Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIenee nee ge begrijpt het verkeerd die gast was zijn rijbewijs kwijt tot 2038 ! en die had een ongeval gehad en de zware voet passeerkde toevallig en ze keerden terug en dan reed die gast verder... En dan zaten ze achter hem ! en zette zich aan de kant omdat zijn motor begon te roken Von het wel geslaagd en het was dan nog de auto van zijn vader
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Ik heb die aflevering ook gezien, zenne... . Ik wil al alleen maar zeggen: hoe krijg je begot een rijverbod tot 2038? Dan moette toch al serieuse streken uitgehaald hebben... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Ik heb die aflevering ook gezien, zenne... . Ik wil al alleen maar zeggen: hoe krijg je begot een rijverbod tot 2038? Dan moette toch al serieuse streken uitgehaald hebben... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMGrulezzzda zijn gewone 2.4d
gewone mazoutstoof van 130 pk ja....
die kunnen soms al een mercedes of zo niet volgen op autostrade...
wel jammer : ze zouden hen met een V70R of zo moeten laten rondbollen
En soms al een mercedes niet kunnen volgen, mercedes motoren zijn niet zo tam ofzo zenne, met onze 270CDI wil ik die flikskes gerust ne keer ver achter mij laten zenne, zal met veel overschot lukken.
Comment
-
Ik vraag me soms af:
stel je rijdt met een 996TT, te snel voor onze Belgische wegen, 160 op de autostrade....
Plotseling merk je een flikkenauto achter je.... Je hebt nog 3km autostrade te gaan, en dan moet je de afrit nemen om huiswaarts te keren..... Vervolgens nog zo'n 2km gewestwegen en je bent thuis....
Dan vraag ik me af..... Die kan je toch zonder moeite kwijt spelen... Of veris ik mij?
Vooraleer er een andere patrouille ter plaatse is, of zelfs een helicopter ben je toch al lang je garage ingedoken..., niet?
Ik stel deze vraag maar puur voor de fun... Ik zou er nooit aan denken om de flikken proberen af te schudden.....
Wat denken jullie ervan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911Ik vraag me soms af:
stel je rijdt met een 996TT, te snel voor onze Belgische wegen, 160 op de autostrade....
Plotseling merk je een flikkenauto achter je.... Je hebt nog 3km autostrade te gaan, en dan moet je de afrit nemen om huiswaarts te keren..... Vervolgens nog zo'n 2km gewestwegen en je bent thuis....
Dan vraag ik me af..... Die kan je toch zonder moeite kwijt spelen... Of veris ik mij?
Vooraleer er een andere patrouille ter plaatse is, of zelfs een helicopter ben je toch al lang je garage ingedoken..., niet?
Ik stel deze vraag maar puur voor de fun... Ik zou er nooit aan denken om de flikken proberen af te schudden.....
Wat denken jullie ervan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéDan hebben ze toch al lang uw nummerplaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pjnummerplaat mss wel, maar normaal zoals ik is in de zware voet verstaan had moeten ze 12 seconden meting gedaan hebben hé, dus als ze dan pas achter je komen is het het beste om op de staart van je wagen te stappen en via sluipwegen er vandoor te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pjnummerplaat mss wel, maar normaal zoals ik is in de zware voet verstaan had moeten ze 12 seconden meting gedaan hebben hé, dus als ze dan pas achter je komen is het het beste om op de staart van je wagen te stappen en via sluipwegen er vandoor te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911Hm.... * breekt zijn hersenen......* (verklaar u nader)
En als er enkele wagens tussenrijden zullen ze wel alle moeite doen om uw nummerplaat te zien denk ik. En als ze die nie zien heb je geluk.
Comment
-
En hoe gaan ze dat bewijzen? Waar is die officiele meting?
Als ze je niet meer kunnen zien, hoe gaan ze dan kunnen bewijzen dat jij naar huis bent geraced over dat kleine weggetje. Dan kunnen ze nog een uur later bij je thuis aankomen adhv je nrplaat. Wie gaat zeggen dat jij dat gedaan hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-JanEn hoe gaan ze dat bewijzen? Waar is die officiele meting?
Als ze je niet meer kunnen zien, hoe gaan ze dan kunnen bewijzen dat jij naar huis bent geraced over dat kleine weggetje. Dan kunnen ze nog een uur later bij je thuis aankomen adhv je nrplaat. Wie gaat zeggen dat jij dat gedaan hebt?
Comment
Comment