Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zware voet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wil de laatste aflevering zien van de vorige reeks. Daar zat naar het schijnt een zotte alfa bij!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
      Niet erg. Ik nog niet veel afleveringen gezien. Van het laatste seizoen heb ik zelfs geen enkele gezien.
      Ik veronderstel wel dat het de heruitzendingen van het eerste seizoen zullen zijn

Dan kunnen we dat zot Saxo'ke en dieje kerel met z'n fritten op z'n brommerke nog eens terug zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
        Ik wil de laatste aflevering zien van de vorige reeks. Daar zat naar het schijnt een zotte alfa bij!!
        Yep , Hij reed de volvo ervan !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
          Ik veronderstel wel dat het de heruitzendingen van het eerste seizoen zullen zijn

Dan kunnen we dat zot Saxo'ke en dieje kerel met z'n fritten op z'n brommerke nog eens terug zien
          U hebt uw saxo en uw fritten terug gezien ! Gewoon zalig die saxo ! Heb wel iets raars gehoord in het begin . We mogen maar intrekken vanaf 51 km boven de toegelaten maximum, En filmpje erachter zeiden ze vanaf 40 km ? iemand uitleg ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
            U hebt uw saxo en uw fritten terug gezien ! Gewoon zalig die saxo ! Heb wel iets raars gehoord in het begin . We mogen maar intrekken vanaf 51 km boven de toegelaten maximum, En filmpje erachter zeiden ze vanaf 40 km ? iemand uitleg ?
            Ik heb niet gekeken... *vergeten*

Comment

• Het waren eindelijk weer eens knappe afleveringen van zware voet! Leuk om het nog eens terug te zien

Comment

Het waren eindelijk weer eens knappe afleveringen van zware voet! Leuk om het nog eens terug te zien

waren het herhalingen? of nieuwe afleveringen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                  waren het herhalingen? of nieuwe afleveringen?
                  Herhalingen ! In het begin stelden ze eerst de volvo voor Het is een zweedse auto die u in de gaten houd of zoiets !

Comment

Het waren eindelijk weer eens knappe afleveringen van zware voet! Leuk om het nog eens terug te zien
                    Dju. Ik heb het niet gezien. Die vriendinnen hé.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                      Dju. Ik heb het niet gezien. Die vriendinnen hé.
                      Eet Bikefreak van twee walletjes?

Comment

• Ik heb de herhaling ook gezien, maar de nummerplaat van de Volvo was toen GWS 066, en nu bij het laatste seizoen was het PHM 931.
                        Rijden er misschien twee Volvo's rond? Of hebben ze gewoon eens gewisseld?

Comment

Eet Bikefreak van twee walletjes?
                          Omwille van dat meervoud bedoel je? Nee. Je snapt wel wat ik bedoel. Vriendinnen is algemeen bedoeld. Vandaar dat meervoud.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zware voet begint mensen ! Ben wel een beetje laat maarja

Comment

• Eerste reportage :

Onverantwoord rijgedrag op zo'n banen waar je 70 mag ! Meer dan 130 gemiddeld met pieken van 140à150 ... ! Gewoon onverantwoord ! Moest daar net één uit een zijstraat gekomen zijn !

Tweede reportage:

Bwaa...Begreep niet goed wat hij misdeed ! Door het oranje gereden maar denk dat er veel mensen dat doen die links moeten inslaan! Omdat ze anders veel te lang moeten wachten ! ze hadden dan beter iemand getoond die rechtdoor moest...! Maar hij moest wel niet met zo'n zever aandraven van ge moet de echte boeven pakken !

Derde reportage :

Eerst zijn mistlampen aan... Dan geen richtingaanwijzers... Dan opeens als een zot over een witte lijn voorbij steken en dan zo'n excuus verzinnen dat die voor hem al twee keer hard had geremd Afstand houden noemen ze dat ! Dan nog als een speer vooruit schieten en dan aan hoge snelheid door die snelheidsbrekers wringen...! dan Als een zot remmen voor iemand die links in moest weliswaar heeft hij geen r richtingaanwijzer gebruikt... Maar die rook van die banden ...Dan was hij zeker erg verschrokken en gebruikte hij opeens richtingsaanwijzers...
                              Last edited by ; 05/05/2005, 22:12.

Comment

Eerste reportage :

Onverantwoord rijgedrag op zo'n banen waar je 70 mag ! Meer dan 130 gemiddeld met pieken van 140à150 ... ! Gewoon onverantwoord ! Moest daar net één uit een zijstraat gekomen zijn !

Was een typisch geval:

* ja maar, ik ben een Italiaan *

* ik dacht dat jullie mij achtervolgde *

Reportage 2 & 3 heb ik niet gezien. Maar 3... was dat gene kerel met een Peugeot 306? Herinner ik mij precies nog van verleden jaar

Comment

Was een typisch geval:

Reportage 2 & 3 heb ik niet gezien. Maar 3... was dat gene kerel met een Peugeot 306? Herinner ik mij precies nog van verleden jaar
                                  Was een johnny-wagentje een donkerblauw . Dus een 306 !

Tjah die italiaan... Hij zei iets van ruzie hebben met een paar gasten daar int stad... We zullen maar niet vragen wat hij had uitgespookt

Comment

Tjah die italiaan... Hij zei iets van ruzie hebben met een paar gasten daar int stad... We zullen maar niet vragen wat hij had uitgespookt
                                    ik heb het ook gezien

Comment

mss ene van in maffiamilieus, daarmee achtervolgingsangst

Comment

Hela !

Nee, die 306 was idd een sjonniebak. En zijn rijgedrag was ook niet echt alles.
                                        De reactie van die agenten was wel grappig. 'en dan meestal zit er nog zo'n zware motor in' Een 306 5 deurs ? Was waarschijnlijk een 1400 of zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz
                                          De reactie van die agenten was wel grappig. 'en dan meestal zit er nog zo'n zware motor in' Een 306 5 deurs ? Was waarschijnlijk een 1400 of zo...
                                          Of een 1.9 d

Comment

Working...
                                          X