegen dat ik op de Ring van Antwerpen was kwam die Q7 weer in mijn gat hangen. Denk dat ie écht haast had
Dat geval in Brugge: ik ken de plaats niet, maar reed die gast nu gevaarlijk?
En maar blijven volgen tot ze nét genoeg hadden om z'n rijbewijs af te nemen...exact 139 gemeten.
En maar blijven volgen tot ze nét genoeg hadden om z'n rijbewijs af te nemen...exact 139 gemeten.
Hypocrisie...*zucht*
Vond ik ook maar erg, ze bleven maar volgen tot het gemiddelde hoog genoeg lag.
Ook de inleiding bij dit stuk klonk als: "gevaarlijke camionette chauffeurs terroriseren de vlaamse wegen" en dan tonen ze een stukje waarbij die gast niet echt gevaarlijk rijdt, enkel te rap...
Hypocrisie...*zucht*
Tijdens die achtervolging heb ik wel bijna geen enkele auto in de buurt gezien. Gevaarlijke snelheden? Perfect mogelijk.
Die johnny's tjah. Ik vond die agent meer een skeve indruk geven van "Ik ben hier alles". Zo afschrijven als doodrijders
ik vond die flikken erg boertig en machtsgeil, zeker dat geval met die 2 tuners.
sommige mensen moeten blijkbaar flik worden om een leven te hebben
wat een verschil met duitsland
gisteren het vlaggen gehad, wat een vriendelijke en begripvolle flikken
en dan als je vertrekt nog horen: "und fahren sie jetzt langsam hé, es gibt noch ein kamera einige km weiter, gute fahrt!"
gisteren het vlaggen gehad, wat een vriendelijke en begripvolle flikken
en dan als je vertrekt nog horen: "und fahren sie jetzt langsam hé, es gibt noch ein kamera einige km weiter, gute fahrt!"
Zo ver moet je het niet eens zoeken. De hollandse politie echt ZO een gasten! Ben eens aangehouden voor een alchol controle. Super vriendelijk.
Mevrouw dit AUB en dat AUB. En mij niet behandelen als een gangster.
en dan nog eens excuseren voor mij voor niks te controleren en bedanken voor mijn begrip.
alhoewel dat ze bij 'Blik op de weg' ook wel eens de grote zeurpiet kunnen uithangen.
aan de andere kant heb ik ze een paar weken geleden een automobilist weten laten gaan die 40 km (120 waar je 80 mag) te hard reed 's nachts op een verlaten baan. Omdat ze het geen gevaarlijk rijgedrag vonden en niet overdreven snel. Dat zie ik hier niet gebeuren.
Comment