Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Wat een zeikerds daar zeg
    Die pipo staat met de deur open in het midden van dedoorgang en als ze hem er dan op wijzen ligt 'ie nog dwars ook, politie noemt men dat
    Dat vond ik wel heel grappig. Die Renault rijdt gewoon nog eens door alsof er niets gebeurd was en dan vraag die ook nog es: wie bent u??

Eigenlijk was deze aflevering een grappige.
    Die bestuurder daar van de E! Bleef maar een tijdje doorlachen. Amai, na zo'n rijgedrag nog voor de politie humoristisch zijn. Ik zou gewoon tilt zijn zou de politie mij aangehouden hebben na zo gereden te hebben...
    - Dat meisje daar met haar brommertje was ook grappig
    - Och arm, dat oude mevrouw. Haar fiestlampje deed het niet meer terwijl zij haar dynamo nog niet eens had gezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
      Er bestaat zoiets als een nummerplaat hé .
      tis waar *-) zo klote ambetand fiets en mobelet rulezzz

Comment

• Hehe die vent met zn E320cdi joat met die boete zitk nie zoveel in ma mijn vrouw é meneer. Begon die daar gelijk ja na 25 jr huwelijk... zalig toch. zelfs die flik was mee aant lachen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
          Wat een zeikerds daar zeg
          Die pipo staat met de deur open in het midden van dedoorgang en als ze hem er dan op wijzen ligt 'ie nog dwars ook, politie noemt men dat

Die flik deed wel stoer ze

Hij moet daar toch niet met zijn deur openstaan? Die wagen kon niet door en daardoor stond ie met z'n achterste nog op de rijbaan.. Nogal logisch dat je dan nijdig wordt
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
            Hehe die vent met zn E320cdi joat met die boete zitk nie zoveel in ma mijn vrouw é meneer. Begon die daar gelijk ja na 25 jr huwelijk... zalig toch. zelfs die flik was mee aant lachen.
            Maar die ging wel echt snel, hoor. wat ie allemaal deed op de weg!
            Naar het schijnt heeft die te veel snel gereden in Duitsland (dat normaal geen probleem is, denk 'k in D) en wou het hier eens op de Belgische wegen proberen.

Een verkeerde momentopname

Comment

Hehe die vent met zn E320cdi joat met die boete zitk nie zoveel in ma mijn vrouw é meneer. Begon die daar gelijk ja na 25 jr huwelijk... zalig toch. zelfs die flik was mee aant lachen.
              tjah je heeft geld zat maar je lachtte iets te veel volgens mij van die vrouw was wel geslaagd

Comment

Ik heb moeilijkheden om die vorige afleveringen te bekijken op de vtmwebsite!
                Heeft er nog iemand dit probleem?
                Dat is maar sinds de vorige serie dat het mij al niet meer lukte om dat te doen ... in het begin ging dat nochtans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                  tjah je heeft geld zat maar je lachtte iets te veel volgens mij van die vrouw was wel geslaagd
                  Het was idd een rijke zakenman, denk ik. Geld was voor hem geen probleem, daarom dat hij het hele tijd grappig vond!
                  Ook belde hij op 't einde zijn chauffeur om hem te komen halen...

Maar die E320 vond ik wel een knappe wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                    Het was idd een rijke zakenman, denk ik. Geld was voor hem geen probleem, daarom dat hij het hele tijd grappig vond!

Zo zie je maar dat het "rijk volk" hun gat aan de supperboetes afkuist! Ze lachen er eens mee "Pff, nen dag voor niets gewerkt", das al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                      Zo zie je maar dat het "rijk volk" hun gat aan de supperboetes afkuist! Ze lachen er eens mee "Pff, nen dag voor niets gewerkt", das al.
                      Mjah hebben die boetes dan nog nut ? de overheid gaat zeggen we zullen de boets nog verhogen "het heeft geen effect" en de dupe is de kleine man

Comment

Mjah hebben die boetes dan nog nut ? de overheid gaat zeggen we zullen de boets nog verhogen "het heeft geen effect" en de dupe is de kleine man
                        Inderdaad! Voor een rijk iemand gelijk die man in z'n E: 550 tot 2750 euro hij lacht ermee. Een gewoon gezin met twee gemiddelde inkomens komt in de problemen... .

Comment

Inderdaad! Voor een rijk iemand gelijk die man in z'n E: 550 tot 2750 euro hij lacht ermee. Een gewoon gezin met twee gemiddelde inkomens komt in de problemen... .
                          wel goed dat ze dat eens toonden... Maar toch heb ik me bedenkingen erbij een groter effect denk ik een inbeslag name van wagen...

Comment

wel goed dat ze dat eens toonden... Maar toch heb ik me bedenkingen erbij een groter effect denk ik een inbeslag name van wagen...
                            Bwa, die hebben meestal nog wel een stuk of vijf andere wagens waar ze kunnen over beschikken

Comment

Bwa, die hebben meestal nog wel een stuk of vijf andere wagens waar ze kunnen over beschikken
                              of in een cel opsluiten ik weet geen oplossingen niet meer denk gewoon de prijsklasses per groep van inkomen indelen denk dat dat beter is

Comment

in beslag name wagen, dat kunnen ze niet maken hé, er is nog steeds geen wet die je verbied om je wagen door chauffeur te laten besturen omdat je rijbewijs ingetrokken is hé. Mijn vader heeft het zelf ook eens 3 maand voorgehad en die was blij genoeg dat hij chauffeur had om hem rond te voeren dan zenne.

Comment

of in een cel opsluiten ik weet geen oplossingen niet meer denk gewoon de prijsklasses per groep van inkomen indelen denk dat dat beter is
                                  Eigenlijk wel! Maar ja, dan gaan de rijken weer van de daken roepen dat da onrechtvaardig is en wat weet ik allemaal... het is een straatje zonder einde, die hetze rond de verkeersboetes

Comment

Eigenlijk wel! Maar ja, dan gaan de rijken weer van de daken roepen dat da onrechtvaardig is en wat weet ik allemaal... het is een straatje zonder einde, die hetze rond de verkeersboetes
                                    de boetetarieven moeten niet wijzigen, de snelheidslimieten op de snelwegen moeten opgetrokken worden en dan is er geen probleem meer hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy

Maar die E320 vond ik wel een knappe wagen
                                      Zijn chauffeur?

Het is toch ongelooflijk hoe snel mensen allerlei conclusies beginnen te trekken zoals:

'hij heeft toch geld genoeg', 'een dagje werken en het is vergeten', 'geld was geen probleem', ...

Geld uitgeven is voor iedere normale mens een probleem, en dan zeker aan de staat. Zijn lach was voor mij slechts een façade.

En hij belde 'een' chauffeur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pj
                                        de boetetarieven moeten niet wijzigen, de snelheidslimieten op de snelwegen moeten opgetrokken worden en dan is er geen probleem meer hé
                                        Dat is één van de verstandigste uitspraken die ik vanavond al gehoor heb

Jij moest minister van verkeer worden, Pj

Comment

Het is waar Oohja vraag me soms af waarom een zware wagen nog kopen ? ge mag toch niet meer snel rijden

Comment

Working...
                                          X