Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
    Toen zat ik ook met een lach op mijn gezicht .

Lol dat was echt zalig...

"hiere se 2 jhonny's"
    "haha ja"
    "ene me nen dikke clio"

*ze vertrekken met gierende banden*

"hopla en we zijn vertrokken"

Vond het echt wel armzalig hoe die gast met zijn seat er gewoon naast komt staan, dan door die agent afgesnauwd wordt om aan de kant te gaan staan (daar had hij wel gelijk maar de manier waarop)

Die met zen clio boete en rijbewijs kwijt en die me zen seat gaat vrijuit hoewel ze samen tegen elkaar aan het "racen" waren en vrijwel even snel reden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
      Flikken zijn ook maar vaststellers die kijken of de wet wordt nageleefd. Zij bepalen bvb niet of het rijbewijs wordt ingetrokken, dat doet het parket.

Jij gelooft ook nog in Sinterklaas zeker? Dat "we moeten ff bellen naar het parket want zij beslissen daarover" - zinnetje ben ik zooooo beu. Even de onschuldige Jos gaan uithangen en de schuld bij iemand anders leggen die je nog niet eens in het bijzijn van de "beschuldigde" opbelt.
      Stoer!

Comment

• Al die investeringen in verkeerspolitie en flitspalen en weet ik veel wa. Ze zouden beter een beetje boeven pakken in de plaats. Het is een cliché ik weet het.

Ik begrijp volledig dat de politie moet toezien op de verkeersveiligheid maar iemand pakken omdat hij 20 km/u te rap rijdt moet nu ook niet altijd. En als er dan een gek op de baan is die levensbedreigende manoeuvres doet, durven ze bijna niet eens ingrijpen (hem van de weg rammen ofzo, American-style).

Comment

• als de flikken dan toch persé elke dag enkele boete's willen uitschrijven zouen ze beter de gasten die onnodig links blijven rijden op de autosnelweg beboeten

de laatste tijd kom ik dat meer en meer tegen ...
          links bijna file bij manier van spreken , en op het rechtervak rijdt er niemand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            als de flikken dan toch persé elke dag enkele boete's willen uitschrijven zouen ze beter de gasten die onnodig links blijven rijden op de autosnelweg beboeten

de laatste tijd kom ik dat meer en meer tegen ...
            links bijna file bij manier van spreken , en op het rechtervak rijdt er niemand
            Fokking true! Ik schiet me meer en meer op 't eerste vak om de mannen op 't derde gewoon voorbij te steken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
              Fokking true! Ik schiet me meer en meer op 't eerste vak om de mannen op 't derde gewoon voorbij te steken...
              Das dan 150 euro per auto é.

Nee, ik vind het ook een beetje belachelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                Eén ding blijft wel universeel voor de flikken van alle landen. Bmw moeten we zeker tegenhouden en bekeuren...
                Ahja?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                  vroeger deed ik dat nooit , maar de laatste tijd wel

als je aan 100 per uur moet voortpuffen op het 3de vak als het 1ste leeg is schiet ik mij naar rechts en hup de volledige rij voorbij

Comment

• Daarom is er plaats genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      Al die investeringen in verkeerspolitie en flitspalen en weet ik veel wa. Ze zouden beter een beetje boeven pakken in de plaats. Het is een cliché ik weet het.

Ik begrijp volledig dat de politie moet toezien op de verkeersveiligheid maar iemand pakken omdat hij 20 km/u te rap rijdt moet nu ook niet altijd. En als er dan een gek op de baan is die levensbedreigende manoeuvres doet, durven ze bijna niet eens ingrijpen (hem van de weg rammen ofzo, American-style).

Een politie agnet die een boef in "American style" van de weg duwt, zal het snel mogen gaan uitleggen bij comité P e.d.

Er zijn nu eenmaal prioriteiten, en verkeersveiligheid wordt door de meeste politiezone's als prioriteit beschouwt.

En ja: er moet ook aandacht worden besteed aan criminaliteit.

Vorige week de politie nog nodig gehad, en binnen 20 minuten waren ze ter plaatse, wat ik niet slecht vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                        Een politie agnet die een boef in "American style" van de weg duwt, zal het snel mogen gaan uitleggen bij comité P e.d.

Er zijn nu eenmaal prioriteiten, en verkeersveiligheid wordt door de meeste politiezone's als prioriteit beschouwt.

En ja: er moet ook aandacht worden besteed aan criminaliteit.

