Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakWat moet je dan zeggen van zo een dag dat ze met keiveel paarden en koetsen door de straten trekken? Dan kan je dus al helemaal niet meer passeren. Daarenboven liggen de straten vol paardestr*nt. Dat is nog nog iets heel anders. Of zo van die mensen die meedoen aan een familiefietstocht: tegen 15 km/h met vier naast elkaar op de weg. Dat vind ik véél erger.
Comment
-
Och die mannen schieten elke bocht door, de hele baan aan het gebruiken. En dan beginnen ze te roepen en te tieren dat je aan de kant moet met je wagen. Ofwel vliegen ze zonder stoppen het rond punt op.
Jij kan dan maar zien dat je je wagen in je zak stopt.Want als je hem in hun zak stopt zijn ze kwaad
En een uur nadien zitten ze in de kroeg pinten te drinken
Wielerteroristen noem ik die ipv toeristen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Hier in de buurt zijn de fietspaden in dezelfde staat als de weg en sommige paden zijn echt als een biljartbaan en liggen van de weg af met een tussenrij van bomen (berg van As, ax_doetje) en raad eens waar dan de wielertoeristen rijden?
Juist ja, op de weg...
Op de weg in de berg van As? Dat zijn er dan wel die hun leven moe zijn, zotten!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PjIk rijdt zelf met de koersfiets en de stukken met fietspad neem ik op het fietspad, gewoon omdat ik weet hoe ergerlijk het is om als automobilist zo ene voor u te hebben. Familietochtjes of wielertoeristen, als ze op de rijweg rijden waar een fietspad is krijgen bij mij hetzelfde als reactie, de claxon in het stuur geramd en een douche van mjn ruitensproeiers.
En mensen die het nodig achten om zoals jij zegt een middelvinger en scheldpartij te geven, terwijl zij zich beter achten dan het verkeersreglement door het fietspad te negeren, daar zwier ik mijn auto schuin voor en stap ik uit, zien wie er dan het laatste lacht... Iedere weggebruiker moet zijn plaats op de rijbaan kennen hé en mensen die het nodig achten nog van hun ****** te maken als ze zelf in fout zijn ja, die krijgen een gepaste reactie.
Dit is geen aanval naar jou toe hé, is gewoon mijn mening over deze situatie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prullenbak@ bikefreak
als gij zegt dat ge liever op de weg rijdt omdat fietspaden minder leuk en gemakkelijk zijn, dan rij ik met de auto soms ook liever in het midden van de weg hoor....maar de vraag is, doe ik dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitLees ik nu zo verkeerd of zegt bikefreak "als het fietspad BERIJDBAAR is" ?? Geloof me er zijn heel veel fietspaden die er erbarmelijk bijleggen, en dan rijdt ik ook op de straat, en als er auto's toeteren dan zwaai ik even. Meestal krijg ik dan reacties terug of auto's die stoppen Me like a challenge
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakEindelijk iemand die het begrijpt. Met een koersfiets op een slecht fietspad rijden, is niet echt een pretje. Bovendien kan het ook gevaarlijk zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Ik rij ook niet met mijn Marder op slechte onroad wegen, maar rij ik daarom op de openbare weg?
Comment
-
op zich kan ik dat nog wel allemaal begrijpen, als het fietspad er echt slecht bij ligt, maar als er bijvoorbeeld een kleine file ontstaat omdat er veel verkeer komt uit de andere richting en je kan niet voorbij de fietser, waarom gaat die fietser dan niet een paar seconden op het fietspad rijden?
ben ooit als klein manneke van de weg gereden door een groepke wielertoeristen. ik stond naast de weg, plots komt daar zone troep recht op mij af en die beginnen allemaal op mij te roepen en te vloeken hoewel ze gemakkelijk langs mij konden rijden, sindsdien sta ik wel heel erg negatief tegenover wielertoeristen (trauma voor het leven :-D)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prullenbakop zich kan ik dat nog wel allemaal begrijpen, als het fietspad er echt slecht bij ligt, maar als er bijvoorbeeld een kleine file ontstaat omdat er veel verkeer komt uit de andere richting en je kan niet voorbij de fietser, waarom gaat die fietser dan niet een paar seconden op het fietspad rijden?
ben ooit als klein manneke van de weg gereden door een groepke wielertoeristen. ik stond naast de weg, plots komt daar zone troep recht op mij af en die beginnen allemaal op mij te roepen en te vloeken hoewel ze gemakkelijk langs mij konden rijden, sindsdien sta ik wel heel erg negatief tegenover wielertoeristen (trauma voor het leven :-D)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakIk snap de link even niet goed. Een Marder heeft toch vering? En gaat die Marder lek rijden in een putje of op een steentje? Ik dacht van niet.
Mss eens terug ontopic gaan?
Morgen is weer de niet zo lichte poot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Ik heb niet graag krassen op mijn chassis
Mss eens terug ontopic gaan?
Morgen is weer de niet zo lichte poot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvoHoop ook maar dat je d'r niet in komt.
Comment
Comment