Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
    Met dertig man kan je niet op een fietspad rijden. Bovendien is het volstrekt legaal dat ze dit doen. Zeker met een volgwagen. En wanneer heb je last van dergelijke fietsers? Op zondagmorgen. Dan zit ik zelf ook op de fiets, of ik lig nog te maffen van het uitgaan de dag ervoor.
    Inderdaad, dit staat in de wet hé, groepen van 15 tot 50 mogen de rijbaan gebruiken met 2 naast elkaar en niet zoals sommige anderen doen met 4 naast elkaar...

Comment

Wat moet je dan zeggen van zo een dag dat ze met keiveel paarden en koetsen door de straten trekken? Dan kan je dus al helemaal niet meer passeren. Daarenboven liggen de straten vol paardestr*nt. Dat is nog nog iets heel anders. Of zo van die mensen die meedoen aan een familiefietstocht: tegen 15 km/h met vier naast elkaar op de weg. Dat vind ik véél erger.
      Paarden zelf over straten kom je zelden tegen hoor, enkel op klein stukje om van ene veldweg naar andere te gaan of gewoon baan over te steken, en omtrent deze zijn er ook bepaalde regelingen getroffen, bvb als een paard slechte reactie heeft op jou wagen, dan kan de ruiter jou vragen om je motor even stil te leggen zodat hij rustig over kan. Paardenkoetsen zijn normaal gezien voorzien van zo'n zak om de str*nt op te vangen en ja, op rechte stukken kan je die inhalen hé.

Comment

• Och die mannen schieten elke bocht door, de hele baan aan het gebruiken. En dan beginnen ze te roepen en te tieren dat je aan de kant moet met je wagen. Ofwel vliegen ze zonder stoppen het rond punt op.
        Jij kan dan maar zien dat je je wagen in je zak stopt.Want als je hem in hun zak stopt zijn ze kwaad
        En een uur nadien zitten ze in de kroeg pinten te drinken
        Wielerteroristen noem ik die ipv toeristen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
          Hier in de buurt zijn de fietspaden in dezelfde staat als de weg en sommige paden zijn echt als een biljartbaan en liggen van de weg af met een tussenrij van bomen (berg van As, ax_doetje) en raad eens waar dan de wielertoeristen rijden?
          Juist ja, op de weg...

Op de weg in de berg van As? Dat zijn er dan wel die hun leven moe zijn, zotten!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pj
            Ik rijdt zelf met de koersfiets en de stukken met fietspad neem ik op het fietspad, gewoon omdat ik weet hoe ergerlijk het is om als automobilist zo ene voor u te hebben. Familietochtjes of wielertoeristen, als ze op de rijweg rijden waar een fietspad is krijgen bij mij hetzelfde als reactie, de claxon in het stuur geramd en een douche van mjn ruitensproeiers.
            En mensen die het nodig achten om zoals jij zegt een middelvinger en scheldpartij te geven, terwijl zij zich beter achten dan het verkeersreglement door het fietspad te negeren, daar zwier ik mijn auto schuin voor en stap ik uit, zien wie er dan het laatste lacht... Iedere weggebruiker moet zijn plaats op de rijbaan kennen hé en mensen die het nodig achten nog van hun ****** te maken als ze zelf in fout zijn ja, die krijgen een gepaste reactie.

Dit is geen aanval naar jou toe hé, is gewoon mijn mening over deze situatie
            Ik vind dat voornamelijk de overheid in de fout gaat door het aanleggen van niet aangepaste fietspaden. Nu, als ik alleen ben, rijd ik altijd op het fietspad, op voorwaarde dat het wat berijdbaar is uiteraard. Toen die flikken achter mij en mijn neef reden, zaten we net aan een smal fietspad. anders zouden we wel naast elkaar rijdne op dat fietspad. Bijkomende moeilijkheid was ook dat er om de 30 meter glazen bollen in het asfalt zaten, net op de grens tss het fietspad en de rijweg. Het was dus ook zaak te vermijden daarop te rijden. Als je dat doet, kan je al niets anders dan op de rijweg rijden.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• @ bikefreak

als gij zegt dat ge liever op de weg rijdt omdat fietspaden minder leuk en gemakkelijk zijn, dan rij ik met de auto soms ook liever in het midden van de weg hoor....maar de vraag is, doe ik dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prullenbak
                @ bikefreak

als gij zegt dat ge liever op de weg rijdt omdat fietspaden minder leuk en gemakkelijk zijn, dan rij ik met de auto soms ook liever in het midden van de weg hoor....maar de vraag is, doe ik dat?
                Lees ik nu zo verkeerd of zegt bikefreak "als het fietspad BERIJDBAAR is" ?? Geloof me er zijn heel veel fietspaden die er erbarmelijk bijleggen, en dan rijdt ik ook op de straat, en als er auto's toeteren dan zwaai ik even. Meestal krijg ik dan reacties terug of auto's die stoppen Me like a challenge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                  Lees ik nu zo verkeerd of zegt bikefreak "als het fietspad BERIJDBAAR is" ?? Geloof me er zijn heel veel fietspaden die er erbarmelijk bijleggen, en dan rijdt ik ook op de straat, en als er auto's toeteren dan zwaai ik even. Meestal krijg ik dan reacties terug of auto's die stoppen Me like a challenge
                  Eindelijk iemand die het begrijpt. Met een koersfiets op een slecht fietspad rijden, is niet echt een pretje. Bovendien kan het ook gevaarlijk zijn.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Eindelijk iemand die het begrijpt. Met een koersfiets op een slecht fietspad rijden, is niet echt een pretje. Bovendien kan het ook gevaarlijk zijn.
                    Ik rij ook niet met mijn Marder op slechte onroad wegen, maar rij ik daarom op de openbare weg?

