Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyAh ja, ik had een keer gezien op de grote baan Genk-As-Zutendaal-Maasmechelen een kleine Citroën (weet de naam niet) met een snelheid van 200 per uur scheuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyEuh...wat had die A6 precies gedaan?
En dan in de Volvo, zo heel ongeintresseerd: "en dan?", "en dan?", "mag da nie?", "laat mij toch gewoon naar huis rijden"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Die kerel had een pint of 20 op, peis ik. ******zat! Hij reed heel traag, remde "zomaar" op een rechte baan, ging van z'n rijstrook af. Toen hij aan de kant werd gezet, bleef hij tegen 2 per uur doorrijden , dan achterruit met z'n deur open... . Te gek!
En dan in de Volvo, zo heel ongeintresseerd: "en dan?", "en dan?", "mag da nie?", "laat mij toch gewoon naar huis rijden"...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999En was dat ook geen aflevering van vorig jaar: dieje kerel met z'n opgefokt brommerke
Flik: * wat is de reden dat ge zo snel reed? *
Kerel: * anders wordt menne frit die gaan halen ben koud! *
Bleef maar lachen!!!
"mijn frietjes worden koud"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R't Was ook een A8 en hij had ook die typische A8-velgen.
Ik zat me af te vragen of het freud racepreut zijn pa niet was, die heeft identiek dezelfde en woont daar niet ver van maar ja anders had hij t mij al lang verteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Meen je dat nu Zou idd jammer zijn. Moet niet veel van de op sensatie gebouwde VTM-programma's weten, maar de Zware Voet vind ik wel een plezant programma. Allicht omwille van m'n interesses in auto's en alles wat er rond hangt En ook: grappig om zien, maar... liever op een ander dan
Vooral ook die laatste,man man,wat een taaltje..
Die oudere agent denkt ook dat de wereld aan zijn voeten ligt zeker...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaiducDat klopt,maar gisteren zaten er weinig agenten tussen waar ik respect zou voor opbrengen..
Vooral ook die laatste,man man,wat een taaltje..
Die oudere agent denkt ook dat de wereld aan zijn voeten ligt zeker...
en dan nog een agent die volgende week met een fiets zal rijden en die een week of 2 geleden zei "dan heeft marijn de valck PECH ". Wat een rotzak!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Een nieuwe Audi A6 zekers?
Oorspronkelijk geplaatst door AudiboyGoed zo Tigraboy, Je bent stilaan een Audikenner te worden Goe bezig!
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-JanVolgens mij was dat een Audi A8 en gene A6!
Die dikke lichtblokken achteraan gezien?
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitinderdaad!!!! Wat een blunders voor autofreaks ... foei foei foeiOorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Tigraboy terug naar af...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-JanVolgens mij was dat een Audi A8 en gene A6!
Die dikke lichtblokken achteraan gezien?
Het was inderdaad een A8 en géén A6.
Zegt veel over het nieuwe design van Audi, zelfs de meeste autofreaks kunnen ze niet uit elkaar halen ...
Comment
Comment