Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Trouwens in het geval dat jij aanhaalt kon het ook zijn dat ze een dringender oproep kregen eh (zij krijgen van de dispatching ook maar te horen dat er een auto verkeerd staat, en als er dan een accident gebeurt dan heeft dat prioriteit)- let wel op het woord 'kon' het kon ook evengoed zijn dat ze er geen bal om gaven.
Mijn mening is idd smaad, heb ik trouwens een keer een boete voor gekregen omdat ik, toen ze me deden stoppen omdat ik door oranje gereden was met fiets in Leuven, zei dat ze beter eens wat zouden doen aan het vandalisme aan de wagens in plaats van studenten die gehaast zijn om op tijd in de les te raken en dan op een compleet veilige manier door oranje rijden dicht tegen de rand van de straat tegen te houden. Kreeg meteen een boete wegens smaad, hoewel ik toch geen beledigende woorden heb gebruikt en beleefd ben gebleven. En ok, mijn mening is smaad, maar je kan het beschouwen als waar voor mijn geld krijgen want vorige keer noemde ik echt geen smaad, eerder onmacht van de politie die ze gebruiken om mij te ******.
Toen mijn moeder naar de flikken belde om te zeggen dat er wagen voor de poort stond had ze uitdrukkelijk vermeldt dat het dringend was omdat ze een spoedgeval moest opereren, vandaar de kwaadheid...
Mijn mening is idd smaad, heb ik trouwens een keer een boete voor gekregen omdat ik, toen ze me deden stoppen omdat ik door oranje gereden was met fiets in Leuven, zei dat ze beter eens wat zouden doen aan het vandalisme aan de wagens in plaats van studenten die gehaast zijn om op tijd in de les te raken en dan op een compleet veilige manier door oranje rijden dicht tegen de rand van de straat tegen te houden. Kreeg meteen een boete wegens smaad, hoewel ik toch geen beledigende woorden heb gebruikt en beleefd ben gebleven. En ok, mijn mening is smaad, maar je kan het beschouwen als waar voor mijn geld krijgen want vorige keer noemde ik echt geen smaad, eerder onmacht van de politie die ze gebruiken om mij te ******.
Toen mijn moeder naar de flikken belde om te zeggen dat er wagen voor de poort stond had ze uitdrukkelijk vermeldt dat het dringend was omdat ze een spoedgeval moest opereren, vandaar de kwaadheid...
Dat begrijp ik, maar ik bedoel maar dat dat mss niet zo doorgegeven wordt aan de agenten en als die dan iets dringenders zien...
Maar goed ik weet ook wel dat er machtswellustelingen zijn bij de flikken, doch zeggen dat ze hun tijd beter anders zouden besteden is kritiek leveren op de politie wat gezien kan worden als smaad. Best is gewoon rustig blijven, als jij verbaal assertief gaat worden dan kun je een reactie verwachten ook eh.
Niets uitlokken maar op een volwassen manier discussiëren. De meeste agenten zullen dan heel wat inschikkelijker zijn, 't zijn ook maar mensen en de meeste halen er geen voldoening uit om een boete te geven (dat betekent trouwens bergen papierwerk voor hen .
Ene keer dat je de boete voor smaad hebt, kunde naar hartelust schelden
Ene keer dat je de boete voor smaad hebt, kunde naar hartelust schelden
begrijp me niet verkeerd, 't is gewoon het feit dat die boete ten onrechte was, ik discussieerde met hen op een volwassen deftige manier en omdat zij geen tegen argumenten konden geven vloog ik op den bon, niet fair noem ik dat en vandaar vind ik het niet ongepast dat ik eens goed mijn gedacht zeg over die flikken. Ik zie niet in waarom ze mij zouden vervolgen omdat ik mijn mening hier uit, dus hier is denk ik geen probleem.
Als ik de reclame mag geloven op vtm ! Was toevallig een beetje aan het zappen... En toen opeens zag ik zware voet in een reclame spot ! En dan het zinnetje De zware voet op donderdagavond om 20.35 ! Maar mss zijn het herhalingen
Goed dat je het zegt. Lang geleden dat ik dat programma nog zag. Eens zien of ze vanavond bij mijn vriendin naar dat De Zware Voet kijken. Dan kan ik mss meekijken.
Goed dat je het zegt. Lang geleden dat ik dat programma nog zag. Eens zien of ze vanavond bij mijn vriendin naar dat De Zware Voet kijken. Dan kan ik mss meekijken.
Wel ook nog bij vermelden dat het misschien herhalingen kunnen zijn !
Comment