Comment

Ik rij ook niet met mijn Marder op slechte onroad wegen, maar rij ik daarom op de openbare weg?
                      Ik snap de link even niet goed. Een Marder heeft toch vering? En gaat die Marder lek rijden in een putje of op een steentje? Ik dacht van niet. Om nog maar te zwijgen van de negatieve invloed van schokken en trillingen op de menselijke onderrug.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• op zich kan ik dat nog wel allemaal begrijpen, als het fietspad er echt slecht bij ligt, maar als er bijvoorbeeld een kleine file ontstaat omdat er veel verkeer komt uit de andere richting en je kan niet voorbij de fietser, waarom gaat die fietser dan niet een paar seconden op het fietspad rijden?

ben ooit als klein manneke van de weg gereden door een groepke wielertoeristen. ik stond naast de weg, plots komt daar zone troep recht op mij af en die beginnen allemaal op mij te roepen en te vloeken hoewel ze gemakkelijk langs mij konden rijden, sindsdien sta ik wel heel erg negatief tegenover wielertoeristen (trauma voor het leven :-D)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prullenbak
                          op zich kan ik dat nog wel allemaal begrijpen, als het fietspad er echt slecht bij ligt, maar als er bijvoorbeeld een kleine file ontstaat omdat er veel verkeer komt uit de andere richting en je kan niet voorbij de fietser, waarom gaat die fietser dan niet een paar seconden op het fietspad rijden?

ben ooit als klein manneke van de weg gereden door een groepke wielertoeristen. ik stond naast de weg, plots komt daar zone troep recht op mij af en die beginnen allemaal op mij te roepen en te vloeken hoewel ze gemakkelijk langs mij konden rijden, sindsdien sta ik wel heel erg negatief tegenover wielertoeristen (trauma voor het leven :-D)
                          Eén fietser kan toch geen file veroorzaken? Een groep wielertoeristen van twintig man natuurlijk wel. Als er een auto van achter mij komt op een drukke weg met slecht fietspad, ga ik zeker even op het fietspad rijden. Is gewoon veel veiliger. Verder vermijd ik drukke wegen als de pest. Weet je hoe hatelijk is als je fietst en er constant auto's op 25 cm van jou voorbij rijden? Dat is ronduit gevaarlijk. Zulke dingen haat ik echt. En als er eentje extra dicht passeert (tot soms maar 10 cm en ik overdrijf niet), dan word ik echt kwaad hé. Je zal maar een autospiegel aan 50 per uur sneller dan jij rijdt tegen je stuur krijgen! Daar denken de meesten nooit aan. De eerste automobilist die mij ten val brengt, en dan nog wat van zijn tetter gaat maken, zou er echt niet goed van zijn. Ik vecht dus nooit hé, maar ik weet niet of ik me nog zou kunnen inhouden in dat geval. Een scheldtirade zou hij zeker al krijgen. Ik zou echt razend zijn.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik snap de link even niet goed. Een Marder heeft toch vering? En gaat die Marder lek rijden in een putje of op een steentje? Ik dacht van niet.
                            Ik heb niet graag krassen op mijn chassis

Mss eens terug ontopic gaan?
                            Morgen is weer de niet zo lichte poot!

Comment

Ik heb niet graag krassen op mijn chassis

Mss eens terug ontopic gaan?
                              Morgen is weer de niet zo lichte poot!
                              Ik kijk er nooit naar eerlijk gezegd. Op zaterdagavond ben ik om 21h al ribbedebie.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• ist waar ? Wij vertrekken maar tegen 22u00

hoop dat ze weer in ons kanten hebben gefilmd. Heb ze immers een paar keer zien rijden, best plezant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                  ist waar ? Wij vertrekken maar tegen 22u00

hoop dat ze weer in ons kanten hebben gefilmd. Heb ze immers een paar keer zien rijden, best plezant
                                  Hoop ook maar dat je d'r niet in komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evo
                                    Hoop ook maar dat je d'r niet in komt.
                                    Dan zou hij het wel al lang weten hé. Ze zouden hem immers laten stoppen hebben, en dan nog een camera erbij.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Dan zou hij het wel al lang weten hé. Ze zouden hem immers laten stoppen hebben, en dan nog een camera erbij.
                                      dan eens lachen naar de camere en zeggen : hallo ik zit op aw

Comment

• Dat zou goed zijn.
                                        ikke: Mijnheer staat die kamera aan?
                                        polies: jawel, waarom?

*maakt hangloose beweging*
                                        Go AW Go

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                          Dat zou goed zijn.
                                          ikke: Mijnheer staat die kamera aan?
                                          polies: jawel, waarom?
                                          Zet em dan maar ff af, kan ik de AW cheerleaders bellen

Comment

Working...
                                          X