Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
inderdaad!!!! Wat een blunders voor autofreaks ... foei foei foei
Ik zat me af te vragen of het freud racepreut zijn pa niet was, die heeft identiek dezelfde en woont daar niet ver van maar ja anders had hij t mij al lang verteld.
Ik weet het toch niet hoor. Het was niet bepaald iets om fier op te zijn ...
de grofste is een politieagent voor de regio-ieper. Hij is kaal denk ik.
Dat is inderdaad nog is ne klootzak in hart en nieren, diene zou ne zatte beter ne keer opscheppen met zijnen auto want zo'n agenten bezorgen de flikken gewoon een slecht imago
Ik vond die kerel wel schitterend. "Volgens de wet moet een inhaalmanouver zo snel en veilig mogelijk gebeuren en mijn auto laat dat toe".
Het enige wat die flik nog kon uitkramen was dat je niet sneller mocht dan 90. Voor de rest zat hij er maar bij voor spek en bonen.
Die voorliggers reden al 90 dus hij had geen reden om ze in te halen. Dus das geen argument. Hij reed gewoon te snel. punt aan de lijn
Wa me stoorde is da ouwde koppel me hun navigatiesysteem. http://www.vtm.be/tv/index_programma...voet_video.htm
aflevering 2 fragment 3
En die krijgen geen boete terwijl ze eigenlijk meer mensenlevens in gevaar brachten dan sommige personen die te snel rijden. Voor hetzelfde geld vlamt die Volvo erop en sterft die aan zijn verwondingen. Ongehoord noem ik da.
Comment