Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k Heb vandaag niet gekeken. Wat was er te zien?
Wel dat laatste fragmentje waar die dronken BMW 3 Touring over de weg zigzagde. Hoe lief dat af want dat had ik ook niet meer gezien.
Wel dat laatste fragmentje waar die dronken BMW 3 Touring over de weg zigzagde. Hoe lief dat af want dat had ik ook niet meer gezien.
Die was gewoon vermoeid! Het toppunt was nog dat die flikken zeiden: die is ******zat! Kijk hij drinkt zelfs achter het stuur! ... achteraf bleek het gewoon koffie te zijn, om wakker te blijven
Wel een boete van 50 euro wegens "gevaarlijk rijden".
die man was gewoon oververmoeid....
had geen alcohol gedronken
Die was gewoon vermoeid! Het toppunt was nog dat die flikken zeiden: die is ******zat! Kijk hij drinkt zelfs achter het stuur! ... achteraf bleek het gewoon koffie te zijn, om wakker te blijven
Wel een boete van 50 euro wegens "gevaarlijk rijden".
Ah zo!! misverstandje Maar van zijn weggedrag kon je afleiden dat ie wel degelijk had gedronken. Was het Koffie? Amai
Comment