Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ah ja, ik had een keer gezien op de grote baan Genk-As-Zutendaal-Maasmechelen een kleine Citroën (weet de naam niet) met een snelheid van 200 per uur scheuren.
Dat was die grijze Saxo met blauwe vlammen op, die tijdens de achtervolging plots rechtsomkeer maakte (handrem )
Die kerel had een pint of 20 op, peis ik. ******zat! Hij reed heel traag, remde "zomaar" op een rechte baan, ging van z'n rijstrook af. Toen hij aan de kant werd gezet, bleef hij tegen 2 per uur doorrijden , dan achterruit met z'n deur open... . Te gek!
En dan in de Volvo, zo heel ongeintresseerd: "en dan?", "en dan?", "mag da nie?", "laat mij toch gewoon naar huis rijden"...
Die kerel had een pint of 20 op, peis ik. ******zat! Hij reed heel traag, remde "zomaar" op een rechte baan, ging van z'n rijstrook af. Toen hij aan de kant werd gezet, bleef hij tegen 2 per uur doorrijden , dan achterruit met z'n deur open... . Te gek!
En dan in de Volvo, zo heel ongeintresseerd: "en dan?", "en dan?", "mag da nie?", "laat mij toch gewoon naar huis rijden"...
maakt er daar maar veel meer van en die gast ezo men vrouw kan verder rijden , dan zegt die tegen zen vrouw ge zijt dronken vrouwmens zat er zwaar door en zat zwaar door te slaan
't Was ook een A8 en hij had ook die typische A8-velgen.
inderdaad!!!! Wat een blunders voor autofreaks ... foei foei foei
Ik zat me af te vragen of het freud racepreut zijn pa niet was, die heeft identiek dezelfde en woont daar niet ver van maar ja anders had hij t mij al lang verteld.
Meen je dat nu Zou idd jammer zijn. Moet niet veel van de op sensatie gebouwde VTM-programma's weten, maar de Zware Voet vind ik wel een plezant programma. Allicht omwille van m'n interesses in auto's en alles wat er rond hangt En ook: grappig om zien, maar... liever op een ander dan
Dat klopt,maar gisteren zaten er weinig agenten tussen waar ik respect zou voor opbrengen..
Vooral ook die laatste,man man,wat een taaltje..
Die oudere agent denkt ook dat de wereld aan zijn voeten ligt zeker...
Dat klopt,maar gisteren zaten er weinig agenten tussen waar ik respect zou voor opbrengen..
Vooral ook die laatste,man man,wat een taaltje..
Die oudere agent denkt ook dat de wereld aan zijn voeten ligt zeker...
de grofste is een politieagent voor de regio-ieper. Hij is kaal denk ik.
en dan nog een agent die volgende week met een fiets zal rijden en die een week of 2 geleden zei "dan heeft marijn de valck PECH ". Wat een rotzak!!
Comment