Ik wil de laatste aflevering zien van de vorige reeks. Daar zat naar het schijnt een zotte alfa bij!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zware voet
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakNiet erg. Ik nog niet veel afleveringen gezien.Van het laatste seizoen heb ik zelfs geen enkele gezien.
Dan kunnen we dat zot Saxo'ke en dieje kerel met z'n fritten op z'n brommerke nog eens terug zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Ik veronderstel wel dat het de heruitzendingen van het eerste seizoen zullen zijn
Dan kunnen we dat zot Saxo'ke en dieje kerel met z'n fritten op z'n brommerke nog eens terug zien! Gewoon zalig die saxo
! Heb wel iets raars gehoord in het begin
. We mogen maar intrekken vanaf 51 km boven de toegelaten maximum, En filmpje erachter zeiden ze vanaf 40 km
? iemand uitleg ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeU hebt uw saxo en uw fritten terug gezien! Gewoon zalig die saxo
! Heb wel iets raars gehoord in het begin
. We mogen maar intrekken vanaf 51 km boven de toegelaten maximum, En filmpje erachter zeiden ze vanaf 40 km
? iemand uitleg ?
*vergeten*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitHet waren eindelijk weer eens knappe afleveringen van zware voet! Leuk om het nog eens terug te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Eet Bikefreak van twee walletjes?Vriendinnen is algemeen bedoeld. Vandaar dat meervoud.
Comment
-
Eerste reportage :
Onverantwoord rijgedrag op zo'n banen waar je 70 mag ! Meer dan 130 gemiddeld met pieken van 140à 150 ... ! Gewoon onverantwoord ! Moest daar net één uit een zijstraat gekomen zijn!
Tweede reportage:
Bwaa...Begreep niet goed wat hij misdeed! Door het oranje gereden maar denk dat er veel mensen dat doen die links moeten inslaan! Omdat ze anders veel te lang moeten wachten ! ze hadden dan beter iemand getoond die rechtdoor moest...! Maar hij moest wel niet met zo'n zever aandraven van ge moet de echte boeven pakken
!
Derde reportage :
Eerst zijn mistlampen aan... Dan geen richtingaanwijzers... Dan opeens als een zot over een witte lijn voorbij steken en dan zo'n excuus verzinnen dat die voor hem al twee keer hard had geremdAfstand houden noemen ze dat ! Dan nog als een speer vooruit schieten en dan aan hoge snelheid door die snelheidsbrekers wringen...! dan Als een zot remmen voor iemand die links in moest weliswaar heeft hij geen r richtingaanwijzer gebruikt... Maar die rook van die banden ...Dan was hij zeker erg verschrokken en gebruikte hij opeens richtingsaanwijzers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeEerste reportage :
Onverantwoord rijgedrag op zo'n banen waar je 70 mag ! Meer dan 130 gemiddeld met pieken van 140à 150 ... ! Gewoon onverantwoord ! Moest daar net één uit een zijstraat gekomen zijn!
Was een typisch geval:
* ja maar, ik ben een Italiaan *
* ik dacht dat jullie mij achtervolgde *
Reportage 2 & 3 heb ik niet gezien. Maar 3... was dat gene kerel met een Peugeot 306? Herinner ik mij precies nog van verleden jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Was een typisch geval:
* ja maar, ik ben een Italiaan *
* ik dacht dat jullie mij achtervolgde *
Reportage 2 & 3 heb ik niet gezien. Maar 3... was dat gene kerel met een Peugeot 306? Herinner ik mij precies nog van verleden jaar. Dus een 306
!
Tjah die italiaan... Hij zei iets van ruzie hebben met een paar gasten daar int stad...We zullen maar niet vragen wat hij had uitgespookt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeWas een johnny-wagentje een donkerblauw. Dus een 306
!
Nee, die 306 was idd een sjonniebak. En zijn rijgedrag was ook niet echt alles.
De reactie van die agenten was wel grappig. 'en dan meestal zit er nog zo'n zware motor in' Een 306 5 deurs ? Was waarschijnlijk een 1400 of zo...
Comment
Comment