Oorspronkelijk geplaatst door Pj
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
-
Ik heb ze dus gezien, op het einde zeggen ze erbij dat die gast (met zijn X5) een boete krijgt van 550 tot 2200€. Dus exact evenveel wat die zatlap met zijn Audi zal moeten betalen.
Dat is nu toch niet redelijk. Wat is er gevaarlijk aan 140km/h rijden op een 2 vaks rijbaan met middenberm. Terwijl zatte kl*ten in de bebouwde kern iemand kunnen omver rijden.Last edited by X5; 13/03/2005, 20:41.
Comment
-
heb zo ook is een aflevering gezien waarin iemand (wagen weet ik niet meer, is al een tijdje geleden) tegen 170 op de autostrade reed in heel hevige regen
en een beetje later belle die flikke naart parket en.... die mens moest nie eens zen rijbewijs afgeven. hij zou naar het schijnt een randgeval zijn...
da begrijp ik toch nie ze, daze dan een beetje consequent zijn met hun regels he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prullenbakheb zo ook is een aflevering gezien waarin iemand (wagen weet ik niet meer, is al een tijdje geleden) tegen 170 op de autostrade reed in heel hevige regen
en een beetje later belle die flikke naart parket en.... die mens moest nie eens zen rijbewijs afgeven. hij zou naar het schijnt een randgeval zijn...
da begrijp ik toch nie ze, daze dan een beetje consequent zijn met hun regels he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakEuhm, op een baan waar je 50 mag, een tractor inhalen aan 100 per uur??? Dat is echt wel overdreven! Dan moet je echt niet schrikken als je ineens je rijbewijs kwijt bent. Moest je nog 65 of zo zeggen. Trouwens, hoe rap rijdt een tractor? 25 Ã 40 km/h. Niet meer. Welk excuus heb je dan om 100 te gaan rijden als je maar 50 mag??? Ik rijd ook al eens te snel, maar nu ben je wel ferm aan het overdrijven hoor. Sorry.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzwat ook erg is aan de zware voet is dat er steeds bepaalde rijders worden geviseerd
heeft er ook iemand de commentaar opgemerkt bij die SUV-rijder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prullenbakheb zo ook is een aflevering gezien waarin iemand (wagen weet ik niet meer, is al een tijdje geleden) tegen 170 op de autostrade reed in heel hevige regen
Comment
-
ah, da van da ziek huisdier wist ik nie
ma een gemiddelde van 165 is toch 45 km/u over de limiet en vanaf 40 per uur te snel wordt uw rijbewijs toch afgepakt? of mis ik mij nu helemaal
en als daar dan nog die piek van 170 bij komt...
is het ook niet (maar ben helemaal niet zeker), dat bij regenweer de snelheid aangepast moet worden tot 110?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prullenbakah, da van da ziek huisdier wist ik nie
ma een gemiddelde van 165 is toch 45 km/u over de limiet en vanaf 40 per uur te snel wordt uw rijbewijs toch afgepakt? of mis ik mij nu helemaal
en als daar dan nog die piek van 170 bij komt...
is het ook niet (maar ben helemaal niet zeker), dat bij regenweer de snelheid aangepast moet worden tot 110?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pjheb ik al meegemaakt hoor, ik laat me met mijn TT bij zo'n traktoren vaak ff terugzakken en geef dan gewoon planché, ben ik er rap voorbij en tege dat ik mij terugzet op mijn plaats zit ik rond de 100 hoorDaarbij, 100 in een bebouwde kom is wel veel te veel. Heb ik nog nooit gedaan, denk ik. 165 waar ik maar 90 mocht wel, maar daar staan geen huizen. Grote weg met alleen velden in de omtrek. Ook al wel eens 165 waar ik maar 70 mocht. En daar stonden wel een paar huizen langs de straat, dus dat is zeker niet te verantwoorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDat is dan gewoonweg veel te snel. Mij maak je niet wijs dat zoiets nodig is. Zo snel een tractor voorbij steken, is puur een uitvlucht zoeken om eens goed door te trekken. als die tractor 30 rijdt, en jij 50, ben je er zo voorbij.Daarbij, 100 in een bebouwde kom is wel veel te veel. Heb ik nog nooit gedaan, denk ik. 165 waar ik maar 90 mocht wel, maar daar staan geen huizen. Grote weg met alleen velden in de omtrek. Ook al wel eens 165 waar ik maar 70 mocht. En daar stonden wel een paar huizen langs de straat, dus dat is zeker niet te verantwoorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pjahja, maar 170 was zijn piek, zijn gemiddelde zat op 165 waarbij ze rijbewijs nog niet meteen moge intrekken... plus het lag misschien ook aan een portie menselijkheid omdat die persoon gehaast was om ziek huisdier te verzorgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeweet er nog iemand van die gast die tot het jaar 2038 of zoiets niet meer met de wagen mocht rijdenvind ik ook bijzonder geslaagd vooral omdat die motor begon te roken
Comment
Comment