Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Nu zullen het wel nieuwe focussen zijn

Maar:

(dat bordje ligt wel goed in de hand )
    Pff ik denk nu dat ze allemaal verschillende schone bakken hebben... Een nieuwe Ford Focus voor voetballers

En jawel, nu mogen we het terug hebben over.... wat was het nu weer.... ah, Zware Voet

Comment

• is dit niet het einde van dit topic?

zware voet was gisteren niet meer op de buis, waardoor ik vermoed dat het gedaan is. Door de vele zaken die de verkeersovertreders toch werden kwijtgescholden, doordat VTM de beelden uitzond, werd besloten niet meer samen te werken met vtm, dus was vorige week denk ik de laatste aflevering van zware voet.

sad but true

Comment

• Zaterdag zal wel weer een nieuwe zijn, het was gisteren gewoon de verjaardag van abba

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
          Zaterdag zal wel weer een nieuwe zijn, het was gisteren gewoon de verjaardag van abba
          is da nu een reden om het niet uit te zenden???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
            is dit niet het einde van dit topic?

zware voet was gisteren niet meer op de buis, waardoor ik vermoed dat het gedaan is. Door de vele zaken die de verkeersovertreders toch werden kwijtgescholden, doordat VTM de beelden uitzond, werd besloten niet meer samen te werken met vtm, dus was vorige week denk ik de laatste aflevering van zware voet.

sad but true
            Bij mij weten is Zware Voet nog niet gestopt. Gewoon één week vakantie.
            Trouwens lieten ze bij de vorige aflevering 'wat zien we volgende week' zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
              Bij mij weten is Zware Voet nog niet gestopt. Gewoon één week vakantie.
              Trouwens lieten ze bij de vorige aflevering 'wat zien we volgende week' zien...
              Dan zal het zaterdag wel terug komen. Want anders zeggen ze altijd iets van: "dit was de laatste aflevering maar let op! De Volvo blijft door Vlaanderen rondtoeren"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                Dan zal het zaterdag wel terug komen. Want anders zeggen ze altijd iets van: "dit was de laatste aflevering maar let op! De Volvo blijft door Vlaanderen rondtoeren"
                zo zullen ze het dan zeggen

Comment

het zal er nog zijn hoor of ik ga me een volvo aanschaffen

Comment

• Grrr

Stoppen? Het zou me verbazen, ik dacht donderdagnamiddag nochtans de Volvo te zijn tegengekomen. Hij stond geparkeerd langs een klein kruispunt met twee mannen in met -als ik goed heb gezien- dezelfde kledij aan. Ook hing er een soort zwart doosje naast de achteruitkijkspiegel (GPS?). Nummerplaat begon met een P, verder kan ik mij niets meer herinneren. Owja, was in Houwaart centrum (Vlaams-Brabant).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R
                      Stoppen? Het zou me verbazen, ik dacht donderdagnamiddag nochtans de Volvo te zijn tegengekomen. Hij stond geparkeerd langs een klein kruispunt met twee mannen in met -als ik goed heb gezien- dezelfde kledij aan. Ook hing er een soort zwart doosje naast de achteruitkijkspiegel (GPS?). Nummerplaat begon met een P, verder kan ik mij niets meer herinneren. Owja, was in Houwaart centrum (Vlaams-Brabant).
                      Maar ze gaan zeker niet stoppen !! Gewoon een pauze

Is één van de belangrijkste kijkcijfermomenten op vtm de zaterdag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                        Maar ze gaan zeker niet stoppen !! Gewoon een pauze

Is één van de belangrijkste kijkcijfermomenten op vtm de zaterdag
                        Wordt er zoveel naar de zware voet gekeken? Hoeveel kijkcijfers haalt dat programma eigelijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty
                          Wordt er zoveel naar de zware voet gekeken? Hoeveel kijkcijfers haalt dat programma eigelijk?
                          Ik kijk al zeker niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty
                            De Zware Voet VTM 631.000 kijkers 26,8% marktaandeel ===> behoorlijk goed dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mustang_freak
                              Ik kijk al zeker niet
                              Sorry ja jij moet al in je bedje liggen

Comment

• Iemand gekeken vanavond? Ikke tot aan die extra nieuwszending van het overlijden van de paus... . Vond het wel een goei aflevering. Vooral dieje Fransman in z'n barakke Golf was weer typisch! En ook dieje kerel met zijne Golf Cabrio... die vond het precies nog grappig

Comment

• Zware voet is gedaan of is er nog een vervolg achter het extra nieuws ?

Tot nu toe al een paar mooie achtervolgingen gezien...

Vw cabrio vs Audi A4

Comment

Zware voet is gedaan of is er nog een vervolg achter het extra nieuws ?

Tot nu toe al een paar mooie achtervolgingen gezien...

Vw cabrio vs Audi A4
                                    Dat was toch een A6?

En nu ben ik zeker

Comment

• Slik, die achtervolging nam exact dezelfde baan die ik vandaag 4 keer gedaan heb. Gelukkig: ik reed nooit te snel.

Comment

Dat was toch een A6?

En nu ben ik zeker
                                        aah dacht a4 kwas net bezig met de afwas duja en die frans man wacht hé Eum... Pakje Sigaretten , Verjaardags feest... , Achtervolgd gevolg : bang , .... Ruzie met vriendin *zuCht* de flikken geloven dat toch nie

Comment

en die frans man wacht hé Eum... Pakje Sigaretten , Verjaardags feest... , Achtervolgd gevolg : bang , .... Ruzie met vriendin *zuCht* de flikken geloven dat toch nie
                                          Precies of dat nog iets uitmaakt?! Toen hij begon te blijten... ge zout em 5 frank gegoven hebben

Comment

Working...
                                          X