Vorige week de politie nog nodig gehad, en binnen 20 minuten waren ze ter plaatse, wat ik niet slecht vind.
                        Niet slecht? Ik vind dat vrij traag. 2 jaar geleden ging ons alarm af, wij stonden in een winkel. Wij kregen telefoon of de politie moest gebeld worden. We zeiden dat de politie mocht afkomen omdat we 30km van huis zaten. Wij zijn dan naar de kassa geweest, aangeschoven, betaald, naar de auto gestapt, 30km gereden langs gewestwegen,... Wij waren er eerder dan de flikken zelf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Niet slecht? Ik vind dat vrij traag. 2 jaar geleden ging ons alarm af, wij stonden in een winkel. Wij kregen telefoon of de politie moest gebeld worden. We zeiden dat de politie mocht afkomen omdat we 30km van huis zaten. Wij zijn dan naar de kassa geweest, aangeschoven, betaald, naar de auto gestapt, 30km gereden langs gewestwegen,... Wij waren er eerder dan de flikken zelf...

Voor een niet dringende oproep op het gewone (niet nood-nummer) nummer?

Comment

• Who cares die flikken moeten daar toch sneller zijn dan u als jij nog fokking 30km moet rijden?!

Het gaat om een alarm dat afgaat hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Who cares die flikken moeten daar toch sneller zijn dan u als jij nog fokking 30km moet rijden?!

Het gaat om een alarm dat afgaat hé.
                              Ik heb het over waarom ik ze nodig had, dat was een niet-dringende oproep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                Voor een niet dringende oproep op het gewone (niet nood-nummer) nummer?
                                Bij ons was dat via de dispatching, dus een dringende oproep op het noodnummer. Dan vind ik het schandalig dat wij daar eerder waren dan hun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                  vroeger deed ik dat nooit , maar de laatste tijd wel

als je aan 100 per uur moet voortpuffen op het 3de vak als het 1ste leeg is schiet ik mij naar rechts en hup de volledige rij voorbij
                                  .

Echt twee weken nog overhoop gelegen met mijn nonkel omdat ik ze arrogante chauffeurs vindt.
                                  De Tante is bang van de vrachtwagens en daarom rijdt zij altijd aan 100 op het derde vak .
                                  Ik zeg dat dat veel gevaarlijker is dan aan 120 op het 2de.

Nu vertrekken wij de laatste week van augustus op reis naar Frankrijk met 2 auto's. De nonkel gaat niet mee maar heeft wel al gezegd dat IK niet sneller dan 100 mag rijden en constant achter haar moet blijven. Echt ik zie dat niet zitten. Zeker omdat we om drie uur s'nachts willen vertrekken.

Ik geef eerlijk toe dat ik dan gewoon in slaap val en nonchalant rijdt. Laat me tuffen aan de toegelaten snelheid en een beetje erboven.
                                  Néé zegt hij dat is slecht voor me auto want me vrouw gaat haar doodrijden ¨*zucht*

Comment

• Als ze zich daarvan gaat doorrijden verdient ze het niet van een rijbewijs te hebben! Als je nu nog zegt het tweede vak, maar het derde!
                                    Oja, vanmorgen van Drongen naar Aalter gereden, redelijk wat kusttoerisme, 't zat goed vol. Linkervak rijdt 105, middenvak 100, ik rechts 120 aant cruisen. Hoeveel keer dat ik geen pharen gezien heb!
                                    Moet je weten dat ik gewoon de autostrade opkwam en gewoon in m'n file bleef rijden! Hebben ze dan echt niet door dat er rechts ook plaats is. Ik word daar ZIEK van!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Bij ons was dat via de dispatching, dus een dringende oproep op het noodnummer. Dan vind ik het schandalig dat wij daar eerder waren dan hun.
                                      Dan zou je idd mogen verwachten dat ze er eerder zijn.

Comment

• Die regel van niet rechts voorbij steken telt die voor alle rijvakken of enkel voor 1 rijvak verder?

Het nut van de regel zien ik in als het 1 rijvak verder is dus als je op het 3e rijvak bent dat er niemand op het 2e u voorbij steekt want mss wil je op dat moment wel terug naar het 2e rijvak gaan ofzo. Maar als iemand op het 3e rijvak rijdt en er steekt iemand die persoon voorbij op het 1e rijvak dan is er een rijvak tussen en hindert die persoon dat voorbij steekt op het 1e rijvak die persoon op het 3e rijvak totaal niet.

Tijdens file mag dat wel. Maar wanneer is het volgens de wet file?

In de bebouwde kom mag je je rijstrook kiezen en moet je niet rechts hangen. Mag je in de bebouwde kom dan ook rechts voorbijsteken? Ik dacht van wel maar veel mensen kijken nogal kwaad en flashen als ik dat doe...

Comment

• Jullie moeten eens naar Spanje komen. Daar wordt zelfs aangeleerd (rijlessen zijn verplicht om je rijbewijs te halen) om niet op het rechterrijvak te rijden op een autoweg met drie rijstroken. Dat is een vak voor vrachtwagens en wanneer er dus geen vrachtwagens rijden is dat rijvak leeg en rijdt iedereen op de twee resterende. Word ik na drie jaar hier nog steeds hopeloos zenuwachtig van...
                                          All'alba vincerò!

Comment

Working...
                                          X