Vergeet niet dat politieagenten beëdigde ambtenaren zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéAls jij plankgas wegrijd merken ze da toch. En dan denk ik dat je toch eventjes moet langsgaan bij een politierechter. De rechter zal toch 2 politieagenten moeten geloven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PjNu moet jij me dan eens uitleggen waarom ze dan zoveel belang hechten aan de meting gedurende minstens 12s als men achter je rijdt en als je geflitst wordt dat je kan vragen om het ijkingsrapport te zien? Volgens mij kunnen ze dus niet met alleen je plak gaan zeggen dat je 160 reed hoor.
My point is proven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Janals jij het zegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PjNu moet jij me dan eens uitleggen waarom ze dan zoveel belang hechten aan de meting gedurende minstens 12s als men achter je rijdt en als je geflitst wordt dat je kan vragen om het ijkingsrapport te zien? Volgens mij kunnen ze dus niet met alleen je plak gaan zeggen dat je 160 reed hoor.
Maar veelal gaan die 12s-achtervolgingen om de chauffeur duidelijk te maken dat ie te snel reed. En hopelijk trekt hij er dan zijn les uit. Want anders gaan ze zeggen dat het maar 1 seconde was en dat hij of zij anders wel fatsoenlijk rijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de PéKzou het ook niet weten. Onze Belgische ministers hebben nu eenmaal debiele regeltjes.
Maar veelal gaan die 12s-achtervolgingen om de chauffeur duidelijk te maken dat ie te snel reed. En hopelijk trekt hij er dan zijn les uit. Want anders gaan ze zeggen dat het maar 1 seconde was en dat hij of zij anders wel fatsoenlijk rijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-JanJuist weer eens geprobeerd of ik die Z.V. reportages nu kon bekijken en mn pctje wil ze precies niet openen. Ik klik ze aan en voor een secondje verschijnt eventjes een ander venster. kheb mn popupkiller uitgezet en nog werkt het niet.
Comment
-
Ik vind de onmiddellijk inning van het rijbewijs soms een beetje erover hoor. En dat vrachtwagenchauffeurs omdat ze iets te vlug gereden hebben enz. daardoor hun rijbewijs voor onbeperkte duur kwijt zijn gaat mijn petje te boven Iemand die dronken is en nog eens snel gereden heeft met een personenvoertuig is zijn rijbewijs voor een maand kwijt. Ergens zou het toch wel logisch zijn dat die zijn rijbewijs voor onbeperkte duur kwijt is hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoIk vind de onmiddellijk inning van het rijbewijs soms een beetje erover hoor. En dat vrachtwagenchauffeurs omdat ze iets te vlug gereden hebben enz. daardoor hun rijbewijs voor onbeperkte duur kwijt zijn gaat mijn petje te boven Iemand die dronken is en nog eens snel gereden heeft met een personenvoertuig is zijn rijbewijs voor een maand kwijt. Ergens zou het toch wel logisch zijn dat die zijn rijbewijs voor onbeperkte duur kwijt is hé
En ja, je hebt wel gelijk over die dronkaards die te snel rijden dat die voor onbepaalde duur zouden mogen, maar vrachtwagens die tegen hun begrenzer in de bebouwde kom rijden zijn niets beter hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PjDie volvo's van die flikken in de zware voet, zit daar diene T5 motor in of zijn het maar dieselkes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokeHet is een 2.4 benzine! Geen diesel zoals al wordt vermeld! Overigens presteert die niet echt goed in de wagen Een D5 zou zelfs een stuk beter zijn en betaalbaarder!
en freud racepreut heeft dit ook al gedaan zij het wel niet voor zware voet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbitpff het verwondert me sterk hoe daar niet nog eens ne gast met lef is van weg gereden ... een hollander met een M5 heeft het ooit eens geprobeerd in blik op de weg ...
en freud racepreut heeft dit ook al gedaan zij het wel niet voor zware voet.
Er bestaat zoiets als een nummerplaat hé .
Comment
Comment